AndroidHealthClinic

Weight Gainer? welke is de beste.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

angeloferremans

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7
Waardering
0
hey leden,

ik heb eens een vraagje over weight gainers. deze produckten of shakes staan in voor meer gewicht aan te komen voor mensen die het daar moeilijk in hebben.

ik ben zelf opzoek naar een goede weight gainer. maar er zijn er zo véél op de markt. over welke hebben jullie goede resulaten? en mss nog een klein apart vraagje zou je de poeder mogen oplossen in andere drank als water en melk. vb fristie?

hartelijk dank
grtjes
 
hey leden,

ik heb eens een vraagje over weight gainers. deze produckten of shakes staan in voor meer gewicht aan te komen voor mensen die het daar moeilijk in hebben.

ik ben zelf opzoek naar een goede weight gainer. maar er zijn er zo véél op de markt. over welke hebben jullie goede resulaten? en mss nog een klein apart vraagje zou je de poeder mogen oplossen in andere drank als water en melk. vb fristie?

hartelijk dank
grtjes

Licht aan je "bouw". als je niet zo snel vet aanzet kan je liever voor Mammoth gaan. Als je niet teveel vet wil aanzetten is Whey Isolate gainer van Powersupplements een goeie.
je kan je shakes gewoon met andere dranken mixen, dat is geen probleem.
 
Deze Weight Gainer als je moeilijk massa aanzet en niet snel vet wordt..

Of Complex Carb Gainer als je wat sneller vet wordt. Of het als maaltijdvervanger wil gebruiken. Complex Carb Gainer is de beste weightgainer/maaltijdvervanger op de markt. Super goede voedingswaarde (zitten geen suikers in), lost perfect op, heerlijke smaak en niet duur. Echt een aanrader dus!

WG kan je gewoon oplossen in melk, dan heb je namelijk nog meer callorien.
 
Laatst bewerkt:
ik ga binnekort aan Universal - Real Gains veel goede reviews over gelezen.
Als ik ze leeg heb gemaakt post ik hier ook wel en reviewke maar dat duurt nogwel een tijdje:D
 
mammouth....
 
ik heb mutant mass nu 9/10:cool: gewone whey doet bij mij nix
 
heb tijdje mammoth gebruikt is heel goedkoop en werkt perfect !!!
enigste voordeel is dat ik snel massa pak dus ik werd er een beetje te vet van...

maar zoals ik al zei: werkt perfect en is niet duur!

een aanrader voor wie goed wil bijkomen.
natuurlijk moet je ook een goed eetschema hebben. Eten tot je er bij neervalt en dan mammoth....
 
idd mammoth is heel goed om massa te pakken;).... Body en Fit Shop en je hebt 2 emmers van 4,4 kilo voor 80 eutjes (H);)
 
mammoth
je kan het over al mee mengen
 
hey,

dankje voor de vele reactie's..

welke smaak ist het beste voor Mammoth..? Of is het lekkerste :rolleyes:

thx
grtjes
 
hey,

dankje voor de vele reactie's..

welke smaak ist het beste voor Mammoth..? Of is het lekkerste :rolleyes:

thx
grtjes

ik heb tijdje de vanille gebruikt, vond hem wel lekker, maar ik persoonlijk denk dat aarbei ofzo lekkerder is... in elk geval je kan het met alles mengen, dus dan meng je die mammoth gewoon even met een nestquick en dan heb je chocolade... je ziet maar...
 
hey,

dankje voor de vele reactie's..

welke smaak ist het beste voor Mammoth..? Of is het lekkerste :rolleyes:

thx
grtjes

Zeker en vast Banaan! Als je nog meer Kh's wil toevoegen bij je Mammoth, dan kan je er nog een extra banaan bijvoegen in je blender. En dit verandert niks aan de smaak, integendeel. Als je vanille zou nemen en je maag is al verzadigd, dan krijg je deze heel moeilijk naar binnen (dat was bij mij toch het geval). Banaan is altijd gemakkelijk weg te werken. ;)
 
hey,

dankje zéér!!

neemen jullie 3x per dag 4 maatscheppen? of minder wat dat lijkt toch veel niet? :)

thx
grtjes
 
Universal - Real Gains is zeker ne aanrader ben ik nu bezig,vroeger nog gebruikt zeer tevreden gezien resultaat en geen VET zoals andere wel

grtz
 
Universal - Real Gains is zeker ne aanrader ben ik nu bezig,vroeger nog gebruikt zeer tevreden gezien resultaat en geen VET zoals andere wel

grtz

:thumbup: Nice, krijg mijn 2emmerkes deze week normaal aan:lick: :lifter:
 
mammoth vond ik persoonlijk vrij smerig. gainfast 3100 is een goede vind ik
 
Licht aan je "bouw". als je niet zo snel vet aanzet kan je liever voor Mammoth gaan. Als je niet teveel vet wil aanzetten is Whey Isolate gainer van Powersupplements een goeie.
je kan je shakes gewoon met andere dranken mixen, dat is geen probleem.


waar is dat spul te koop?
 
Back
Naar boven