AndroidHealthClinic

Endo-stim / Insu-Stim (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tommekekest

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2007
Berichten
8
Waardering
0
ieman ervaring met "Endo of Insu Stim" Ik heb er in de "flex" al wel veel over gelezen
 
het enige wat je er in de flex over hebt gelezen is de reclame voor die shizzle
kijk hier maar eens rond, zijn al topics over, de meesten keuren het hier af, op een paar uitzonderingen te na gelaten :rolleyes:
 
Gebruik de zoekfunctie eens ;)
 
Endo en Insu

Yep ma man,

Heb ze een tijdje gebruikt omdat veel klanten van mij er nieuwschierig naar waren. Netjes ingenomen een maand lang en nog niks, zelfs qua gevoel (los van insu die je iets meer druk in de spieren geeft en meer laat zweten) weinig van gemerkt. Na een maand dosering iets meer verhoogt (die-hard schedule zoals ze dat daar noemden) en nog weinig gebeurd. Zou je dan eerder een goeie creatine (XPAND) en goede eiwitten (Elite Whey) aanraden. Voor wat extras kun je HYPER H en Black Betas doen...super supplementen voor mij geweest.


Succes man
 
Yep ma man,

Heb ze een tijdje gebruikt omdat veel klanten van mij er nieuwschierig naar waren. Netjes ingenomen een maand lang en nog niks, zelfs qua gevoel (los van insu die je iets meer druk in de spieren geeft en meer laat zweten) weinig van gemerkt. Na een maand dosering iets meer verhoogt (die-hard schedule zoals ze dat daar noemden) en nog weinig gebeurd. Zou je dan eerder een goeie creatine (XPAND) en goede eiwitten (Elite Whey) aanraden. Voor wat extras kun je HYPER H en Black Betas doen...super supplementen voor mij geweest.


Succes man


zoals te verwachten was
 
Ja, maar goed het was het proberen waard. Bedoel het bedrijfje die deze geweldig verpakte PLACEBOS maakt is gewoon marketing technisch/commercieel gezien helemaal goed bezig met mensen het geld uit hun broek te laten stromen!!! Ze verpakken het alsof het steroiden zijn, maken reclame alsof de hele wereld het gebruikt en creeeren 1 verhaal wat iedereen hier nu al 100 keer heeft gelezen. Des al niet te min is het crap!!!
 
ik gebruik nu endostim en humanobol ter ondersteuning van mijn nakuur.ik moet zegen dat het erg goed gaat de pomp is waanzinig ik verlies geen gewicht en ik word iets droger .mij bevalt het super goed ik gebuik ook revenge v3 er bij .oh endostim neem ik de hardcore gebruik dus op trainings dagen 6 tabletten en niet training dagen 5 .ik zal het drie maanden gebruiken tot mijn volgenden aas kuur .gr
 
Laatst bewerkt:
Yep ma man,

Heb ze een tijdje gebruikt omdat veel klanten van mij er nieuwschierig naar waren. Netjes ingenomen een maand lang en nog niks, zelfs qua gevoel (los van insu die je iets meer druk in de spieren geeft en meer laat zweten) weinig van gemerkt. Na een maand dosering iets meer verhoogt (die-hard schedule zoals ze dat daar noemden) en nog weinig gebeurd. Zou je dan eerder een goeie creatine (XPAND) en goede eiwitten (Elite Whey) aanraden. Voor wat extras kun je HYPER H en Black Betas doen...super supplementen voor mij geweest.


Succes man

:D Zalige post man, met welke argumenten gaan Melcher en SandyBacon nu afkomen ?
 
Tnx man haha,

Ja weet je, ik heb ff over kuurtje na zitten denken en nu aardig wat over gelezen. Wat ik al wel wist en nu nog duidelijker heb geleerd is dat in de dagen van een NAKUUR je met goede voeding nog steeds geactiveerde groeistoffen in je lichaam hebt, dus zeggen dat het resultaat behaalt in je nakuur door endo insu tribu troep komt is moeilijk. Kijk eens naar alle topics het is gewoon een team met super marketing en een hele dikke auto voor hun nog dikker huis dankzij alle goed gelovige (waaronder ikzelf toen der tijd) kopers!!!

Stront is nooit gemaakt om te eten, koop t daarom niet!!!
 
:D Zalige post man, met welke argumenten gaan Melcher en SandyBacon nu afkomen ?

ik heb een vaag vermoeden dat zij ook gewoon kuren en die shizzle erbij nemen, no way dat die gains van endo-stim komen

Tnx man haha,

Ja weet je, ik heb ff over kuurtje na zitten denken en nu aardig wat over gelezen. Wat ik al wel wist en nu nog duidelijker heb geleerd is dat in de dagen van een NAKUUR je met goede voeding nog steeds geactiveerde groeistoffen in je lichaam hebt, dus zeggen dat het resultaat behaalt in je nakuur door endo insu tribu troep komt is moeilijk. Kijk eens naar alle topics het is gewoon een team met super marketing en een hele dikke auto voor hun nog dikker huis dankzij alle goed gelovige (waaronder ikzelf toen der tijd) kopers!!!

Stront is nooit gemaakt om te eten, koop t daarom niet!!!

zo is het ook!
ach, ik was bij testosting ook in de mooie verkoopspraatjes getrapt, deze keer zal het toch niet waar zijn!
 
Ik gebruik nu iets meer dan een maand Humanobol., naar mijn idee werkt Humanobol wel. Niet in die extreme mate zoals Revolutions het propagandeerd maar voel wel een sterke pomp en ben redelijk wat aangekomen.
 
ik heb het genomen en ik heb er 12kg zuivere spiermassa van aangemaakt.

Eigenlijk wil ik niet meer op zulke vragen antwoorden *zucht*
 
Ik heb best veel klanten die er heel tevreden over zijn, maar ook veel die niks voelen... Ik denk ook dat het een beetje van je lichaam afhangt.

Zelf voelde ik niks van Endo-stim maar ben wel 1,5 kg van Insu-stim aangekomen en vet % hetzelfde gebleven.

Humanobol slaap ik erg goed van en heb ik van die heerlijke dromen soms. Ik ben nu bezig voor het slapen met Cyclin van MHP en tering nog nooit zo lekker geslapen!! Zeker de moeite waard!
 
Ik heb best veel klanten die er heel tevreden over zijn, maar ook veel die niks voelen... Ik denk ook dat het een beetje van je lichaam afhangt.

Zelf voelde ik niks van Endo-stim maar ben wel 1,5 kg van Insu-stim aangekomen en vet % hetzelfde gebleven.

Humanobol slaap ik erg goed van en heb ik van die heerlijke dromen soms. Ik ben nu bezig voor het slapen met Cyclin van MHP en tering nog nooit zo lekker geslapen!! Zeker de moeite waard!

Mja vooral in het begin sliep ik erg goed en DIEP door Humanobol.
Nu merk ik het niet echt meer.
 
bij mij werkt het super vooral in de gym
 
Ok... na een lange afwezigheid zal ik dan ook maar eens reageren.

Zelf ben ik wel erg nieuwschierig geworden naar deze combo.
Ik geloof in het feit dat je eerst iets moet proberen en ze;lf moet ervaren voordat je er je mening over geeft.

Nou bij deze..
Over een week begin ik weer serieus met mijn dieet en met trainen.
Ik zal dan ook gaan beginnen met de combo Endo-stim en insu-stim.
Mijn ervaringen en mijn stats zal ik dan regelmatig posten...

Greetzzzz,
 
Humanobol is een regelrechte aanrader. Zeker na een kuur. Bij niet al te zware kuren kan je zelfs beter Humanobol nemen als nakuur dan Nolvadex. Endo/Insustim heb ik zelf niet gehad. Kan er dus weinig over zeggen.
 
idd, niets voor niets bijgenaamd ecto-stim:>
 
kazz unit, jij bent 12 kg aangekomen door endo stim of insu stim????? Je kan wel zien dat je een belg bent, dit is echt triest dat je dat post.

Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord!
 
Back
Naar boven