XXL Nutrition

Ontbijt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johny B dh

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2007
Berichten
41
Waardering
0
Eerst wil ik zegge srry voor de zoveelste ONTBIJT tread maar ik zit toch met een vraag en ik weet hier zitten de profs. :cool:

Mijn ontbijt was eerst 6 bruine boterhammen met vlees waar en 2 met pindakaas, dat ging opzich goed toen had ik echt het gevoel dat ik vol zat in de ochtend, want sochtends is nou eenmaal de belangrijkste meal van de dag.

Na een tijdje zij een maatje van mij dat ik beter op de brinta kan overgaan sochtends want drinkt makkelijk weg en zit ook bordevol goeie stuff.

Ik zit nu al zo'n 2maandjes aan de Brinta met havermout en magere melk in blender en shack it shack it in de ochtend, MAAR het komt me echt me strot uit iedere ochtend maar weer die smerige vieze pap na binnen met moeite krijg ik die blender leeg. Kijk ik geef wel toe dat ik dan pas na 2 uur weer ga eten dus opzich is het goed, maar het geeft me ten eerste niet een SUPER vol gegevoel en 2de ik vindt het echt niet te zuipen in de ochtend die vieze pap bende op me nuchtere maagje maar pfffff ik wil weer is genieten van me ontbijt :D. Want voor de rest gaat het goed met eten overdag ik heb daar geen problemen mee alleen dat smerige pap daar zit ik mee! Kan iemand miss een alternatief bieden voor het ontbijt of is het gewoon doorbijten geblazen :) .

Thx voor de tijd.

John
 
Ik neem zelf s ochtend soms 4 eieren en 3 broodjes pindakaas en eventueel een glas melk erbij. 4 eieren moet je natuurlijk wel weg kunnen krigen maar je kan het proberen
 
probeer havermout,is niet papperig en heeft juist dezelfde voedingswaarde.
 
probeer havermout,is niet papperig en heeft juist dezelfde voedingswaarde.

Bedankt voor reactie.

Maar ik eet sochtends Blender met 50% havermout en 50% brinta en met wat magere melk. Dus ik eet al houvermout :D
 
Verwarm 350ml. magere melk (800w. 2min.30sec.) en doe er 50 gr. Brinta bij. Roer er vervolgens nog een eetlepel Honing doorheen. Door de honing wordt het lekkerder en dunner, én honing is goed om bij het ontbijt te nemen.

P.s. Honing schijnt ook goed te zijn als je een kater hebt.
 
Bedankt voor reactie.

Maar ik eet sochtends Blender met 50% havermout en 50% brinta en met wat magere melk. Dus ik eet al houvermout :D

Waarom ontbijt je niet met Brinta, en neem je havermout om bijv. 1uur...
 
Ik neem zelf een kom met 80 gram brinta doe hier water bij en roer het door melkaar heen dan 1 eetlepel lijnzaadolie weer even roeren dan 40 gram whey-eiwitten weer even roeren en dan 20 gram rozijnen weer even roeren en dan lekker vreten, heerlijk kan het de hele dag wel door eten.
 
Waarom ontbijt je niet met Brinta, en neem je havermout om bijv. 1uur...


Bedankt voor reactie.

Ik at eerst alleen brinta sochents, maar omdat ik het zo ranzig vondt deed ik er maar havermout bij. :) En rond uurtje of 1 eet ik een nog havermout met melk en banaan dat vindt ik dan wel weer lekker :D.

Maatje van mij eet sochtends Brinta met alleen banaan geprakt lol :)
 
Ik neem zelf een kom met 80 gram brinta doe hier water bij en roer het door melkaar heen dan 1 eetlepel lijnzaadolie weer even roeren dan 40 gram whey-eiwitten weer even roeren en dan 20 gram rozijnen weer even roeren en dan lekker vreten, heerlijk kan het de hele dag wel door eten.


Thx voor reactie.

Jij bent dus een niet melk drinker of zie ik dat verkeerd? Dat lijnzaadolie ik zie dat steeds vaker staan kun je me miss vertellen waar ik dat kan halen en waarmee en waneer ik het best kan gebruiken,

Bedankt.
 
Thx voor reactie.

Jij bent dus een niet melk drinker of zie ik dat verkeerd? Dat lijnzaadolie ik zie dat steeds vaker staan kun je me miss vertellen waar ik dat kan halen en waarmee en waneer ik het best kan gebruiken,

Bedankt.

Voor lijnzaad olie kun je het beste de search functie gebruiken...
 
Dus jij gebruikt het ook ? (lijnzaad olie) Of ben jij meer van de injecties lol :D

Vandaag heb ik voor het eerst 4 caps. visolie (Power Supplements) genomen. Ik denk dat ik het ga terug brengen naar 3 caps. elke ochtend bij het ontbijt.
 
Vandaag heb ik voor het eerst 4 caps. visolie (Power Supplements) genomen. Ik denk dat ik het ga terug brengen naar 3 caps. elke ochtend bij het ontbijt.

Kheb net gelijk besteld visolie :) dus het beste is bij het ontbijt en bji het avond eten ?
 
Kheb net gelijk besteld visolie :) dus het beste is bij het ontbijt en bji het avond eten ?

Volgens mij maakt het niet uit wanneer je ze neemt. Ik heb ze in iedergeval bij het ontbijt genomen, puur omdat het goed uitkwam voor me voedingsschema die ik aan het maken ben.
Het nadeel voor mij is wel dat ik geen capsules kan doorslikken, dat zit puur tussen de oren maar toch. Ik prik de capsules dus door en laat de olie op een lepel druppen. In je mond, slikken en meteen grondig spoelen, daarna pas weer ademhalen, en het komende half uur geen boeren laten :D

Goede keuze, Power Supplements! Ben erg tevreden over hun producten. Ik gebruik hun Visolie, Whey, en Whey Gainer (ben grotendeels endo dus alleen als PWO-shake).
Heb echt het idee dat ze openkaart spelen, ook krijg je als je hun een vraag stelt een kwalitatief antwoord, vind ik.

Succes ermee...
 
gooi er een banaan bij om het beter te mengen en de smaak!

ik doe het zo in mn blender:
1 banaan, 0,6L melk & 120 gram havermout
 
Probeer dit even:

250 ml magere melk
3 grote scoops havermout
1 scoop whey
250 gr magere kwark
1 eetlepel pindakaas
200 gr aarbeien, of frambozen, of bosbessen

Alles in de blender. Héééééél lekker
 
Probeer dit even:

250 ml magere melk
3 grote scoops havermout
1 scoop whey
250 gr magere kwark
1 eetlepel pindakaas
200 gr aarbeien, of frambozen, of bosbessen

Alles in de blender. Héééééél lekker

omg :D dat is flinke waslijst maar ziet er wel goed uit, want dat brinta enzo komt echt me strot uit... houvermout vin ik opzich wel gaan hoor, maar ik wil wel lekker "vol" zitten met het ontbijt. Nu "denk" ik dat ik niet genoeg binnen krijg na 8-10 uur slaap maja :) Ik begin met zo'n vitab/c pil en shacky en dan douche en dan die brinta bende. Maar gewoon brood is dus niet te vergelijke met zo'n blender met brinta en havermout.?
 
Ik neem aan dat je wil bulken? De bodybuildinggoden hebben Brinta geadviseerd. :D:D:DDaar kan je niet onderuit. Waarom?
1. Het bevat geen geraffineerde suikers
2. Genoeg eiwitten
3. Voldoende koolhydraten (complex) om te groeien.
Ik heb een paar goede tips voor je.
1. Bouw het aantal grammen Brinta dat je op een ochtend eet gewoon op. Begin bijvoorbeeld eerst met 30 of 50 gram en bouw het langzaam op naar 100g die ochtend. Je zult zien dat je steeds meer zal eten.'
2. Voeg een smaakje toe in de vorm van een proteinepoeder met smaakje. Hierdoor heb je niet alleen meer smaak, maar ook meer eiwit.
3. Verwarm het, door het te verwarmen lijkt het meer smaak te hebben dan koud.
Eigen ervaring:
Ik nam 500ml magere melk en uiteindelijk 100g Brinta, ik mixte dat met 1 portie wheypoeder vanille. Dat goed roeren in hele bord dat je dan in de magnetron stopt. Je hebt dan een warme maaltijd die makkelijk door je strot kan.
 
Back
Naar boven