MuscleMeat

Jaap uit Gouden Kooi blijkt acteur.

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 2K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Jaap, het veelbesproken karakter uit De Gouden Kooi geeft ons vandaag een interessant inkijkje in zijn geest, en meldt tussen neus en lippen door ook nog even dat wat velen al vermoedden: zijn acties worden bedacht door een overijverige redactiemedewerker van Tien. Daarmee is Jaap dus niet zichzelf. Hij acteert. Aanleiding voor deze onthulling was een gebruikelijke vechtpartij die afgelopen weekend plaatsvond. Duwen, trekken, schelden, het miljonairsgedrag zoals we het onderhand gewend zijn. Jaap heeft een boete van 1000 euro gekregen voor deze actie, en als een scheldende Teringtubbie doet hij vandaag zijn beklag. Zo weten we nu wat onze anonieme briefschrijfster ook al dacht: Jaap heeft een complex. “Ik heb geen toekomst en geen leven. Het enige wat ik heb, is m’n uniekheid door m’n overgewicht, m’n insteek, m’n apartheid… dat.” Juist. Need we say more? Jaap vervolgt: “Ik loop mezelf te verlagen en te verkopen voor Talpa. (…) ‘Jaap doe dit, Jaap doe dat.’ (…) En Jaap doet ‘t voor de ****ing kijkcijfers. (…) ‘Jaap werk mee aan dit complot, Jaap we hebben dit idee, dat doe jij wel.’ En Jaap doet het.” Ook herhaalt hij doorlopend dat hij zijn contract nog eens wil bekijken, hetgeen waarschijnlijk betekent dat daar dingen in staan over zijn rol in het programma. Zo. Hebben we dat ook weer gehad. Marcel Verreck had dus toch gelijk. :rolleyes:

 
Suf programma. Hopelijk is dit de doodsteek voor die zooi nu bekend is dat het een acteur is.
 
Al die onzin programma's zouden verboden moeten worden, echt een schande voor de mensheid.
 
Ik wist helemaal niet dat er mensen naar Tien keken ???

Ik ga pas naar de Gouden Kooi kijken als 1 van de bewoners doordraait en de rest in hun slaap afslacht. De Gouden Kooi is een sensatie programma van niks, psychologische oorlogsvoering is voor wijven.... Bloed wil ik zien! Pas als de ingewanden aan het plafond kleven zap ik naar Tien.

Hej, dat is een mooie slogan! Als je bloed wil zien, zap dan naar Tien.
Effe naar de marketingafdeling van Tien bellen, dat wordt cashen. :)

edit: **** it! er schiet me net een geniaal idee voor een t.v. programma te binnen!
Je stopt 10 mensen in een afgelegen berghut die compleet is afgesneden van de bewoonde wereld. 1 van die 10 mensen is een psychopatische seriemoordenaar en de rest moet er achter zien te komen wie de moordenaar is in hun midden. Voor het te laat is....

Oh Yeah, ik ga Tien van de ondergang redden! Dat wordt zwaar cashen. :)

edit: hoppa! nog een idee!
Je neemt 10 ouders. Die moeten hun kind een week bij een alleenstaande man onderbrengen. Ze kunnen kiezen uit 10 alleenstaande mannen. Echter...... 1 van die mannen is een pedofiel met HIV.

De beloning is voor beide shows een geldprijs ofzo. Dat is niet echt origineel, maar het draait om de spanning van het programma, niet om een stomme geldprijs. :)
 
Laatst bewerkt:
De gouden kooi is echt voor wankers!
 
tja er is toch niks meer echt op tv...
 
Er is een zwaar gebrek aan geweld en coïtus op t.v. :(
 
Je zal zien dat mijn ideeën als onethisch worden bestempeld door die ****ers in den haag. Diezelfde ****ers laten door de globalisering half Afrika verekken, maar als half nederland aan de buis gekluisterd zit om te zien hoe 9 mannen worden afgeslacht in een afgelegen berghut dan is nederland te klein. :rolleyes:
 
tja er is toch niks meer echt op tv...

Die beelden van 9/11 zijn ook duidelijk nep, als je goed kijkt kun je zien dat het WTC van karton is en de vliegtuigen aan touwtjes hangen!
 
Debilisering i.p.v. Tsunamisering, eerst vind ik eigenlijk erger.
 
Je zal zien dat mijn ideeën als onethisch worden bestempeld door die ****ers in den haag. Diezelfde ****ers laten door de globalisering half Afrika verekken, maar als half nederland aan de buis gekluisterd zit om te zien hoe 9 mannen worden afgeslacht in een afgelegen berghut dan is nederland te klein. :rolleyes:

Nee hoor, maar jij moet uiteraard wel eerst de pilot opnemen. En om ervoor te zorgen dat die pilot aanslaat, heb jij de keuze uit 10 mannen die allemaan HIV hebben. :D
 
hahaha en zo word tvkijkend nederland massaal voor de gek gehouden
 
Dan word je vrijwel elke dag door de overheid en media gedaan dus niets nieuws onder de zon
 
Back
Naar boven