MuscleMeat

Dianabol 40mg Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikzelf

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
657
Waardering
9
Op de sportschool heeft een jongen mij een kuur aangeboden. Hij heeft deze kuur zelf ook gedaan. Het betreft een kuur dianabol met de duur zes weken en de dosering 40 mg per dag. Hij is er 8 kilo mee aangekomen.

Nadat hij me het heeft aangeboden ben ik me enigzins gaan verdiepen en heb ik hem een paar vragen gesteld. Heb beetje het idee dat hij het zich zelf heeft laten aanpraten dan dat hij er echt verstand van heeft. (jongen is 18 jaar, van 70 naar 78 kilo)..

- Hij beweert dat de risico's alleen opspelen bij overmatig gebruik en een a twee keer zo kuurtje dat dat wel kan..
- Bij deze kuur miss. 1 kilo zal kwijt raken..
- dat het onzin is om eerst te wachten tot je helemaal tot je max bent
- Ik heb zelf ook gehoord dat als je eenmaal een kuur neemt dat je daarna een stuk minder snel bij groeid dan zonder maar dat spreekt hij ook tegen..
- Geen nakuur of wat nodig hebt..
- enige bijwerking had hij de eerste twee dagen koppijn..

Zoals ik al eerder zei heb ik het idee dat het hem is aangepraat.. Als ik hoor wat hij allemaal zegt zie ik geen rede waarom niet. Tegelijke tijd zie ik op internet alleen maar negatieve dingen, echt iets onafhankelijks heb ik nog niet gevonden. Maar zijn jullie het eens met deze punten of weet hij er geen zak van en lult ie wat.
 
Neem even de tijd om je te verdiepen in de materie.
Op dit forum kun je genoeg leren over a.s.
Als je genoeg informatie bij elkaar hebt en je ben er klaar voor, dan zie ik geen reden wrm je niet zou kuren.
Succes alvast
 
- Hij beweert dat de risico's alleen opspelen bij overmatig gebruik en een a twee keer zo kuurtje dat dat wel kan.. (Je zult er niet van sterven)
- Bij deze kuur miss. 1 kilo zal kwijt raken.. (Dianabol staat gelijk aan veel vocht, al dat vocht verlies je weer na de kuur, dat gaat zeker meer als 1 kg zijn)
- dat het onzin is om eerst te wachten tot je helemaal tot je max bent (je moet zelf weten wanneer je er klaar voor bent. Je max, wat is dat eigenlijk, dat weet niemand)
- Ik heb zelf ook gehoord dat als je eenmaal een kuur neemt dat je daarna een stuk minder snel bij groeid dan zonder maar dat spreekt hij ook tegen.. (hangt er van af, groeien zoals je met AAS groeit ga je niet hebben nee)
- Geen nakuur of wat nodig hebt.. (nakuur vind ik wel nodig, dianabol legt je systeem plat hoor. paar weken nolvadex is de oplossing)
- enige bijwerking had hij de eerste twee dagen koppijn.. (het is niet omdat je ze niet "voelt" daar er geen andere bijwerkingen zijn...vb: verhoogde cholesterol)

Ik ben geen voorstander van dianabol only kuurtjes. Als dit je eerste kuur gaat worden zet dan wat test en deca en gebruik dianabol als kick start. Bread and butter...
 
''- dat het onzin is om eerst te wachten tot je helemaal tot je max bent (je moet zelf weten wanneer je er klaar voor bent. Je max, wat is dat eigenlijk, dat weet niemand)''

Met max bedoel ik meer: redelijk uitgegroeid, dus min. 3,4 jaar trainen..

De risico's waar ik me echter zorgen om zou maken als ik deze kuur zou doen zijn;
- kaal worden,
- dat het omgezet wordt in vrouwelijke hormonen en borsten etc krijgt..

Op meerdere site's wordt dit vermeld. Maar net zoals xtc zeggen ze ook dat het schadelijk is maar zelden kom je iemand tegen die er echt schade van heeft gehad.. Zijn er site's of documentatie's waar je meer te weten kan komen over de % kans dat die risico's kunnen optreden.
 
Met max bedoel ik meer: redelijk uitgegroeid, dus min. 3,4 jaar trainen.. (ja blijft hetzelfde, hoe weet jij wanneer je uitgegroeid bent, mssn als je iets veranderd (voeding, training,...) groei je terug. Dus komt je weer bij hetzelfde, je moet het zelf weten)

De risico's waar ik me echter zorgen om zou maken als ik deze kuur zou doen zijn;
- kaal worden, (is je vader kaal? begin je dan maar zorgen te maken. Let wel, het versnelt het proces alleen maar het veroorzaakt het niet. Zijn trouwens middeltjes voor maar als het in je genen zit dan ben vroeg of laat kaal daar moet je mee leren leven)
- dat het omgezet wordt in vrouwelijke hormonen en borsten etc krijgt.. (daar zijn ook middeltjes tegen)

Dat zijn enkel maar uiterlijke risico's, als ik jouw was maakte ik me toch ook een beetje zorgen over die andere mogelijke groep risico's in verband met je gezondheid.

Zoals MrJ zegt, als ik jou was begon ik eens duchtig wat te lezen voor dat ik ergens aan begon waar ik niets van afweet...
 
ik vind zijn leeftijd wel behoorlijk onzinnig om al te kuren, die jongen van 18 jaar...
 
Is je vader kaal? Dan word je kaal, yeah right...

Mannen aan je moederskant daar moet je naar kijken, je moeder geeft namelijk het gen door die bepaald of je kaal word of niet.
 
hallo allemaal, ik wilde ook met en kuurtje starten, maar dan wel thaibol, heeft iemand er ervaring mee. ik hoop dat ik wat tips kan krijgen,gr smal man
 
You've got to be kidding me with this story. :roflol:
 
wat voor risico's zijn er dan meer behalve dat je stopt met groeien in de lengte als je het onder de 21 doet?
 
wat voor risico's zijn er dan meer behalve dat je stopt met groeien in de lengte als je het onder de 21 doet?

dat op zich is al voldoende reden er af te blijven op zon jonge leeftijd.
 
Is je vader kaal? Dan word je kaal, yeah right...

Mannen aan je moederskant daar moet je naar kijken, je moeder geeft namelijk het gen door die bepaald of je kaal word of niet.

Daar ging men een tijdje van uit, nu zijn ze daar weer op terug gekomen... :p
 
mn eerste kuurtje was ook dboll
maar 30 mg/d en 4 weekjes , won 6kg waarvan er 4 bleven
kracht bleef wel

maar er zijn zoveel betere beginkuurtjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven