MuscleMeat

Hoe meet je je maten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
1.069
Waardering
0
Kerels,

Hoe meet je je maten? Ik weet dat je je taille in de ochtend moet meten om je navel, en je borst om je tepels, maar welk punt neem je bij de benen, nek, armen etc. en wanneer? Hoe meet je eigenlijk al je maten met een lint?
 
Kerels,

Hoe meet je je maten? Ik weet dat je je taille in de ochtend moet meten om je navel, en je borst om je tepels, maar welk punt neem je bij de benen, nek, armen etc. en wanneer? Hoe meet je eigenlijk al je maten met een lint?


ik neem altijd de breedste maat, maak wel dat de lint evenwijdig is en niet schuin, anders zeur je :D
 
ik neem altijd de breedste maat, maak wel dat de lint evenwijdig is en niet schuin, anders zeur je :D

Behalve met je taille, dat moet je op het dunste punt doen terwijl je een vacuim doet.
 
Mooie avator heb je trouwens :D
 
Ik bedoel die van melkisgoed, volgens mij is het geen melk:rolleyes:
 
Onze amerikaanse tegenhangers hebben hier mooie instructie filmpjes van op hun forum uitbreiding genaamd bodyspace, voor het bijhouden van je trainingschema's, stats, etc. Je moet wel even een forum account aanmaken, naar bodyspace gaan, en dan 'edit' bij bodystats, dan staat er bij elke spiergroep een movielink achter (is javascript, kan zo snel even geen directe link vinden).

Link: Bodybuilding.com - BodySpace Main Page
 
alles op breedste punt, behalve de taille idd. Ik doen het met meetlintje, vraag altijd ff een maatje of partner om het te doen. Zijn ook meetlintjes voor die uitschuiven en vast'klikken', weet zo ff niet waar die te koop zijn, had er ooit een.

How To Measure Your Biceps - eBicep.com
 
alles op breedste punt, behalve de taille idd. Ik doen het met meetlintje, vraag altijd ff een maatje of partner om het te doen. Zijn ook meetlintjes voor die uitschuiven en vast'klikken', weet zo ff niet waar die te koop zijn, had er ooit een.

How To Measure Your Biceps - eBicep.com

dus je benen meet je dan helemaal bovenaan, richting je heup zegmaar? Want daar is het bij mij het dikst.
 
dus je benen meet je dan helemaal bovenaan, richting je heup zegmaar? Want daar is het bij mij het dikst.
Geen idee, ik meet m'n benen op ongeveer halverwege-driekwart van m'n knie naar m'n heup. Daar is die bij mij het dikst.
 
Vacuum pose doe je door alle lucht uit te blazen en dan pas je buik in te trekken. In het begin is het wat oefenen ;)
 
Back
Naar boven