MuscleMeat

pijn in de zij

Bezoekers in dit topic

zakaro27

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2008
Berichten
65
Waardering
1
Zo Sava heb dan zelf een topic geopend op verzoek van jouw:D

Ok nou wat kan het dan zijn die krampen??ik had dus thaibol(kleine zes(acht)hoekige pilletjes.Ik had m van iemand gekocht die ze uit thailand had gehaald,toen hij daar op vakantie was.
 
Geen idee, maar het kan je lever niet zijn
 
hmmm ook al iemand die zegt dat het de lever niet is.Je lever zit toch aan de rechterkant,daar had ik dus ook die pijn en het is echt een hele irritante pijn.Soms kon ik niet eens slapen door die pijn zo irritant was het.Het moet wel van die thaibol komen,want toen ik stopte ging het over!Hoe verklaar je (jullie) dat dan???
 
leverbeschadiging voel je volgens mij helemaal niet.
 
hmmm ook al iemand die zegt dat het de lever niet is.Je lever zit toch aan de rechterkant,daar had ik dus ook die pijn en het is echt een hele irritante pijn.Soms kon ik niet eens slapen door die pijn zo irritant was het.Het moet wel van die thaibol komen,want toen ik stopte ging het over!Hoe verklaar je (jullie) dat dan???

Misschien psychisch... misschien zijn het je nieren.... weet ik veel... Ga naar de dokter als je zekerheid wilt hebben
 
Verklaard dat je naar de dokter moet.Zou kunnen dat het toch je lever is.Verhoogde leverwaardes zal je niet voelen,maar een leverontsteking heeft drukpijn.Als je er dus rechts onder je ribbenboog drukt,kan het gevoelig zijn.Je lever is een groot orgaan wat horizontaal naar de zijkant loopt.....ff bloedprikken.
 
maar een leverontsteking is toch niet plotseling verdwenen als je met de thaibol stopt? lijkt me zeer onlogisch
 
Veel vocht.. hoge bloeddruk.. --> pijn.
 
ok heren bedankt.Ik zal volgende week ff een afspraak maken bij de dokter voor me leverwaardes en een smoesje verzinnen waarom ik perce me leverwaarden moet checken,want dat moeten ze ook weten tegenwoordig.:(.Ik zeg gwn dat ik pijn heb in de zij en gwn voor de zekerheid wil laten checken.Ik zal dan weer eens posten wat daar uitkwam.
 
vaak zijn het gewoon je darmen die je voelt als gevolg meds die daar irriterend op werken. maar ff bloed laten prikken kan nooit kwaad.
 
je kunt beter eerlijk zijn! ( zwijgplicht van de arts ) anders kan de doc nooit een goede diagnose stellen.
 
Het hoeft zeker geen leverontsteking te zijn. Ik voel m'n lever ook precies zitten. De mijne is iets aan de grote kant. Dan kan het zijn dat je kramp voelt in de spieren waar die tegenaan drukt, of je galblaas is opgezwollen.
Geen pillen meer slikken en laat zeker je bloed even testen.
 
ja maar dat is het nou juist.Ik heb die pijn nu niet,had het alleen toen ik die thaibol gebruikte of dat was gwn puur vergif.weet ik veel.Ik wil straks winstrol gebruiken en dan hoop ik niet dat ik die pijn weer heb.(ik heb trouwens ook nooit alcohol gedronken en ik rook ook niet)Ik train nu al vanaf met 15de en ben nu 27 jr.en ben denk ik totaal zo'n 2 tot 3 jaar uitgeweest,dus zeg maar 9 serieuze jaren getraind.
 
lever heeft een harde buitenkant,als hij wat opgezet is kan hij de buitenkant van weefsel rakenwat drukpijn veroorzaakt
 
dus je gebruikt eerst dianaboll... dat werkt niet dus dan maar winny? ???

dus je wil eigenlijk alle orals die je kunt vinden maar in je lijf proppen?
zijn toch 2 zeer verschillende producten.
 
je kunt beter eerlijk zijn! ( zwijgplicht van de arts ) anders kan de doc nooit een goede diagnose stellen.

Moet iedereen zelf weten, maar het komt wel in je dosier te staan. Als je dan in de toekomst eens wat mankeer, bijvoorbeeld hartklachten, hebben ze in het ziekenhuis toch wat minder respect voor je. En mocht het ooit nodig zijn kan je ook fluiten naar een donor orgaan als anabolen-gebruiker.
Zeg dan dat het komt door pijnstillers die je ooit eens op vakantie in India(veel namaak, dus verontreinigingen) heb gekocht en dat je je daar vreselijk slecht van voelde. Dan weten ze wel hoe laat het is.
 
ik heb niet gezegd dat die dianabol(thaibol,zal wel hetzelfde zijn) niet heeft gewerkt.integendeel zelfs.Heb het 6 weken gebruikt(zou eigenlijk 8 weken gaan,maar door die pijn was ik gekapt) en was 8 kilo aangekomen en ging van me benchpress van 1x80 naar 2 x 90.(dit alles was 2 jr geleden).

ik had op en-afgebouwd.op max zat ik op 8 pillen(80mg)

en die winny is milder voor je lever (heb ik gehoord van diegene die de winny's verkoopt
 
De Verkoper weet t natuurlijk t beste...
 
ik ben trouwens ook vergeten te zeggen dat ik op dit moment stackers 2 MET epfedra gebruik en heb op dezelfde plaats dezelfde pijn,alleen heel lichtjes niet zo extreem als die dianabol.Zijn die stackers 2 ook toxisch voor je lever?( ik dacht dat het niet nodig was om het bij te vermelden,omdat het een hele lichte pijn is.)
 
Back
Naar boven