XXL Nutrition

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Godskitchen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
35
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
22%
Hallo allemaal ..wie heeft er ervaring met DAA ... het is nu te halen bij
Bodylab ( Betatest ) en heeft alle ingredienten in zich waarvan ik zou zeggen .. het werkt ???? alleen zag ik dat er een test was gedaan met jongere mannen ..en niet met oudere .... beetje jammer !!

Maar .. wie weet zijn er oudere gebruikers die positieve ervaringen er mee hebben.

En het gaat dan met name om de DAA .... !!

graag commentaar en ervaringen !

Het schijnt wel een hit in de USA te zijn !
 
Ik zou de gebruikerservaringen even afwachten. Het grote probleem bij dit soort supplementen is dat men kan roepen in tests wat ze willen. Het is erg moeilijk te controleren, alleen als je bloedtest doet...En zelfs dan roepen ze vaak dat het persoons afhankelijk is. Mass-FX was ook een hit maar deed verder voor de gebruiker ook weinig.
 
Hallo allemaal ..wie heeft er ervaring met DAA ... het is nu te halen bij
Bodylab ( Betatest ) en heeft alle ingredienten in zich waarvan ik zou zeggen .. het werkt ???? alleen zag ik dat er een test was gedaan met jongere mannen ..en niet met oudere .... beetje jammer !!

Maar .. wie weet zijn er oudere gebruikers die positieve ervaringen er mee hebben.

En het gaat dan met name om de DAA .... !!

graag commentaar en ervaringen !

Het schijnt wel een hit in de USA te zijn !
Theoretisch gezien zou een testbooster JUIST BETER werken bij oudere mannen, omdat hun test productie lager ligt en dus een groter positief effect kunnen ondervinden van testboosters ;)
 
Veel van die HITS in de usa zijn fakes en overhyped
 
  • Like
Waarderingen: JaSz
daar ben ik mee eens NickDE
 
Veel van die HITS in de usa zijn fakes en overhyped

Je hebt helemaal gelijk dat veel van die hits in de VS gewoon hype zijn.
Maar DAA is toch iets anders. Er zijn meerdere onderzoeken die aantonen dat DAA op korte tijd je test opmerkelijk verhoogt. Natuurlijk helemaal niet vergelijkbaar met AAS, maar voor een natuurlijke testbooster toch redelijk indrukwekkend. Het is ook in bulk verkrijbaar.
Of het zijn geld waard is, dat is een andere discussie. Imo is zo goed als geen enkele natuurlijke testbooster zijn geld waard. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet werken.
 
Er is geen enkele studie die bewijst of het wel gezond is om dit 4 a 8weken te nemen . Supplementen waar ik erg weinig over weet koop ik nooit . Mijn gezondheid is mij toch dierbaar .
 
Er is geen enkele studie die bewijst of het wel gezond is om dit 4 a 8weken te nemen . Supplementen waar ik erg weinig over weet koop ik nooit . Mijn gezondheid is mij toch dierbaar .

DAA wordt al 10 jaar bestudeerd. Er zijn meerdere onderzoeken uitgevoerd over een periode van 4 tot 8wken.
Is geen reclame voor DAA, ik ben ook niet van plan het te kopen. Maar volgens uw redenering zou je niet veel supplementen (of voeding) mogen consumeren.
 
even de ervaringen afwachten, volgens mij staat Beta Test ook echt pas een paar dagen bij hun online. Veel ervaringen zullen ze er vast nog niet terrug gehad hebben...
 
De enige testboosters die BEETJE werkte was Diesel Test Hardcore van Get Diesel en de oude restore van alri .

De rest moet je zoeken in de AAS sectie :p
 
De enige testboosters die BEETJE werkte was Diesel Test Hardcore van Get Diesel en de oude restore van alri .

De rest moet je zoeken in de AAS sectie :p

Dus DAA neem je niet omdat je het niet vertouwt ivm bijwerkingen. Maar Diesel Test Hardcore dat een enorme prop. blend heeft, en je dus onmogelijk kan uitmaken welke hoeveelheden het bevat, wel.

En Restore is voornamelijk 6-bromo, een Aromatase inhibitor. Ik zou mij daar meer zorgen over maken qua bijwerkingen dan een aminozuur (DAA).

Maar het klopt dat natuurlijke testboosters qua potentie niet te vergelijken zijn met AAS.
 
Dus DAA neem je niet omdat je het niet vertouwt ivm bijwerkingen. Maar Diesel Test Hardcore dat een enorme prop. blend heeft, en je dus onmogelijk kan uitmaken welke hoeveelheden het bevat, wel.

En Restore is voornamelijk 6-bromo, een Aromatase inhibitor. Ik zou mij daar meer zorgen over maken qua bijwerkingen dan een aminozuur (DAA).

Maar het klopt dat natuurlijke testboosters qua potentie niet te vergelijken zijn met AAS.

Ow zeker + 1 ;) Goed bezig.
 
Ook vooral omdat DAA een supp is waarin Pat Arnold gelooft en ik vertrouw die man voor geen haar .


Voor wie Pat Arnold niet kent , ze beschouwen hem als een soort guru in supps designen , hij is zeer bekend op amerikaans fora .


Nuja Pat Arnold heeft nogal eens ongure supps " ontwikkeld " .

Die man promoot sterk DAA , een reden voor mij te meer om er gewoon af te blijven .
 
Ook vooral omdat DAA een supp is waarin Pat Arnold gelooft en ik vertrouw die man voor geen haar .


Voor wie Pat Arnold niet kent , ze beschouwen hem als een soort guru in supps designen , hij is zeer bekend op amerikaans fora .


Nuja Pat Arnold heeft nogal eens ongure supps " ontwikkeld " .

Die man promoot sterk DAA , een reden voor mij te meer om er gewoon af te blijven .

vergeet niet dat hij ze niet verkocht als supplement. De markt verkocht ze als supplement en toen waren designer hormonen (of: prohormonen) nog gewoon legaal in Amerika. En als iets werkt in Amerika wordt het gehyped. Zijn supplementen werken wel goed moet ik meegeven, 6-oxo en 11-oxo zijn namelijk bewezen effectief.
 
Ook vooral omdat DAA een supp is waarin Pat Arnold gelooft en ik vertrouw die man voor geen haar .


Voor wie Pat Arnold niet kent , ze beschouwen hem als een soort guru in supps designen , hij is zeer bekend op amerikaans fora .


Nuja Pat Arnold heeft nogal eens ongure supps " ontwikkeld " .

Die man promoot sterk DAA , een reden voor mij te meer om er gewoon af te blijven .
Patrick Arnold heeft juist de reputatie dat de producten die hij ontwikkelt werken. De eerste generatie prohormonen was gewoon een loophole in de wet. En dus niet illegaal of onguur.
Hij was ook de eerste die met 1,3-Dimethylamylamine (gernamium oil) in een product kwam (AMP). Nu zit dat in elke pre workout en energie-supp.
En nu weer die DAA, kijk maar eens naar de ingredienten van de meest recente testboosters.

Wat je wel kan zeggen is dat hij er van beschuldigd werd om 6-oxo te vervuilen met andro.

Maar DAA zit in zowat elke nieuwe testbooster, het is dus geen 'product van Patrick Arnold'.
 
heyy

wow ..wat een overweldigende reacties ... , maar niemand heeft echte ervaringen dus met DAA ?
In de studie bleek ????? wat ze zeiden dat in 12 dagen ..3kg droge massa was gewonnen en 3 kg vet wat verloren ??
ehhh ... i wish .. dan behoevden we ook geen AAS meet tegebruiken ...toch !

Maar i.i.g. ga ik het proberenm voor een maandje of wat en zal de results hier wel posten ... als het werkt . ga ik het bulk inkopen en een winkeltje
openen op de markt ..ghe ghe ...

dus thumbs crossed en hopen dat het werkt ..

ik hou je op de hoogte !

den
 
wow ..wat een overweldigende reacties ... , maar niemand heeft echte ervaringen dus met DAA ?
In de studie bleek ????? wat ze zeiden dat in 12 dagen ..3kg droge massa was gewonnen en 3 kg vet wat verloren ??
ehhh ... i wish .. dan behoevden we ook geen AAS meet tegebruiken ...toch !

Maar i.i.g. ga ik het proberenm voor een maandje of wat en zal de results hier wel posten ... als het werkt . ga ik het bulk inkopen en een winkeltje
openen op de markt ..ghe ghe ...

dus thumbs crossed en hopen dat het werkt ..

ik hou je op de hoogte !




den

Ik denk niet dat de verhoging van test in die mate gaat zijn dat je er merkbare spiermassa mee gaat winnen. Dat doet geen enkele natuurlijke testbooster imo.
Eigenlijk zou je bloedwaarden moeten laten controleren voor en na. Maar dat is nogal moeilijk.
Laat in ieder geval weten wat je er van vond.
 
Daa

Ik denk niet dat de verhoging van test in die mate gaat zijn dat je er merkbare spiermassa mee gaat winnen. Dat doet geen enkele natuurlijke testbooster imo.
Eigenlijk zou je bloedwaarden moeten laten controleren voor en na. Maar dat is nogal moeilijk.
Laat in ieder geval weten wat je er van vond.

hhahha thanks voor het commentaar ..maar je hebt gelijk je zou het moeten laten testen !
maar zeg eerlijk ..wie doet dat ????
ik denk bijna niemand ...... maar het gaat hier er om of er iemand ervaring mee heeft .... ik denk dat ik het gewoon gaat proberen ... of een tester aanvraag om het uberhaupt te kunnen ervaren ..ik weet het ook niet anders !

ik laat het in ieder geval even weten wat mijn ervaringen zijn ..wie weet is het wel revolutionair !!!

ik ben in ieder geval ...... heeeeeeeeeeeel erg benieuwd !
 
Back
Naar boven