Fitness Seller

Vermageren door drugs en alcohol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riflexz

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
86
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
71kg
Hoi, ik ben een ectomorf, weinig tot geen vet, smalle polsen, smalle botten en smalle schouders

nu heb ik de voorbije 6 maanden keihard getrained, en veel gegeten en in die periode heb ik weinig tot niet uitgeweest, dus ook relatief weinig bier gedronken en vooral niks van drugs

maar sinds de zomer begonnen is, ben ik geweest naar defqon, een festival en daar heb ik 1gr speed genomen + liters bier, de week daarop heb ik een paar lijntjes coke genomen, en tal van van drank en nu dit weekend opnieuw 1gr coke en kleine hoeveelheid mdma + enorm veel bier

sinds 25 juni is mijn voeding redelijk k*t...

Nu valt het op dat ik precies aan het vermageren ben, de kleren die ik gekocht heb de voorbije maanden omdat mijn vorige kleren te klein werden zijn nu precies té losjes


Ben ik hyper gevoelig voor drank en drugs gezien ik een supersnel metabolisme heb, omdat ik een ectomorf ben?
Vind dat best wel k*t want vrienden van mij zijn stukken groter van natuur en die hebben daar op korte termijn weinig last van
 
Het is niet zo dat je door het product zelf vermagerd maar echter wel door de drugs minder eet, langer actief blijft ect. Zonde van je spiermassa. Gebruik met mate en neem voorzorgsmaatregelen, als je het gebruikt.
 
Het is niet zo dat je door het product zelf vermagerd maar echter wel door de drugs minder eet, langer actief blijft ect. Zonde van je spiermassa. Gebruik met mate en neem voorzorgsmaatregelen, als je het gebruikt.

Dus dat.

1 gram speed en al die shizzle is ook wel extreem, van dat soort drugs ga je gewoon geen tot weinig eten. Anders dan een pilletje waarvan je uiteindelijk gewoon kunt slapen en volgende dag fris en fruitig wakker wordt, mits je niet al te veel erbij hebt gedronken.

71 kilo @ 1.73 vind ik trouwens wel meevallen qua ecto zijn, je hebt veel extremere gevallen.
 
Zorgen dat je genoeg vreet op de uitkaterdagen.
Ontbijtjes als 4 eieren met een ons ontbijtspek op 4 boterhammen + liter chocolademelk...
 
Zorgen dat je genoeg vreet op de uitkaterdagen.
Ontbijtjes als 4 eieren met een ons ontbijtspek op 4 boterhammen + liter chocolademelk...

Mensen denken vaak dat drugs de boosdoener is, maar het juist het overmatig alcoholgebruik wat je kan nemen omdat drugs ontnuchterd, waardoor je volgende dag zo zwaar naar de klote bent.

Als ik een avond flink uitga met veel alcohol en ik ben straalbezopen, sta ik 's ochtends voor 12'en gewoon op, ik heb dan wel een beetje hoofdpijn en een raar gevoel, maar dat gaat wel over.

Als ik veel drink+erna sos, waardoor ik zwaar boven me grens drink, (en een tikkie neem wat nou eenmaal ontnuchterd) dan lig ik de dag erna tot 5 uur 's middags op bed en de dag erna moet ik nog steeds bij komen.

Moraal, stop doing drugs :p
 
Hoi, ik ben een ectomorf, weinig tot geen vet, smalle polsen, smalle botten en smalle schouders

nu heb ik de voorbije 6 maanden keihard getrained, en veel gegeten en in die periode heb ik weinig tot niet uitgeweest, dus ook relatief weinig bier gedronken en vooral niks van drugs

maar sinds de zomer begonnen is, ben ik geweest naar defqon, een festival en daar heb ik 1gr speed genomen + liters bier, de week daarop heb ik een paar lijntjes coke genomen, en tal van van drank en nu dit weekend opnieuw 1gr coke en kleine hoeveelheid mdma + enorm veel bier

sinds 25 juni is mijn voeding redelijk k*t...

Nu valt het op dat ik precies aan het vermageren ben, de kleren die ik gekocht heb de voorbije maanden omdat mijn vorige kleren te klein werden zijn nu precies té losjes


Ben ik hyper gevoelig voor drank en drugs gezien ik een supersnel metabolisme heb, omdat ik een ectomorf ben?
Vind dat best wel k*t want vrienden van mij zijn stukken groter van natuur en die hebben daar op korte termijn weinig last van

Je kunt beter stoppen denk ik...
 
Hoi, ik ben een ectomorf, weinig tot geen vet, smalle polsen, smalle botten en smalle schouders

nu heb ik de voorbije 6 maanden keihard getrained, en veel gegeten en in die periode heb ik weinig tot niet uitgeweest, dus ook relatief weinig bier gedronken en vooral niks van drugs

maar sinds de zomer begonnen is, ben ik geweest naar defqon, een festival en daar heb ik 1gr speed genomen + liters bier, de week daarop heb ik een paar lijntjes coke genomen, en tal van van drank en nu dit weekend opnieuw 1gr coke en kleine hoeveelheid mdma + enorm veel bier

sinds 25 juni is mijn voeding redelijk k*t...

Nu valt het op dat ik precies aan het vermageren ben, de kleren die ik gekocht heb de voorbije maanden omdat mijn vorige kleren te klein werden zijn nu precies té losjes


Ben ik hyper gevoelig voor drank en drugs gezien ik een supersnel metabolisme heb, omdat ik een ectomorf ben?
Vind dat best wel k*t want vrienden van mij zijn stukken groter van natuur en die hebben daar op korte termijn weinig last van


Heey ik heb wat rood gemaakt, moet je eens nalezen.
Vind het behoorlijk dom staan: Je beweert hyper gevoelig te zijn voor drank en drugs. Het lijkt er niet echt op, wat een hoeveelheden. Ik heb het idee dat je al een hele grote tolerantie hebt opgebouwd.
Of je bent zwaar genaaid door je dealer.
 
Coke, speed en alcohol is ook zo,m beetje de top 3, als het gaat om je lichaam in een katabole staat te brengen.

Ik zou dus toch een ander plan trekken als je een avondje los wil gaan, zijn zat combi,s die leuk zijn en ''minder schade'' aanbrengen. Of gewoon helemaal van die zooi afblijven natuurlijk.
 
21 jaar en jezelf naar de klote werken met veel drank en drugs. Dit is juist de perfecte leeftijd om massa op te bouwen. Als je wat zelfrespect hebt en gezond leeft + traint zal je op je 25e een beest worden.

Wat je nu inneemt bepaalt je toekomst.
 
Als je graag drugs en alcohol wil gebruiken moet je niet gaan bodybuilden, want dan ga je je doelstellingen nooit halen en dan hou je het dus niet vol.

Doei. :wave:
 
Als je graag drugs en alcohol wil gebruiken moet je niet gaan bodybuilden, want dan ga je je doelstellingen nooit halen en dan hou je het dus niet vol.

Doei. :wave:

met mate kan je het prima combineren.

Dan heb ik het over 3 biertjes op zaterdag en 1x in de maand een pilletje tijdens een feest..
 
Als je een zielige junkie bent die niet eens van de drugs kan afblijven moet je ook geen bodybuilder willen zijn. Zo'n mensen bereiken niets in het leven.

Of misschien een advies dat jij leuker zal vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/
 
ipv coke en andere harddrugs, ga dan wiet roken, `t is minder schadelijk dan die troep en je krijgt er nog een enorme vreetkick van, dus bulken is dan geen probleem..
 
Als je graag drugs en alcohol wil gebruiken moet je niet gaan bodybuilden, want dan ga je je doelstellingen nooit halen en dan hou je het dus niet vol.

Doei. :wave:


:exactly:
 
Als je graag drugs en alcohol wil gebruiken moet je niet gaan bodybuilden, want dan ga je je doelstellingen nooit halen en dan hou je het dus niet vol.

Doei. :wave:

Als je een zielige junkie bent die niet eens van de drugs kan afblijven moet je ook geen bodybuilder willen zijn. Zo'n mensen bereiken niets in het leven.

Of misschien een advies dat jij leuker zal vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/
+2 Leg die junks dat in dit topic ook maar even uit! http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/welke-drugs-jij-allemaal-gebruikt-281251/index7.html
 
gewoon 5 bakken kwark of 500gr casein shake nemen voordat je de drugs neemt!!! heb je sowieso genoeg eiwitsels in je lichaam tijdens je trip!!!

:no:

:dope:

:trollfacex:
 
Het is niet zo dat je door het product zelf vermagerd maar echter wel door de drugs minder eet, langer actief blijft ect. Zonde van je spiermassa. Gebruik met mate en neem voorzorgsmaatregelen, als je het gebruikt.

Speed verhoogt je metabolisme enorm en alcohol is zo katabool als de pest. Dus dat de drugs zelf niks doet maar het enkel komt door het mindere eten is onzin. Beide spelen een grote rol als je het mij vraagt.
 
Back
Naar boven