Fitness Seller

Beste schema voor maximale massa/spiergroei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pato5324

Cool Novice
Lid geworden
19 mrt 2011
Berichten
77
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
82kg
Hallo,

Ik heb nu 1 ervaring met krachttraining en ik ben sinds september weer serieus bezig met trainen.

Ik deed de eerste 5-6 maanden alleen borstoefeningen en af en toe 1 oefening voor de andere spiergroepen. Ik zag ook resultaat bij mijn borst en nu heb ik 1 maand lang alleen rug getraind en het is mooi om te zien ik heb nu vleugels gekregen die ik nooit had.

Ik heb nu ook veel oefeningen en schema's bekeken en ik weet dat ik alle spiergroepen hoor te trainen en dat wil ik ook. Ik heb het geprobeerd maar het gaat dan langzaam.

Ik wil nu een schema ontwikkelen die perfect is voor mij voor nu. Ik heb nu in mijn gedachten ::

Dag 1 (Ma): Borst & Rug ( meer gelet op borst)
Dag 2 (Di): Biceps & Triceps
Dag 3 (Wo): Rug & Borst ( meer gelet op rug)
Dag 4( Do): Rust
Dag 5 (Vr): Borst & Biceps
Dag 6 (Za): Rust
Dag 7 (Zo): Rug & Schouder

Ik weet dat dit schema misschien niet goed is, maar zoals je ziet wil ik mijn borsten het meest trainen.

Als dit schema niet goed wil ik graag weten, wat voor schema is het best voor me als ik maximale spiergroei wil voor mijn borst rug biceps en triceps.
 
kom op nu 1 maand biceps

OT :

ik raad je aan om stickies te lezen.

sinds op maandag elke push beweging (( dus borst )) werkt je tricep mee

elke trek beweging dus rug werkt je bicep mee
dan ga je dinsdag nog ff armen doen OVER KILL

en dan wo dag weer rug en borst. dude zo hou je geen spier over zo verlies je zpier.

do rust
vr kan jij je boven lichaam neit meer bewegen en is je motivatie weg en stop je gelijk met rainen

oh en me spelling ja what ever boeie:P
 
Wat denk je van rust na je rug en borst training voor je armen ?
 
door voetbal hoef je niet benen te doen. snap dat dan :rolleyes:

???:haha:LOL... met voetbal train je niet de grote spieren.

Met voetbal train je de spier in je been die je laat rennen
( ben de naam vergeten )

Om grotere been spieren te krijgen zul je tog echt op de sportschool je benen moeten trainen ( Squaten, Leg Press etc... )

Of je traint je benen niet, maar dan heb je wel van die kippenbeentjes vergeleken met je lichaam ;)
 
???:haha:LOL... met voetbal train je niet de grote spieren.

Met voetbal train je de spier in je been die je laat rennen
( ben de naam vergeten )

Om grotere been spieren te krijgen zul je tog echt op de sportschool je benen moeten trainen ( Squaten, Leg Press etc... )

Of je traint je benen niet, maar dan heb je wel van die kippenbeentjes vergeleken met je lichaam ;)

Succesfull troll is succesfull :)
 
Trouwens toen ik de titel zag beste schema voor spier groei. waarom zie ik dan geen voedings schema. groeien doe je in de keuken:P
 
Trouwens toen ik de titel zag beste schema voor spier groei. waarom zie ik dan geen voedings schema. groeien doe je in de keuken:P

orly. Ik eet altijd op de bank in de kamer/achter PC.
en slapen doe ik in de bed(lees: niet in de keuken)

:)
 
Zou wel je benen trainen ook al doe je voetbal.. Voetbal krijg je wel kracht mee.. Maar je kan je benen op veel meer manieren trainen.
 
Back
Naar boven