XXL Nutrition

Pokerstars uitbetaling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Wie weet hoelang het ongeveer duurt voordat dat op je rekening staat?
 
In mijn ervaring een paar dagen. Meestal was het een werkweek maar dat zal verschillen per bank en het is al weer een tijdje terug voor mij dus..
 
In mijn ervaring een paar dagen. Meestal was het een werkweek maar dat zal verschillen per bank en het is al weer een tijdje terug voor mij...

Oke, naja ik heb 2 dagen geleden het verzoek gedaan, dus effe afwachten
 
Bij mij meestal binnen de week maar verandert deze tijd is zoiezo druk dus kan wat langer duren.
 
Bij mij meestal binnen de week maar verandert deze tijd is zoiezo druk dus kan wat langer duren.

Naja hoelang t duurt maakt me niet uit, als ik 't maar krijg, en niet de buurman :D
 
Hehe ze geven je wel,
Ik haal tegenwoordig wel altijd veel er af ben aardig wat kwijt geraakt door full tilt drama.
 
Hoeveel winst? Vergeet geen belastingaangifte te doen, anders riskeer je een strafblad:(
 
Gewoon lekker laten uitbetalen via moneybookers/netteller dan wordt het voor de overheid een stuk moeilijker controleren,
Ik koop er altijd dingen via internet mee.
 
Hoeveel winst? Vergeet geen belastingaangifte te doen, anders riskeer je een strafblad:(
Ervaring? Serieuze vraag: weet iemand of paypal gegevens aan de fiscus mag geven?
 
Gewoon lekker laten uitbetalen via moneybookers/netteller dan wordt het voor de overheid een stuk moeilijker controleren,
Ik koop er altijd dingen via internet mee.

en met een creditcard van neteller kun je het ook weer lekker uit de muur halen.:)
 
Koop gewoon paysafecard.....is nix traceerbaar :)

Ik krijg verdomme nog 5 k van Fulltilt, als die gasten nou eens een keer uitbetalen, smerige scammers :(
 
en met een creditcard van neteller kun je het ook weer lekker uit de muur halen.:)

;) Klopt ik heb moneybookers mastercard voor 1,80 haal je het uit de muur.
 
Koop gewoon paysafecard.....is nix traceerbaar :)

Ik krijg verdomme nog 5 k van Fulltilt, als die gasten nou eens een keer uitbetalen, smerige scammers :(


Meen je dat nou? Betalen die niet uit?
 
Zijn toch failliet ofzoiets, heb je dat niet gehoord? Heb trouwens ook al eens gehoord dat pokerstars failliet zou zijn.
 
Koop gewoon paysafecard.....is nix traceerbaar :)


O ja niks traceerbaar? Hoe ga je dan innen?:D

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 08:46 ----------

Zijn toch failliet ofzoiets, heb je dat niet gehoord? Heb trouwens ook al eens gehoord dat pokerstars failliet zou zijn.

Ik lees het nu idd zit gelukkig niet in het pokerwereldje:D.
 
Back
Naar boven