XXL Nutrition

Oral AAS en recreatieve drugs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Qtime

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2012
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Ik weet dat het bij voorbaat niet echt een goede combinatie is maar ik zit momenteel in mijn oxandrolone kuurtje 2 weken, nog 4 te gaan. En nu kreeg ik voor het weekend een leuk aanbod voor een feestje mee te pakken. Echter, zoals het vaker op deze feestjes gaat wordt hier recreatieve drugs gebruikt.

Is dit erg schadelijk voor me? Bestaan er wisselwerkingen? Welke drugs moet ik sowieso vermijden? Alcohol drink ik dan sowieso niet!

Ik neem ook milk thistle ter ondersteuning.

Oxandrolone zit op 70mg ed.

Bedankt alvast.
 
Nou gelukkig drink je geen alcohol :rolleyes: Ik denk dat die party drugs waar je het over hebt nog wel wat erger voor je zijn icm AAS.
 
Maatje van me deed t destijds ook, kuurde test en dianabol.
Gebruikte toen speed en mdma maar t lijkt me geen verstandige keuze. Bloeddruk en hartslag schieten nog meer omhoog, lichaam regelt je temperatuur niet goed meer.

Lekker bobben dat feestje of overslaan, zijn er nog genoeg!
 
kan prima voor een keertje..
 
Kan best indd.. zou alleen niet overdrijven. Je hebt wel kans dat je wat meer mdma zult pakken om het effect te bewerkstelligen, maar dat is te verwaarlozen :)
 
Nou gelukkig drink je geen alcohol :rolleyes: Ik denk dat die party drugs waar je het over hebt nog wel wat erger voor je zijn icm AAS.

Alcohol staat hoog in het lijstje qua schade hoor, past zo tussen de andere hard drugs.
 
Nou gelukkig drink je geen alcohol :rolleyes: Ik denk dat die party drugs waar je het over hebt nog wel wat erger voor je zijn icm AAS.

Typisch gevalletje onwetendheid en vooroordelen.

_41949092_drugs_graph_416.gif


Het ging mij er dan ook meer om de lever schadelijkheid van MDMA of Ketamine bijvoorbeeld. Dat in vergelijking met oxandrolone

Bovenstaande tabel is algehele schadelijkheid, gezondheid, verslavingspotentie maar ook maatschappelijke kosten
 
je kuurt een keer 6 weken op oxy en je kan niet even die 6 weken zonder geouwehoer gewoon trainen en normaal leven? Doe wat je niet laten kan. Ik snap niet naar wat voor antwoordt je nu op zoek bent. Dat iemand tegen je zegt ja kan wel joh je gaat er toch niet dood van? Beetje zwak dit.
 
Typisch gevalletje onwetendheid en vooroordelen.

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41949000/gif/_41949092_drugs_graph_416.gif

Het ging mij er dan ook meer om de lever schadelijkheid van MDMA of Ketamine bijvoorbeeld. Dat in vergelijking met oxandrolone

Bovenstaande tabel is algehele schadelijkheid, gezondheid, verslavingspotentie maar ook maatschappelijke kosten

Ik zie steeds 1 staaf per substantie in het diagram. Die staaf is al die dingen bijelkaar gegooid?? Kan er niks van maken zo hoor, mist informatie. Sowieso, anabolic steroids 1 staaf, alsof alle AAS aan elkaar gelijk zijn qua schadelijkheid. Zie ook niet 1 staaf harddrugs er bij staan bijv. gaat nergens over.
 
Typisch gevalletje onwetendheid en vooroordelen.

Die tabel zegt niks! We hebben het middelen nemen icm AAS, niet over het middel op zich.

Neem maar lekker AAS + coke/xtc! Goed voor je hart joh! :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:02 ----------

je kuurt een keer 6 weken op oxy en je kan niet even die 6 weken zonder geouwehoer gewoon trainen en normaal leven? Doe wat je niet laten kan. Ik snap niet naar wat voor antwoordt je nu op zoek bent. Dat iemand tegen je zegt ja kan wel joh je gaat er toch niet dood van? Beetje zwak dit.

+ 10000
 
je kuurt een keer 6 weken op oxy en je kan niet even die 6 weken zonder geouwehoer gewoon trainen en normaal leven? Doe wat je niet laten kan. Ik snap niet naar wat voor antwoordt je nu op zoek bent. Dat iemand tegen je zegt ja kan wel joh je gaat er toch niet dood van? Beetje zwak dit.

Train jij toevallig in amsterdam bij osdorp?
 
aas + coke = shredded staan !! hahaha
 
Ik zie steeds 1 staaf per substantie in het diagram. Die staaf is al die dingen bijelkaar gegooid?? Kan er niks van maken zo hoor, mist informatie. Sowieso, anabolic steroids 1 staaf, alsof alle AAS aan elkaar gelijk zijn qua schadelijkheid. Zie ook niet 1 staaf harddrugs er bij staan bijv. gaat nergens over.

Cumulatief gegeven, AAS wordt in deze grafiek wel als 1 groep gedefinieerd. Net zoals alcohol terwijl de ene soort alcohol voor meer problemen zorgt.

Het ging me erom tegenover langeman met zn vooroordelen. Het ging me dan ook niet over de AAS in de grafiek maar bijvoorbeeld MDMA in tegenstelling tot alcohol.

Ik leef relatief gezond hoor. Maja dit gaat niet om het verantwoorden van mijn keuzes. Maar om de schadelijkheid etc.
 
Cumulatief gegeven, AAS wordt in deze grafiek wel als 1 groep gedefinieerd. Net zoals alcohol terwijl de ene soort alcohol voor meer problemen zorgt.

Het ging me erom tegenover langeman met zn vooroordelen. Het ging me dan ook niet over de AAS in de grafiek maar bijvoorbeeld MDMA in tegenstelling tot alcohol.

Ik leef relatief gezond hoor. Maja dit gaat niet om het verantwoorden van mijn keuzes. Maar om de schadelijkheid etc.

Alcohol = ethanol, welke soorten zijn er dan nog meer op de markt waar ik niet van weet?
 
nee, hoezo zit daar ook een fkng zeikerd zoals mij?

Whahaha. Meester!!
OT. Wtf??? Na 2 weken wil je al drugs gaan gebruiken???
Kansloos vind ik. K*t mentaliteit, maar doe wat je niet laten kan.
 
je kuurt een keer 6 weken op oxy en je kan niet even die 6 weken zonder geouwehoer gewoon trainen en normaal leven? Doe wat je niet laten kan. Ik snap niet naar wat voor antwoordt je nu op zoek bent. Dat iemand tegen je zegt ja kan wel joh je gaat er toch niet dood van? Beetje zwak dit.

Helemaal eens. BB en tijdens een kuur helemaal vraagt om dicipline en onverdeelde aandacht.

Drugs is voor losers die zichzelf naar de klote willen helpen. Bodybuilding evt met behulp van AAS is voor mensen die zichzelf willen opbouwen en het beste uit zichzelf willen halen op fysiek vlak. Hier is vast niet iedereen het mee eens maar drugs en AAS zijn zo tegengesteld dat je ze niet kan combineren. Dit zeg ik niet op practisch niveau maar als principieel punt. Practisch gezien gaat je lever er niet aan waarschijnlijk en milk thistle werkt vast een beetje. Maar je gaat er niet 100% voor het is niet onverdeelde aandacht voor bodybuilding.
 
Helemaal eens. BB en tijdens een kuur helemaal vraagt om dicipline en onverdeelde aandacht.

Drugs is voor losers die zichzelf naar de klote willen helpen. Bodybuilding evt met behulp van AAS is voor mensen die zichzelf willen opbouwen en het beste uit zichzelf willen halen op fysiek vlak. Hier is vast niet iedereen het mee eens maar drugs en AAS zijn zo tegengesteld dat je ze niet kan combineren. Dit zeg ik niet op practisch niveau maar als principieel punt. Practisch gezien gaat je lever er niet aan waarschijnlijk en milk thistle werkt vast een beetje. Maar je gaat er niet 100% voor het is niet onverdeelde aandacht voor bodybuilding.

Nounou beetje kort door de bocht. Zo denken er ook genoeg over AAS.

Buiten dat leef ik, en daarin wil ik doen wat ik wil zolang ik hier verantwoordelijk mee om ga. Verantwoordelijkheid is een subjectief begrip. Is roken, drinken, aas, drugs verantwoordelijk? Wel zolang je dit met mate doet is mijn visie.

Ik heb geen podiumambities, iedereen heeft andere waarden, doelen en beweegredenen.

Ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag. Slotje aub. :)

Want het onderwerp verschuift meer naar een morele kwestie.

Bedankt iig voor de mensen die me een helder antwoord gegeven hebben! :) (Ik zeg ook niet op voorhand dat ik wat ga pakken en of ik ga, maar de kans bestaat. En ik ben liever goed voorbereid)
 
Ik was al gestopt met lezen na het lezen van 6 weken anavar only =)
 
Back
Naar boven