XXL Nutrition

BBex Mass Protein (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pizzapuntbody

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
beste mensen!
ik heb laatst een pot van 4,54 kg aangeschaft op bodylab.
die was van 90 euro voor 45 euro afgeprijst.
ze hadden alleen nog chocolasmaak. er staat dat je 200 ml met 4 scheppen moet mengen. Als ik dat doe is het net modder zo dik!
daarbij smaakt het niet naar chocola, maar meer naar zaagsel. En als ik de beker niet was, zitten er resten in die hard zijn geworden. Ondanks dat de houdbaarheid december 2014 is, twijfel ik aan de houdbaarheid. Of maak ik me zorgen om niks?
bedankt alvast:)
 
het is misschien gewoon een crappy proteine merk? ik weet het niet bodylab leverd goeie spul vooral eigen merk... maar ik vertrouw deze ook niet ;P
 
Even contact opnemen met de shop en je verhaal vertellen.
 
beste mensen!
ik heb laatst een pot van 4,54 kg aangeschaft op bodylab.
die was van 90 euro voor 45 euro afgeprijst.
ze hadden alleen nog chocolasmaak. er staat dat je 200 ml met 4 scheppen moet mengen. Als ik dat doe is het net modder zo dik!
daarbij smaakt het niet naar chocola, maar meer naar zaagsel. En als ik de beker niet was, zitten er resten in die hard zijn geworden. Ondanks dat de houdbaarheid december 2014 is, twijfel ik aan de houdbaarheid. Of maak ik me zorgen om niks?
bedankt alvast:)

Hoe smaakt 800ml met 4 scheppen?
Dan heb je geen resten meer in je beker denk ik.
 
Er staat op de site van bodylab dat je 3 maatscheppen moet nemen met 200ml melk of water. Daarnaast staat er ook op de samenstelling label van deze protein dat je 2 maatscheppen moet nemen met 200ml melk of water. Ik weet niet hoeveel er in een maatschep it, maar 3-4 lijkt me veel!
 
Dosering aanpassen aan de hand van je voeding schema! Vertrouw niet blind wat er op het etiket staat.
 
Back
Naar boven