Fitness Seller

Kevin Levrone updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

It's all about them genetics brah. .
nee its all about muscle memory.
toen hij nog een jong ventje was had heeft hij er jaren over gedaan om dat fysiek te bouwen.
nu het ineens zo snel gaat heeft met de kracht van spiergeheugen te maken.
 
nee its all about muscle memory.
toen hij nog een jong ventje was had heeft hij er jaren over gedaan om dat fysiek te bouwen.
nu het ineens zo snel gaat heeft met de kracht van spiergeheugen te maken.

Natuurlijk, daar twijfel ik ook niet aan, maar je kunt toch wel concluderen dat dit niet alleen maar aan muscle memory is te wijten? Die vent is nota bene 52, in hoeverre gaat muscle memory op die leeftijd nog enigzins bijdragen? Uiteraard wat, maar uiteindelijk lijkt het me dat genetics de grootste rol spelen? (En een hoop juice) Of heb ik dit nou echt compleet mis?
 
je had het in je vorige post over dat kevin in zo'n korte tijd zoveel progressie heeft beboekt.
Dat heeft grotendeels net spiergeheugen te maken. en de juice natuurlijk anders kwam hij niet verder dan zijn natuurlijke grens.
Als jij nu ( ik zeg maar wat) 10 jaar getraind hebt en je stopt nu met bb voor paar jaar, en je gaat daarna weer beginnen, dan bereik je in net zo korte tijd weer je oude niveau. ipv dat je er weer 10 jaar voor moet trainen.

Edit: Eigenlijk nu ik erover nadenk speelt ook ervaring een grote rol.
In de zoveel tijd dat kevin vroeger getraind heeft weet hij nu precies wat hij doen moet om zijn lichaam maximaal te laten groeien.
In het begin van een bb carrière moet je nog eerst helemaal leren waar het lichaam precies op reageert en dat leer proces duurt ook weer jaren waarin je veel faal periodes hebt.
 
en hij begint weer te hypen... ben benieuwd
 
Vind het wel tof. Hij kan zo toch gewoon voor zijn passie en sport leven. Of hij er goed bijstaat of niet, boeie.
 
Levrone's 50k Challenge to Shawn Ray

The topics covered included:

- Training & Competition Plans For 2017
- Levrone's $50,000 Challenge to Shawn Ray
- A Flex Wheeler Comeback?
- Kevin Levrone On Dexter Jackson's Legacy

 
Zulke bullshit kan ie beter zo laten. Shawn Ray heeft tijdens de gehele Levrone comeback gewoon op een respectvolle wijze zijn mening gezegd en tot op heden heeft ie gelijk gehad.
 
Zulke bullshit kan ie beter zo laten. Shawn Ray heeft tijdens de gehele Levrone comeback gewoon op een respectvolle wijze zijn mening gezegd en tot op heden heeft ie gelijk gehad.

altijd?laat dat maar weg,eerst niet hoor
 
Shawn Ray is eindbaas. Hij was ook in net begin resoectvol en heeft gelijk.
 
Ondanks dat ik een Levrone fan ben vind ik toch dat Shawn Ray hier wel gelijk heeft.
Levrone moet gewoon lekker zijn ding gaan doen. Dat hij uit zijn retirement komt betekend niet dat anderen dat ook moeten doen.
 
De afgelopen jaren heeft hij qua training echt niet stil gezeten. Via The Levrone Report kon je volgen hoe hij zwaar benchte en legpress deed. Het is dus niet zo dat dit in een paar maanden is bereikt.
 
Back
Naar boven