MuscleMeat

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me nog steeds wat een goede dosis is voor stappen + dan een caffeine.

De ene keer (2800 mg) voel ik net of ik teveel G heb genomen (kut dus)
De anderen keer voel ik me zo nuchter als wat -_-

Neem op nuchtere maag en neem na een half uur na inname een shake.

1,5 a 2 gram + 200mg caffeine
 
Ik vraag me nog steeds wat een goede dosis is voor stappen + dan een caffeine.

De ene keer (2800 mg) voel ik net of ik teveel G heb genomen (kut dus)
De anderen keer voel ik me zo nuchter als wat -_-

Neem op nuchtere maag en neem na een half uur na inname een shake.

Misschien dat die shake ook een beetje in de weg gaat zitten als je deze een half uur na inname neemt. Phenibut heeft wat langer nodig om volledig opgenomen te worden.
 
Misschien dat die shake ook een beetje in de weg gaat zitten als je deze een half uur na inname neemt. Phenibut heeft wat langer nodig om volledig opgenomen te worden.

Had het ergens in het topic gelezen, hoe lang dan?

1,5 a 2 gram + 200mg caffeine

Ik ga het is proberen.
Deed nu meestal 2,5 a 3 gram pheni + 2 caps amok energie
 
Ik zie dat er veel verschillende zijn op liftmode, welke moet ik hebben? Wil eerst eens proberen dus moet een kleine hoeveelheid hebben.
 
Ik zie dat er veel verschillende zijn op liftmode, welke moet ik hebben? Wil eerst eens proberen dus moet een kleine hoeveelheid hebben.

Gewoon de goedkoopste.

Tip: bij checkout moet je kiezen voor betaling met bitcoin. Als je dan de coupon code 'BITCOIN' gebruikt krijg je 25% korting. Je betaald zo bij liftmode €122,-/kg inclusief verzending. De is ongeveer de helft van de prijs bij bv sportpoeders.
 
Ik heb geen ervaring met bitcoin, eigenlijk alleen met ideal haha.

Zie dat ik niet helemaal duidelijk was, bedoel eigenlijk: wat is het verschil tussen de Phenibut HCL en Phenibut F.A.A.? Welke gebruiken jullie?
 
Gewoon de goedkoopste

Tip: bij checkout moet je kiezen voor betaling met bitcoin. Als je dan de coupon code 'BITCOIN' gebruikt krijg je 25% korting. Je betaald zo bij liftmode €122,-/kg inclusief verzending. De is ongeveer de helft van de prijs bij bv sportpoeders.

UPS mannetje staat aam de deur en wilt belachelijke naheffing. Opletten met UPS want ze rekenen btw + invoer en dan nog allerlei kostenposten waar je bang van wordt. Was ook niet slim van me om er nog wat spullen bij te bestellen en het totaalbedrag kwam dus boven de €150,- uit. Zie nu online dat dat de drempel is waarbij je kan gaan dokken vaak. Vorige pakket was gewoon binnen zonder probs though dus je moet beetje pech hebben.
 
FedEx komt ook met een uitgebreide rekening en meeste kans op problemen met de douane. De rekening krijg je achteraf thuis gestuurd dus dat is ook een flinke tegenvaller.
DHL minste problemen gehad tot nu toe.

Phenibut was in de aanbieding afgelopen week bij sp dus heb weer even ingeslagen.
 
Heb het nu een aantal keer gebruikt, moet zeggen dat het me erg goed bevalt.

Relax maar toch actief, heb het gevoel dat mijn lichaam/spieren goed tot rust komen. Daarom vind ik het t lekkerst op rustdagen.

Wil het sowieso max. 2x per week gebruiken, volgens mij kan het behoorlijk verslavend zijn omdat je dag gewoon een stuk lekkerder is.

ps. thnx Rob voor het meedenken :thumb:
 
Zie net dat B&F dit gewoon in het assortiment heeft: Phenibut
 
Zijn er meer die er kapot vaag van gaan dromen? Het is alsof je meerdere gebeurtenissen/bekende plekken met elkaar gaat combineren en hier heel realistisch over gaat dromen.. Of ben ik de enige? :rolleyes:
 
krijg je hier soms withdrawls van? ooit een tijdje last gehad van paniekaanvallen welke nu ook al een lange tijd uit blijven.

Heb alleen geen zin om alles opnieuw mee te maken:o
 
Zijn er meer die er kapot vaag van gaan dromen? Het is alsof je meerdere gebeurtenissen/bekende plekken met elkaar gaat combineren en hier heel realistisch over gaat dromen.. Of ben ik de enige? :rolleyes:

Dromen zijn een stuk realistischer inderdaad en je herinnert ze beter.

krijg je hier soms withdrawls van? ooit een tijdje last gehad van paniekaanvallen welke nu ook al een lange tijd uit blijven.

Heb alleen geen zin om alles opnieuw mee te maken:o

Ja het is verslavend en heeft afkickverschijnselen, daarom maximaal 1x om de 3 dagen gebruiken. Bij langdurig gebruik kan je je zeer kut gaan voelen als je wilt stoppen.
 
De eerste weken had ik die dromen nog niet, pas de laatste weken.

Spul is trouwens echt genieten, wordt er een stuk gezelliger van dan alcohol :)
 
Phenibut van Primaforce gewoon B&F halen.
Verder vind ik het overrated en is het voornamelijk positief voor slaap. Ik denk dat veel 60+ers er bij zouden baten ipv slaappillen omdat het voornamelijk goed werkt als doorslaper. Wel voorzien dat je minstens 8,5 uur kan slapen, anders word je groggy wakker. Max 3-4 keer per week!
 
Weet iemand de halfwaarde van phenibut? Hoe lang is dit spul actief?
 
Weet iemand de halfwaarde van phenibut? Hoe lang is dit spul actief?

De effecten zijn tot 12 uur lang te voelen, halfwaardetijd van 5-6 uur ongeveer.
 
Ik neem 1x pweek phenibut. slechts 500mg! Dat zijn 2 caps van 250mg in dit geval... merk New Sience Labs. Gekocht bij XXL nutrition. 90 caps voor 20 euro.

Heerlijk spul en dat al op 500mg! Ik combineer het met 10.000mg L-tyrosine, 2.000mg Beta Alanine, 5.000mg Citruline, 400mg caffeine, 50-60mg DMAA, en 30-40mg Efedrine. Om maa even te praten over een ''pre workout'' stimjunk.
 
Ik neem 1x pweek phenibut. slechts 500mg! Dat zijn 2 caps van 250mg in dit geval... merk New Sience Labs. Gekocht bij XXL nutrition. 90 caps voor 20 euro.

Heerlijk spul en dat al op 500mg! Ik combineer het met 10.000mg L-tyrosine, 2.000mg Beta Alanine, 5.000mg Citruline, 400mg caffeine, 50-60mg DMAA, en 30-40mg Efedrine. Om maa even te praten over een ''pre workout'' stimjunk.

Phenibut pre workout vind ik een beetje raar en zeker met al die andere shit erbij. Ik vind phenibut heerlijk, in de zin van een ontspannen zorgeloos gevoel. Perfect voor een zondagmiddag. Of voor goeie diepe slaap. En ja, zeker ook als je bv een presentatie moet geven. Soort valium maar dan met meer motivatie.

Op 500mg icm met shitload caffeine en zelfs dmaa.. Blaas je letterlijk al het mooie van Phenibut mee omver als je het mij vraagt. Maar iedereen is anders. En wellicht dat de phenibut in jouw geval pas goed inkickt na je workout. Dan is je caffeine en dmaa dip meteen een stuk minder.
 
Back
Naar boven