Fitness Seller

Gewichthefschoenen, wel of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die platte schoenen gaan je helemaal niets helpen met squatten, kan je evengoed een paar chucks aandoen...
Ik deadlift gewoon op sokken, Eddy Hall heeft zo 500 kg gedaan, dus zeker goed genoeg voor jou en mij :p
Je deadlifts gaan er goed op?
 
Waarom niet? Last van zweetpoten? :D :p
Onwijs. Plus ik ben zo'n kneus die al op dr bek gaat in de huiskamer op dr sokken op laminaat... laat staan in de gym. En naast het feit dat ik gewoon een kut enkelstabiliteit heb lijkt me dit echt een "I fucked it up, again" waiting to happen :D :P

Iemand hier eigenlijk die stingrays van xxl? Van otomix? Xxl heeft 15% korting zien ik.
 
Onwijs. Plus ik ben zo'n kneus die al op dr bek gaat in de huiskamer op dr sokken op laminaat... laat staan in de gym. En naast het feit dat ik gewoon een kut enkelstabiliteit heb lijkt me dit echt een "I fucked it up, again" waiting to happen :D :P

Iemand hier eigenlijk die stingrays van xxl? Van otomix? Xxl heeft 15% korting zien ik.

Laminaat uitbreken....Problem solved :)
 
Ik moest lachen :D Kom je helpen?

Ik heb de adidas powerlift 3.0 besteld trouwens. In 3 verschillende maten :') En in paars :D

Last van uitzettende en krimpende voeten?

Helpen om iets stuk te doen.....zeker :D
 
Last van uitzettende en krimpende voeten?

Helpen om iets stuk te doen.....zeker :D
Nee, gewoon moeilijk met de juiste maat vinden :D

Mooi. Hou ik je aan als mijn laminaat eruit moet :D
 
Vraagje;

Ik heb maat 42 2/3, 42 en 41 1/3. Die 41 valt af, te klein.

Mijn voeten zijn verschillend. Links groter dan rechts. Ik heb bij rechts een stukje (1cm?) over en links ongeveer een halve cm ofzo. Dit is bij maat 42 2/3. Bij 42 zit ik met de linker grote teen vrijwel volledig tegen de neus aan.

Dus mijn vraag; Je voeten zetten toch ook nog uit? En dan is 42 1/3 toch prima? 42 zit gewoon kut heb ik het idee. Maar als ik kijk naar de Nike air die ik nu aan heb, zit mijn linker grote teen ook vrijwel tegen de neus aan :')
 
Laatst bewerkt:
De schoenen moeten niet comfortabel zitten om te wandelen, mag lekker strak. Zo kan je moeilijker erin schuiven wat stabiliteit ten goede komt.
Ik zou zeggen probeer eens met een paar squats en hou de kleinste maat die je kan verdragen zonder pijn (of tenen die je moet oprollen, ook niet de bedoeling).
 
De schoenen moeten niet comfortabel zitten om te wandelen, mag lekker strak. Zo kan je moeilijker erin schuiven wat stabiliteit ten goede komt.
Ik zou zeggen probeer eens met een paar squats en hou de kleinste maat die je kan verdragen zonder pijn (of tenen die je moet oprollen, ook niet de bedoeling).
Ik ga ze morgen wel ff meenemen. Die 42 2/3 zit opzich rond de voet strak.
 
Dit is 42....

42 2/3de is dus iets groter

IMG_3117.JPG


IMG_3118.JPG
 
Mja, oke. 42 2/3 It is.

Dus. Goed verhaal. Oke bedankt, doei :D
 
Je hebt een cm ruimte nodig aan de voorkant (anders krijg je koude tenen /pijn aan voorvoet, zeker met schoenen die strak horen te maken zitten zoals gewichthefschoenen).
 
Je hebt een cm ruimte nodig aan de voorkant (anders krijg je koude tenen /pijn aan voorvoet, zeker met schoenen die strak horen te maken zitten zoals gewichthefschoenen).
42 2/3 gehouden en zitten perfecto!
 
Back
Naar boven