MuscleMeat

Vetpercentage na 2 maand nauwelijks lager (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met een 6 uur per week jumbo baantje zijn de sportschool + supplementen al duur zat
Supplementen lekker laten, behalve whey en creatine doet het toch niks, en dan heb je nu mooi geld voor de mac ;) ik zou chocolademelk ook aanraden, vult totaal niet maar wel aardige voedingswaarden
 
Supplementen lekker laten, behalve whey en creatine doet het toch niks, en dan heb je nu mooi geld voor de mac ;) ik zou chocolademelk ook aanraden, vult totaal niet maar wel aardige voedingswaarden

Dat zijn Indd ook de enige supplementen die ik gebruik haha. Komt goed! Iedereen bedankt voor alle tips, ik ga nu aan de bak! :flex::eating:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Noten zijn ook belachelijk duur. Ik ga voortaan liever voor een pot pindakaas van 650gr (€2,65) dan voor een zakje walnoten van 200gr (€2,79). Drie keer zo voordelig en qua macro's vind ik het ook wel prima.
 
Gezouten pinda's zijn nog best betaalbaar, alleen zijn de vetten uit pinda's naar mijn herinnering wel weer minder goed dan uit echte noten
 
Gezouten pinda's zijn nog best betaalbaar, alleen zijn de vetten uit pinda's naar mijn herinnering wel weer minder goed dan uit echte noten

harde diss voor onze broeder uit de leguminosae familie
 
Noten zijn ook belachelijk duur. Ik ga voortaan liever voor een pot pindakaas van 650gr (€2,65) dan voor een zakje walnoten van 200gr (€2,79). Drie keer zo voordelig en qua macro's vind ik het ook wel prima.
gierige pin!!!!!!

pot mayo of een bak lard zijn nog goedkoper.
 
gierige pin!!!!!!

pot mayo of een bak lard zijn nog goedkoper.
Als mayo rijk aan eiwitten zou zijn, dan had ik mijn pot pindakaas ook graag ingewisseld voor mayonaise. :o
 
Wat dacht je van pannekoeken? Vet makkelijk om te maken, vet makkelijk om mee te nemen, vet lekker. En de meesten kunnen er zeker een vrachtlading van op:)

Althans, ik wel:o
 
Wat dacht je van pannekoeken? Vet makkelijk om te maken, vet makkelijk om mee te nemen, vet lekker. En de meesten kunnen er zeker een vrachtlading van op:)

Althans, ik wel:o
Heerlijk, wat honing en cacao erdoor en ze zijn nog beter :P
 
Aardbeien erbij!! En nu je toch al bezig bent, lepeltje nutella overheen!! (Sorry liet me even meeslepen)
 
Hebben jullie ook nog tips voor een goed ontbijt? Ik ben namelijk een zeer slechte ontbijter want vast voedsel gaat er bij mij zo vroeg niet makkelijk in.
 
Hebben jullie ook nog tips voor een goed ontbijt? Ik ben namelijk een zeer slechte ontbijter want vast voedsel gaat er bij mij zo vroeg niet makkelijk in.

Havermout poeder of rijstpoeder,whey,melk,mct olie.
 
Back
Naar boven