MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Oats uitverkocht??
Wanneer komt het weer binnen René?

Dan maar rijstpoeder dacht ik.... ook uitverkocht??

Ja ik zag het ook. Heb de inkoper gevraagd wanneer dit komt, kan zomaar vandaag of morgen zijn. Zodra ik bericht heb deel ik het.
 
Meteen order geplaatst, echter wel zonder oats... :treuren: die zal ik, mits het snel weer binnenkomt, komende week apart nog bestellen.

Komen er trouwens dit jaar nog andere goodies bij? Shakebekers, bidons, sleutelhangers, tasjes genoeg voor een heel winkeltje inmiddels. :D
 
Meteen order geplaatst, echter wel zonder oats... :treuren: die zal ik, mits het snel weer binnenkomt, komende week apart nog bestellen.

Komen er trouwens dit jaar nog andere goodies bij? Shakebekers, bidons, sleutelhangers, tasjes genoeg voor een heel winkeltje inmiddels. :D

Volgens mij is er geen supplementmerk met zoveel goodies als wij ;). We krijgen wel nieuwe shakers en flessen maar die komen niet bij de 1e goodies te staan. Deze zijn daar wat te duur voor. Even kijken wat we gaan doen met de goodies en of er nieuwe dingen komen.
 
Vorige week nog een bestelling gedaan
Maar goed extra korting is altijd leuk, zeker wanneer je een uitkering hebt
thnxs voor het aanbod, bestelling volgt
 
3-1-17 Order 764516 was de NP € 4,- goedkoper dan vandaag. n.l € 32,95 en nu € 36,95 ???
 
3-1-17 Order 764516 was de NP € 4,- goedkoper dan vandaag. n.l € 32,95 en nu € 36,95 ???

Toen was de NP in de weekaanbieding volgens mij, deze week niet meer. Nu is er 15% korting op alle eiwitten
 
Toen was de NP in de weekaanbieding volgens mij, deze week niet meer. Nu is er 15% korting op alle eiwitten

Och ja dat klopt Rene, sorry praat alweer voor mn beurt.....:o
 
:roflol: de mililiters in mijn roestvrijstalen beker staan in spiegelbeeld, kapot van het lachen hier
 
:roflol: de mililiters in mijn roestvrijstalen beker staan in spiegelbeeld, kapot van het lachen hier

ja dat staan ze uiteraard omdat ze aan de buitenkant er gewoon normaal op staan ;)
 
ja dat staan ze uiteraard omdat ze aan de buitenkant er gewoon normaal op staan ;)

Maar wat is het nut als je de binnenste moet gebruiken? Je ziet natuurlijk de vloeistof niet aan de buitenkant. Echt een beetje knullig gedaan, sorry hoor :roflol:

Verder wel zeer goede shaker en op zich niet zo'n ramp ik kan best spiegelbeeld lezen.
 
Maar wat is het nut als je de binnenste moet gebruiken? Je ziet natuurlijk de vloeistof niet aan de buitenkant. Echt een beetje knullig gedaan, sorry hoor :roflol:

Verder wel zeer goede shaker en op zich niet zo'n ramp ik kan best spiegelbeeld lezen.

Er is niet knulligs aan, hier is bewust voor gekozen. Er zijn veel shakers die donker zijn en waar ook een maatstreep aan de buitenkant zit die je aan de binnenkant helemaal niet kan lezen. De maatstreep is een embossing met als voordeel dat je deze aan de binnenkant van de beker kan zien. Als we de cijfers andersom hadden laten embossen zou je aan de buitenkant cijfers hebben in spiegelbeeld wat andere weer vreemd hadden gevonden. Daarbij kan elk kind vanaf 5 jaar prima zien (zelfs in spiegelbeeld) hoeveel vloeistof in de beker zit ;)
 
Er is niet knulligs aan, hier is bewust voor gekozen. Er zijn veel shakers die donker zijn en waar ook een maatstreep aan de buitenkant zit die je aan de binnenkant helemaal niet kan lezen. De maatstreep is een embossing met als voordeel dat je deze aan de binnenkant van de beker kan zien. Als we de cijfers andersom hadden laten embossen zou je aan de buitenkant cijfers hebben in spiegelbeeld wat andere weer vreemd hadden gevonden. Daarbij kan elk kind vanaf 5 jaar prima zien (zelfs in spiegelbeeld) hoeveel vloeistof in de beker zit ;)

Agree to disagree dan maar, had het liever andersom gezien (spiegelbeeld aan buitenkant).
 
Agree to disagree dan maar, had het liever andersom gezien (spiegelbeeld aan buitenkant).

Normaal vanuit de producent stond er alleen een OZ schaal op gedrukt. Ik heb toen speciaal gevraagd om een embosses scale zodat je die aan de binnenkant kon aflezen en ook in ml's. We hebben bij ons gesproken zullen we dat in spiegelbeeld doen. Iedereen bij ons was het er wel mee eens dat hoe je het ook doet, de vloeistof sowieso wel af te meten is.
 
Ja ik zag het ook. Heb de inkoper gevraagd wanneer dit komt, kan zomaar vandaag of morgen zijn. Zodra ik bericht heb deel ik het.

Al bekend wanneer het weer binnen is?

LOL @ discussie maatbeker :haha:
 
Even een tussentijdse terugkoppeling vanuit mijn kant, betreffende de Xtreme Test en Vitamine D3 stack:

Zoals sommigen van jullie weten, slik ik zware anti-depressiva vanwege wat psychische klachten. Dat dit zooi voor je lichaam is, wist ik. Tevens heeft dit, uit eigen ervaring, een negatieve invloed op mijn libido en alles wat daarbij komt kijken. Mijn conclusie: het brengt mijn testosteronlevel naar beneden.

Ik ben van mening dat ik me hier niet voor hoeft te schamen, dus doe ik dat ook geenszins. Anders zet ik dit ook niet online.

Ik gebruik deze combo (Xtreme Test-Vitamine D3) nu gedurende een week. En niets is minder waar, het werkt als een malle. Vaker een boner (ook op de nodige momenten), vaker en betere zaadlozing, ik voel me nóg beter én m'n fysiek reageert er zeer goed op. Zie er 24/7 wat opgepompter uit.

Ik denk dat de combinatie anti-depressiva/leeftijd (33) mij een zeer geschikte kandidaat maakt voor deze stack en ik ben hier meer dan tevreden over.

Heel verhaal, maar soms is dat nodig om een goed beeld bij de situatie en de werking van supplementen weer te geven.
 
Vandaag voor het eerst Unsleash! gebruikt voor de kickbox training. Smiddags had ik weinig fut, half uur voor de training scoop genomen en het doet echt zijn naam eer aan. Unsleash the beast, ik merkte dat ik energieker was, langer door kon gaan, minder rust tussen door nodig had dan anders. Kort gezegd ik vindt dit een top pre-workout die werkt.

Enige min punt, ik vindt de oplosbaarheid niet super.
 
Back
Naar boven