XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Even een tussentijdse terugkoppeling vanuit mijn kant, betreffende de Xtreme Test en Vitamine D3 stack:

Zoals sommigen van jullie weten, slik ik zware anti-depressiva vanwege wat psychische klachten. Dat dit zooi voor je lichaam is, wist ik. Tevens heeft dit, uit eigen ervaring, een negatieve invloed op mijn libido en alles wat daarbij komt kijken. Mijn conclusie: het brengt mijn testosteronlevel naar beneden.

Ik ben van mening dat ik me hier niet voor hoeft te schamen, dus doe ik dat ook geenszins. Anders zet ik dit ook niet online.

Ik gebruik deze combo (Xtreme Test-Vitamine D3) nu gedurende een week. En niets is minder waar, het werkt als een malle. Vaker een boner (ook op de nodige momenten), vaker en betere zaadlozing, ik voel me nóg beter én m'n fysiek reageert er zeer goed op. Zie er 24/7 wat opgepompter uit.

Ik denk dat de combinatie anti-depressiva/leeftijd (33) mij een zeer geschikte kandidaat maakt voor deze stack en ik ben hier meer dan tevreden over.

Heel verhaal, maar soms is dat nodig om een goed beeld bij de situatie en de werking van supplementen weer te geven.

Goed nieuws! En bedankt voor je terugkoppeling. Als je mogelijk merkt dat de werking later iets minder wordt kan je de dosering een aantal dagen verlagen naar 1 capsule en daarna weer naar 3. Dat werkte bij mij erg goed.



Vandaag voor het eerst Unsleash! gebruikt voor de kickbox training. Smiddags had ik weinig fut, half uur voor de training scoop genomen en het doet echt zijn naam eer aan. Unsleash the beast, ik merkte dat ik energieker was, langer door kon gaan, minder rust tussen door nodig had dan anders. Kort gezegd ik vindt dit een top pre-workout die werkt.

Enige min punt, ik vindt de oplosbaarheid niet super.

Ok dat is mooi! het is bekend dat de glycerol niet geheel oplost daarom zit daar ook meer van in per dosering dan nodig is. Er is rekening gehouden met het residu ;)
 
Goed nieuws! En bedankt voor je terugkoppeling. Als je mogelijk merkt dat de werking later iets minder wordt kan je de dosering een aantal dagen verlagen naar 1 capsule en daarna weer naar 3. Dat werkte bij mij erg goed.

Top! Thanks voor de tip!
 
Gelukkig had ik mijn 10% kortingscode opgespaard: Whey hydro in de aanbieding nu en ook maar eens een mysterypack besteld.
Vrees wel dat ik zo een groot deel marge heb weggenomen van jullie, mijn excuses :o
 
Gelukkig had ik mijn 10% kortingscode opgespaard: Whey hydro in de aanbieding nu en ook maar eens een mysterypack besteld.
Vrees wel dat ik zo een groot deel marge heb weggenomen van jullie, mijn excuses :o

Goede timing! we denken aan de lange termijn en hoeven niet te scoren met elke order ;)
 
Blijft die mysterypack in het assortiment of is het iets tijdelijks? vind het altijd wel lachen zon dingen maar heb al genoeg besteld de laatste tijd bij jullie dus ik zit nog even goed:p
 
Wanneer zijn de ultra fine oats of nog liever de rice powder weer bestelbaar?
 
Blijft die mysterypack in het assortiment of is het iets tijdelijks? vind het altijd wel lachen zon dingen maar heb al genoeg besteld de laatste tijd bij jullie dus ik zit nog even goed:p

Deze komt voortaan maandelijks terug en elke maand met een andere inhoud.

Wanneer zijn de ultra fine oats of nog liever de rice powder weer bestelbaar?

Een drama bij de producent, storingen, nieuw computersysteem, alle mensen van de planning ziek.... Ik verwacht het wel voor het einde van de week weer, het heeft de 1e prioriteit.
 
Hoop ook dat de ricepowder voor woensdag op voorraad is.
 
Ik zie dat de MCT olie nog steeds niet op voorraad is. Heb inmiddels die van Olimp gehad maar daar kreeg ik huiduitslag van.
Dus kan niet wachten tot wanneer jullie eigen merk weer op voorraad komt, enig zicht op?
 
Wat is de feedback die jullie tot nu toe krijgen op de rvs shakers? ik gebruik hem nu een tijdje(2weken?) en ik vind het namelijk echt niks zo. de dop moet je er haast af trekken en eropduwen om wat te drinken. Daarnaast is het zo dat als je de shaker hebt gevuld en je wil de bovenkant er weer op 'schroeven' dat je er even de tijd voor moet nemen want helemaal recht erop lukt haast niet. gisteren had ik zelfs een natte onderkant in mijn tas want hij had gelekt..
Het is niet om het product af te zeiken want het ziet er verder echt goed uit maar meer als verbetertips
 
Hoop ook dat de ricepowder voor woensdag op voorraad is.

Die is er weer!

Ik zie dat de MCT olie nog steeds niet op voorraad is. Heb inmiddels die van Olimp gehad maar daar kreeg ik huiduitslag van.
Dus kan niet wachten tot wanneer jullie eigen merk weer op voorraad komt, enig zicht op?

Had er allang moeten zijn, ik denk dat ze vergeten zijn te mee te nemen vanuit de producent en daar nog op pallets staan, ik ga erachteraan.
 
Wat is de feedback die jullie tot nu toe krijgen op de rvs shakers? ik gebruik hem nu een tijdje(2weken?) en ik vind het namelijk echt niks zo. de dop moet je er haast af trekken en eropduwen om wat te drinken. Daarnaast is het zo dat als je de shaker hebt gevuld en je wil de bovenkant er weer op 'schroeven' dat je er even de tijd voor moet nemen want helemaal recht erop lukt haast niet. gisteren had ik zelfs een natte onderkant in mijn tas want hij had gelekt..

ik ben er eigenlijk wel tevreden over, lekt ook niet verder
 
Wat is de feedback die jullie tot nu toe krijgen op de rvs shakers? ik gebruik hem nu een tijdje(2weken?) en ik vind het namelijk echt niks zo. de dop moet je er haast af trekken en eropduwen om wat te drinken. Daarnaast is het zo dat als je de shaker hebt gevuld en je wil de bovenkant er weer op 'schroeven' dat je er even de tijd voor moet nemen want helemaal recht erop lukt haast niet. gisteren had ik zelfs een natte onderkant in mijn tas want hij had gelekt..
Het is niet om het product af te zeiken want het ziet er verder echt goed uit maar meer als verbetertips

Ik heb er totaal geen problemen mee, de drinktip gaat wel wat stevig maar lekt daarom ook niet. Mogelijk verschilt het per shaker. Bij het opdraaien van de bovenkant van welke shaker dan ook zet ik altijd de dop erop draai iets linksom (dan komt de dop recht) en draai daarna rechtsom vast.
 
Let ook op dat het witte rubberen ringetje goed in de deksel zit als die niet goed erin zit kan ie gaan lekken
Maar deze shaker is echt top houd je vloeistof heel erg koel
Truien zijn nog niet binnen zie ik?
 
René, hoe vallen die nieuwe Bubble pants van Nebbia?
Het mevrouwtje zou er graag 1 bestellen en heeft meestal maat S en soms M. Welke is dan het beste aan te raden?
 
Let ook op dat het witte rubberen ringetje goed in de deksel zit als die niet goed erin zit kan ie gaan lekken
Maar deze shaker is echt top houd je vloeistof heel erg koel
Truien zijn nog niet binnen zie ik?

Voor de zomer krijgen we ook thermo steel shakers ;). truien verwacht ik voor eind februari.

René, hoe vallen die nieuwe Bubble pants van Nebbia?
Het mevrouwtje zou er graag 1 bestellen en heeft meestal maat S en soms M. Welke is dan het beste aan te raden?

Ik durf het echt niet te zeggen, zag tot gisteren pas dat we ze hadden :dunno:
 
Via de goodybag begin december enkele Delicious Crunchy Bars gehad, en vandaag de eerste opgesnoept, echt heerlijk!
Waarschijnlijk is de vraag al eerder langsgekomen, maar hebben jullie enig idee wanneer beide smaken weer op voorraad komen?
 
Via de goodybag begin december enkele Delicious Crunchy Bars gehad, en vandaag de eerste opgesnoept, echt heerlijk!
Waarschijnlijk is de vraag al eerder langsgekomen, maar hebben jullie enig idee wanneer beide smaken weer op voorraad komen?

Ik verwacht alle smaken binnen nu en 2 weken weer binnen. Dan bestel ik direct weer nieuwe wat ze gaan extreem snel :haar:
 
Heb ik de creatine15 kortint nou gemist? :(
 
Back
Naar boven