Fitness Seller
Armen beginnen 3D te staan
sexytrunks

Armen beginnen 3D te staan

progressie cutten
Testosteronbom yo bro :) dat weet ik juist niet ik weeg zoiets van een 70-71kilo bij 165cm en bodyfat weet ik niet eens omdat het mij niks meer kan schelen ik ga op de spiegel af de laatste tijd. hoe gaat ie bij jou maat?
 
sexytrunks ik ben nog volop aan het cutten. Ik kwam van 17% ongeveer en sta nu op iets meer dan 12%. Echt al een groot verschil :) mijn gewicht is 80kg, 1m74. Ik wil graag nog 2% vet verliezen. Net op tijd voor de zomer :P succes nog daar maat, doe zo verder!
 
Testosteronbom 5% gedaald in vet is niet niks he maat :) Sterk bezig doe zo voort!!! Wat vooral belangerijk bij cutten is heb ik gemerkt, is de zelfvertrouwen die je moet hebben dat je het kan. Eens je zelfvertrouwen hebt dan volgt uw lichaam als wonder van god van zelf haha lol :p
2% haal je makkelijk bro je hebt nog langer dan een maand ;) Supersetten vollebak bro en cardio alleen doen als je vastloopt want cardio kan u spiermassa kosten wat ik nu pas heb geleerd dat veel belangerijker is dan droog staan. massa is alles bro.
Op uw gemak zonder teveel moeite moet je de 2% binnen de 2weken eraf hebben zolang je eer zweerd aan uw dieet bro :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sexytrunks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.721
Aantal reacties
9
Beoordeling
5,00 ster(ren) 3 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Apple iPhone 4S
Opening
ƒ/2.4
Brandpuntsafstand
4,3 mm
Blootstellingstijd
1/20 seconde(n)
ISO
160
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
IMG_3002.JPG
Bestandsgrootte
1,8 MB
Datum gemaakt
do, 14 april 2016 10:14 AM
Dimensies
3264px x 2448px

Deel deze media

Back
Naar boven