XXL Nutrition
Progress
Jesse20

Progress

Na een jaar lang bij fysio te hebben gelopen met een trapezius blessure, komt er weer iets vooruitgang
ow ik loop ook al meer dan een jaar met een trapezius probleem, kan je mij even mailen wat je moest doen bij de fysio?
 
Florianknetter heb nu zo'n 13 dry needling behandelingen gehad, heb veel spierknopen in mijn rug zitten en tot gevolg dat men linkerkant gelijk vast gaat zitten bij elke inspanning, dry needling zorgt ervoor met behulp van naalden dat het niet meer vast zit maar ontspant.
Het is al stukken beter maar nog niet helemaal weg.
 
Jesse20

ik heb al 30 behandelingen dry needling gehad, mijn spieren zitten allemaal ontspannen. maar van mij beginnen ze spontaan te branden regio traps
 
Florianknetter misschien ooit aan gedacht dat je een scheurtje in 1 van die spieren of pezen hebt, ma dat zouden ze bij de fysio dan ook wel moeten merken.
Ik ben van plan om naar een chiropractor te gaan.
Ik weet dat mijn wervels onderin scheef zitten van mijn ruggengraat, misschien dat dat een oorzaak geeft dat het uitstraald naar mijn nek en tevens de spieren erom heen.
 
Jesse20
ik denk dat chiropractor niet zo goed is, vroeger kraakte mijn nek en rug nooit , sinds ik naar de chiropractor geweest ben heb ik geregeld last van gekraak gedurende de dag in nek en rug
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jesse20
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.161
Aantal reacties
5
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
image.jpeg
Bestandsgrootte
71,2 KB
Datum gemaakt
za, 25 juni 2016 4:18 PM
Dimensies
629px x 460px

Deel deze media

Back
Naar boven