AndroidHealthClinic

Eerste Bikini Fitness wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Bikiniwedstrijd is heyyy leuk
4 maanden trainen
Wedstrijd doen en maybe zelfs hoog eindigen
Alle mannen wedstrijden is heyyy leuk
Paar jaar trainen
Wedstrijd doen en achtste van de tien worden

Groetjes.

Dat punt had ik begrepen. Ik vergeleek de mannenklasse die het dichts bij de bikiniklasse kwam en dat het dan sowieso al langer trainen is omdat er andere eisen zijn aan het fysiek.

Body fitness is net zo lang trainen als bij de heren hoor. Bereik je niet in een paar maanden.

En so what als iemand een paar maanden traint en dan hoog eindigt? Als iemand de beste is in zijn klasse ,prima toch. Bereikt binnen een korte tijd of langer erover heeft gedaan.

Ik proef een beetje Calimero hier.

Groetjes terug.

Sorrie Rachel voor je log-vervuiling.
 
Ik volg! Doe zelf ook mee aan de sapcup in de bikini klasse, ben wel net iets langer (nog steeds mini 1,62) dus we zullen niet naast elkaar op het podium staan. Ben benieuwd naar je uiteindelijke shape en veel succes met de laatste aantal weekjes buffelen.
 
Bikiniwedstrijd = heyyy leuk
4 maanden trainen
Wedstrijd doen en maybe zelfs hoog eindigen

Alle mannen wedstrijden = heyyy leuk
Paar jaar trainen
Wedstrijd doen en achtste van de tien worden

Groetjes.


Can i get an amennn :-p

95% zijn aandachtsh**rtjes... Niet allema hoor voor ik mensen hier op mn nek krijg ( nee jullie zijn aaaaallemaal die serieuze die hard 5 % ;-) )
 
Ik volg! Doe zelf ook mee aan de sapcup in de bikini klasse, ben wel net iets langer (nog steeds mini 1,62) dus we zullen niet naast elkaar op het podium staan. Ben benieuwd naar je uiteindelijke shape en veel succes met de laatste aantal weekjes buffelen.

Zit je net niet inderdaad bij dezelfde klasse!
Jij ook heel veel succes!
 
Vandaag weer gemeten.

Helaas houdt ik momenteel veel vocht vast, wegens mijn maandelijks weekje urgh:headbang:
Ben weer 0.5% gedaald, hopenlijk zal dit volgende week meer zijn.

14 november 2015
Gewicht 46.6 kg
VP: 16%

Om een of andere reden kan ik de foto's niet volledig opzetten
 
Vandaag fotos gemaakt na me rug training.
IMG-20151116-WA0005.jpg
IMG-20151116-WA0010.jpg
 
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got girl. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
 
Shape update!

21 november 2015
Gewicht 45.9 kg
Vp: 15.8%

Besloten om me voedingsschema aan te passen. Nog maar 1 medium en 1 high dag, derest low en no carbs.

Wil graag toch nog wat droger zijn.
IMG_20151121_093123.jpg
 
ziet er lekker uit:thumb:
 
Kan niets anders zeggen dat Shadow Project gelijk heeft :D lekkkrrrr
 
Altijd kut low/no carbs.

Elke dag cardio?
 
Vandaag weer een meting gehad!

Gewicht 45.9
Vp: 15.3%

Toch wil ik graag nog wat lager in vp, wat vinden jullie en heeft er iemand nig tips hoe ik dit zo snel mogenlijk kan verlagen
20151128_090920-1.jpg
 
Vandaag weer een meting gehad!

Gewicht 45.9
Vp: 15.3%

Toch wil ik graag nog wat lager in vp, wat vinden jullie en heeft er iemand nig tips hoe ik dit zo snel mogenlijk kan verlagen

Ochtend cardio erbij doen dus 2x per dag cardio
 
Back
Naar boven