XXL Nutrition

Drbrik cut wat aan

Bezoekers in dit topic

drbrik

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
1.859
Waardering
509
hey allemaal,

Tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Mijn tijdelijk avontuur met elastieken is een beetje heel hard gecrashed. Dus tuinhuis leeg gemaakt, home trainer er in bokszak hangt, bankje staat er nu nog wachten op de levering van mijn squat stands/ halter steunen en oly barbell

En dan gaan we aan de gang volgens het volgende plan:

Stronglifts v1, oftewel:

Workout A:
Squat 5x5
Bench 5x5
Pendlay 5x5
Dips 3xf

Workout B
Squat 5x5
Ohp 5x5
Dl 1x5
Chins 3xf

Conditionering af en toe me lekker uitleven op de bokszak

Progressie: zoals normaal bij sl 2,5kg p training er bij (<100kg 5kg p training bij dl)
1ste deload standaard volgens stronglifts,
Na 2de deload 1 kg per training omhoog
3de deload naar 3x5 en dan standaard volgens stronglifts omhoog
En deload op 3x5 dan greyskull progressie met amrap systeem.

Als dat dan helemaal vastzit gaan we weer eens verder kijken! Dus voorlopig zijn we onder de pannen!

Nu nog wachten op mijn pakketje, heb er weer zin in!

Ps start gewichten, uit de categorie rome en keulen zijn niet op 1 dag gebouwd en we beginnen rustig aan:

Sq 40kg
Bp 30kg
Ohp 20kg
Row 30kg
Dl 50kg

Easy peasy! Maar progressie op de lange termijn is het belangrijkste!
 
In!
Wil wel eens weten hoe het wél moet. Ben zelf héél ongeduldig geweest in 5x5, te snel te veel naar boven gegaan en wil wel weten wat voor progressie er gemaakt kan worden! :D

Care om je voedingsschema te posten ook?
 
In!
Wil wel eens weten hoe het wél moet. Ben zelf héél ongeduldig geweest in 5x5, te snel te veel naar boven gegaan en wil wel weten wat voor progressie er gemaakt kan worden! :D

Care om je voedingsschema te posten ook?

Heb al eens eerder 5x5 gedaan, maar werd toen ongeduldig en hoop gaan klooien met schema's.

Voeding nothing special. Cutten met -300 tot -500kcal p dag probeer tegen de 2gr proteïnen per kg bw naar binnen te spelen en genoeg vetjes en voor de rest niet te sappel om maken! Kwark kip ei witvis bonen en tonijn to the max
 
Wat ging er mis met de elastic bands dan?
 
Wat ging er mis met de elastic bands dan?
Naarmate ik zwaarder ging begon het steeds onnatuurlijker aan te voelen en begon aan mijn motivatie te knagen, progressie was moeilijk te meten, merk dat ik dat toch nodig heb om me te motiveren. Good old iron is daar een stuk directer en eerlijker in, mistte dat toch te erg. Oftewel niks mis met die banden an sich, maar kon me niet meer motiveren om als een malloot aan die dingen te trekken :p
 
Heb al eens eerder 5x5 gedaan, maar werd toen ongeduldig en hoop gaan klooien met schema's.

Ja bij mij hetzelfde, kwam lekker toe in kracht maar werd ongeduldig en heb ook zitten klooien.
Ben zelf van plan om momenteel Candito te volgen, geen ervaring daarmee?

Voeding nothing special. Cutten met -300 tot -500kcal p dag probeer tegen de 2gr proteïnen per kg bw naar binnen te spelen en genoeg vetjes en voor de rest niet te sappel om maken! Kwark kip ei witvis bonen en tonijn to the max
Mmm njam njam njam!
 
Nee geen ervaring met candito, heb straks ook alleen een barbell, en een drukke periode voor de boeg dus lekker snel effe sl er tussendoor moet wel gaan. Weer even het lichaam laten wennen aan het werk
 
Laatst bewerkt:
Yes goed nieuws, vrijdag krijg ik de laatste dingen geleverd!!!!! Nice Nice
 
inn collega
 
Mijn eerste training in mijn home gym!

** Barbell Squat **
- 40.0 kgs x 5 reps
- 40.0 kgs x 5 reps
- 40.0 kgs x 5 reps
- 40.0 kgs x 5 reps
- 40.0 kgs x 5 reps

Damn was vette verzuring, niet meer gewend!

** Flat Barbell Bench Press **
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps

Ez pz

** Pendlay Row **
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps
- 30.0 kgs x 5 reps

Ook vet makkelijk

Dips niet te doen op dat rek dus....

** Barbell Pullover **
- 20.0 kgs x 5 reps
- 20.0 kgs x 5 reps
- 20.0 kgs x 5 reps

Volgende keer skullcrushers er bij

30 min liss cardio op home trainer.

Wat is dat weer lekker dat ijzer mijn handen... Drbrik is back, and here to stay
 
Nice nice, ik wacht op foto's van je home gym :)
 
Nice nice, ik wacht op foto's van je home gym :)
Komt binnenkort. Niks spannends trouwens. Haltersteunen met safety's, bankje, oly halter, wat schijven, home trainer en een boksbal. Maar matige verlichting, goed voor de hardcore sfeer maar slecht voor de foto's... En ik moet mijn werkbank opruimen
 
Nice nice, ik wacht op foto's van je home gym :)
Bij deze dan mijn home 'gym'

Squat/bench enz.
dr2h35.jpg
Gewichtjes
25a3fnp.jpg
Bokszak
axfbbd.jpg
Hometrainer
28lvspt.jpg

Het is niet veel, maar het voldoet
 
Zo hoppa zondag ochtend training met het hele gezinnetje in het tuinhuis. Dochterlief met bezemsteel aan het benchen.

Maar goed de training zelf

FitNotes Workout - zondag 29th november 2015

** Barbell Squat **
- 42.5 kgs x 5 reps
- 42.5 kgs x 5 reps
- 42.5 kgs x 5 reps
- 42.5 kgs x 5 reps
- 42.5 kgs x 5 reps

** Overhead Press **
- 20.0 kgs x 5 reps
- 20.0 kgs x 5 reps
- 20.0 kgs x 5 reps
- 20.0 kgs x 5 reps
- 20.0 kgs x 5 reps

** Deadlift **
- 50.0 kgs x 5 reps

** Chin Up **
- 4 reps
- 3 reps
- 2 reps

Lekker makkelijk en de chins vielen niet tegen
 
Altijd respect voor mensen die sochtends kunnen trainen, ben dan nooit actief genoeg :)

Tevreden over de bokszak in je gym? Lijkt me zo licht...
 
Altijd respect voor mensen die sochtends kunnen trainen, ben dan nooit actief genoeg :)

Tevreden over de bokszak in je gym? Lijkt me zo licht...
Meer ook voor cardio doeleinden dan echt vol gas. Ps is trouwens ca 30kg dus valt nog best mee.
 
Back
Naar boven