AndroidHealthClinic

Fit for free. Zwolle & kampen

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
Hallo
zijn er hier mensen die ervaring hebben met de sportschool Fit for free
gevestigd in zwolle en/of kampen?

Ik hoor steeds meer verhalen dat elke vestiging toch weer anders is ingericht kwa apparatuur.
De ene vestiging heeft een squat rek, andere weer niet, etc etc.

Ik vroeg me af of hier mensen zitten die kunnen vertellen wat voor apparatuur ze hebben in zwolle en/of kampen.
 
gewoon een keer een rondleiding of proefles vragen, je kan het denk ik beter zelf zien dan van anderen horen.
 
gewoon een keer een rondleiding of proefles vragen, je kan het denk ik beter zelf zien dan van anderen horen.

ja, dat kan dus niet bij de fit for free in zwolle. Ik ging daar heen voor een vrije training en dat kon niet tenzij ik een jaarabonnement zou nemen ??? ik ben effe rond gaan huppelen en kwam tot de conclusie dat ik mijn heil maar ergens anders gingen zoeken.
 
Je kan wel een rondleiding krijgen.

Ben in een heleboel F4F vestigingen geweest en ben er nog geen een tegen gekomen waar ze geen squat rek hadden. Over het algemeen is het materiaal gewoon voldoende. Zwolle en omstreken nog nooit geweest though.

Alleen hebben ze vrijwel nergens dumbells >40kg.
 
ja, dat kan dus niet bij de fit for free in zwolle. Ik ging daar heen voor een vrije training en dat kon niet tenzij ik een jaarabonnement zou nemen ??? ik ben effe rond gaan huppelen en kwam tot de conclusie dat ik mijn heil maar ergens anders gingen zoeken.
Vroeger was dat inderdaad het beleid maar je kan via de site van fit for free gewoon voor elke vestiging een dagpas aanvragen.
 
ja, dat kan dus niet bij de fit for free in zwolle. Ik ging daar heen voor een vrije training en dat kon niet tenzij ik een jaarabonnement zou nemen ??? ik ben effe rond gaan huppelen en kwam tot de conclusie dat ik mijn heil maar ergens anders gingen zoeken.

Ik heb laatst in nijmegen gratis bij fit for free getraind. Gewoon zeggen dat je er gaat studeren en dat je je misschien aan wilt melden als het je bevalt. Als je klaar bent gewoon weg sneaken voordat ze je een abbo aansmeren
 
Als ik jou was zou ik naar kampen gaan ( zelf stage gelopen bij die f4f) want in zwolle is het altijd druk.
 
Back
Naar boven