MuscleMeat

UFC naar Nederland - Rotterdam, 8 Mei

  • Topic starter Zigga
  • Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 6K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Zigga

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
886
Waardering
13
Lengte
2m15
Massa
158kg
Zoals geplaatst op UFC.com:


UFC is coming to Rotterdam, the Netherlands on Sunday, May 8, 2016.

Tickets go on sale to the general public on Thursday, March 24.

Zal wel goed duur zijn, maar wel de moeite waard lijkt mij...

Je kan hier voor een pre-sale code jezelf registreren:

http://uk.ufc.com/rotterdam
 
Zou hier hetzelfde publiek op afkomen als op de kickbox "gala's" in Nederland?
 
Goedkoopste kaartje 2e rang 150euro, duurste kaartje 300, wel vet!
 
Jeetje, wat een prijzen zeg!

Benieuwd of ze daarmee zo een zaal kunnen vullen.
 
Zou mooi zijn als ze overheem vs rico kunnen realiseren. Bij glory betaalde we ook 100 voor rij 9 (stoeltjes) niet op tribune.

300 is wel aan de dure kant. Plus eten drinken etc. Daarmee pakken ze ook veel geld. Voor een jumbo pizza betaalde je 12 euro dacht ik. Broodje hamburger 5 of 6.
 
Gaaf, maar voor die prijzen kijk ik wel een stream :P
 
Ik weet niet of de prijzen hier veel gaan verschillen met de prijzen in Amerika.
Mijn broer is naar UFC 162 Silva vs Weidman geweest (MGM Grand Arena in Las Vegas) en daar waren de prijzen:
$ 1200
$ 850
$ 600
$ 400
$ 250
$ 125
 
Zou mooi zijn als ze overheem vs rico kunnen realiseren. Bij glory betaalde we ook 100 voor rij 9 (stoeltjes) niet op tribune.

300 is wel aan de dure kant. Plus eten drinken etc. Daarmee pakken ze ook veel geld. Voor een jumbo pizza betaalde je 12 euro dacht ik. Broodje hamburger 5 of 6.

gaat niet gebeuren. Overeem heeft een enorme gok genomen met zijn gevecht tegen JDS en heeft gewacht met het tekenen van een nieuw contract bij de UFC. Door zijn winst en door het gebrek aan serieuze competitie in de heavyweight divisie heeft hij nu een enorme machtspositie weten te bemachtigen. Overeem wil voor een title shot tegen de winnaar van Werdum vs Valesquez II en nu arlovski, die eerder werd genoemd als ubereem zijn volgende tegenstander, ook nog heeft verloren staat eigenlijk niks hem meer in de weg. Reken er maar dat op dat dat tijdens UFC 200 gaat plaatsvinden want april is te vroeg en UFC fight night in mei (rotterdam) is niet groot genoeg om zo'n gevecht te hosten.
 
gaat niet gebeuren. Overeem heeft een enorme gok genomen met zijn gevecht tegen JDS en heeft gewacht met het tekenen van een nieuw contract bij de UFC. Door zijn winst en door het gebrek aan serieuze competitie in de heavyweight divisie heeft hij nu een enorme machtspositie weten te bemachtigen. Overeem wil voor een title shot tegen de winnaar van Werdum vs Valesquez II en nu arlovski, die eerder werd genoemd als ubereem zijn volgende tegenstander, ook nog heeft verloren staat eigenlijk niks hem meer in de weg. Reken er maar dat op dat dat tijdens UFC 200 gaat plaatsvinden want april is te vroeg en UFC fight night in mei (rotterdam) is niet groot genoeg om zo'n gevecht te hosten.
Jammer dat zowel Werdum als Velasquez out zijn.. Misschien in Rotterdam Velasquez vs. Overeem voor title eliminator :)
 
Jammer dat zowel Werdum als Velasquez out zijn.. Misschien in Rotterdam Velasquez vs. Overeem voor title eliminator :)

Ufc nederland (facebook pagina) kwam eigenlijk al met het argument waarom dat niet gaat gebeuren... pay per view. dat gaat ze veel geld kosten
 
En overeem VS miocic dan?
 
Miocic vecht in februari al tegen Werdum.. meestal hakken ze elkaar in de pan in de zwaarste divisie dus zal hij mei al niet kunnen halen.
 
Miocic vecht in februari al tegen Werdum.. meestal hakken ze elkaar in de pan in de zwaarste divisie dus zal hij mei al niet kunnen halen.
Gaat niet door. Werdum was te bang.
 
Struve vs Bigfoot hmm géén fan van beide hoop op hup Holland
Overeem vs Arlovski met team WJackson tja Thailand toe Reem
Ga denk ik wel heen hmm kun je kaarten kopen bij Primera ofzo?
Goed gekozen zeg Rotterdam past goed bij MMA juiste promotie!
 
Ik vind het toch twee toppers. Ben fan van Struve. Het wordt wel tijd dat hij nog eens wint. Bigfoot is wel een gevaarlijke bokser voor Struve. Ik ga eens kijken of er iemand is die mee wil gaan. Kom uit België dus is best ver en kaarten zullen ook wel wat kosten.
 
Ben toch wel benieuwd
 
Back
Naar boven