MuscleMeat

Al een maand of 3 de gewichten niet verhoogd

Bezoekers in dit topic

Dus het schema is niet goed omdat het teveel is?

En thanks voor die andere namen ik heb ze ff opgezocht maar dat is dus geen full body of heb ik de verkeerde? Heb je anders een link naar een goede full body?

tnx
Omdat er geen specifieke oefeningen voor de spieren in je kleine teen bijzitten betekend niet dat het geen full body is. Of denk je soms dat we hier maar wat onzin roepen?

Full body betekend juist dat niet ieder spiertje afzonderlijk getraind wordt, maar mee wordt genomen met de grote lifts. Als je het echt graag wil mag je er altijd nog een setje bicep curls bij doen ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt allen.

En ja klopt idd dat ik benen niet echt veel train (op wat squats na dan) maar dat komt ook omdat ik fanatiek hardloper ben en omdat mijn benen anders geen dag rust krijgen :P

Zou ik alsnog maar de de-load doen dan een weekje (dus ff geen gewichten wel hardlopen als dat kan) en daarna aan een nieuw schema beginnen?
 
Wat denk je dat we gaan antwoorden?
 
Gewoon direct beginnen, en let er op dat je vorm goed is, dat is belangrijker dan gelijk veel liften op je compounds

 
Wat denk je dat we gaan antwoorden?

Waarom moet alles in raadsels?

De een zegt wel een week rust houden de ander niet, dus ja kan je wel de hele tijd vragen stellen die ik overduidelijk niet weet anders zat ik het niet op een forum te vragen hè.
 
Ja, doe maar een deload. En welk schema ga je daarna volgen?
 
Je moet inderdaad niet te bang zijn om met licht gewicht te beginnen zodat je de nadruk kan leggen op techniek. Het gewicht kan je elke training verhogen...
 
Back
Naar boven