Fitness Seller

Rich Piana Mutant

Bezoekers in dit topic

Good fucking morning, right babe?
yep
Hehehe
Goddammit goddammit goddammit goddammit goddammit
En dan durft hij nog zeggen dat hij op die emmers real food geen winst maakt.... In 1 van de vorige filmpjes zegt hij dit :roflol:

Maar je moet echt wel geld te veel hebben als je zijn supps wil kopen :p
Haha ja denk toch aan 80% winst, denk als je emmers van een 2kg mix (oats/jamms/sweetpotato/blueberry) niet meer als 5 tot 10€ kwijt bent als producer. Maar vind het wel een slimme zet van hem, vooral met ze webserries zijn er tig mensen die de emmers gaan kopen.
 
Tis ook, you know, voor de modderfokking promotie van zijn fokking foodservice die, you know, binnenkort van start gaat, god damnit. Whatever it takes.
 
Tis ook, you know, voor de modderfokking promotie van zijn fokking foodservice die, you know, binnenkort van start gaat, god damnit. Whatever it takes.
5 a 6 dollar a meal, x 12 meals a day,

dat word kassa.
 
5 a 6 dollar a meal, x 12 meals a day,

dat word kassa.


Heb je die meals al eens goed bekeken, daar heb je er elke keer al 2 van nodig als je aan wilt komen. 6 happen en dat bakje is op...
 
Heb je die meals al eens goed bekeken, daar heb je er elke keer al 2 van nodig als je aan wilt komen. 6 happen en dat bakje is op...
24 x 5 a 6$ dan :D
 
Ik vraag me af of er mensen idioot genoeg zijn om 6 euro te betalen voor een bakje met 300gr aan basic voedsel erin.
Maar goed, als hij dat Real Food ook verkocht krijgt kijk ik nergens meer van op.
 
Ja, ben benieuwd. Zal wel weer een show worden bij zijn stand.

Jammer dat de Kill it uit de markt gehaald is trouwens. Vond het best een goede pre-workout. Wou zojuist een bestelling plaatsen, kon ik het nergens meer vinden.
Zat weer een stof in die illegaal is in Ned.

Dank je wel man!!
 
Ja okay, via Belgie. Keek net hier in Nederland en ze verkopen het nog steeds niet.Maar thanks voor de info.
XXL is gewoon een nederlandse firma hoor?
 
trouwens die blender is wel strak van rich ik wil er ook zo een. iemand links (nl)
 
28a7pg7.jpg
 
Its time for our nightly foodrun..
 
Het is ook wel een monster niet normaal meer Mac trucc valt in het niet naast die klerenkast

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven