XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lkkre korte kletstraining weer :D
 
Pff zo lang rijden! Gelukkig mag je daar overnachten. Hoe was het op de beurs? Had je een fijn hotelletje?
 
Ik zal vooral lopen. Wij hebben er wel een stand. Maar ik kom vooral om met leveranciers te praten en bij concurrenten te gluren.
Maar het is eerst 5 uur auto... dan een uur of 5 op de beurs... dinsdag idem.. maar dan 9:00-18:00 op de beurs en dan nog 5 uur terug met de auto.. pffff...
Zal vermoeiend zijn. :o
In b4: walking lunges over de hele beurs...:rolleyes:
 
[QUOTE="marina1975

Wel even kort getraind vandaag. Beetje freewheelen, licht gewicht. Was wel even lekker ook al was het kort.

BP incline 10x25kg 10x30 kg 5x35 kg 10x25 kg paused
arnold press 3x10x6 kg
face pulls 10x10kg 2x10x12,5 kg
triceps overhead rope ext 3x15x12,5 kg
triceps push down v-bar 3x10x15kg
MP 3x10x15kg
DB incline fly's 3x10x8 kg MMC
side to front raise 3x10x3kg :fire: dat zo een licht gewicht zo zwaar kan zijn... en brand goed :D
DB concentration curl staand (op leuning bench) 3x10x6 kg per zijde
DB curl alternating 2x10x7 kg[/QUOTE]
_____________________________________________________________________________

Wel sterke bench hier.
Vandaag weer een sessie op het programma neem ik aan ?
 
lkkre korte kletstraining weer :D
Yep. Kort en krachtig.

Pff zo lang rijden! Gelukkig mag je daar overnachten. Hoe was het op de beurs? Had je een fijn hotelletje?
Gelukkig hoefde ik niet zelf te rijden. Ik heb overnacht al was het wel een extreem korte nacht... Het was leuk en leerzaam.. maar uit eten met leveranciers maakt een lange avond.. Hotel heb ik alleen 6 uurtjes bed gezien. maar dan ook echt gezien.. kon niet slapen. :o

In b4: walking lunges over de hele beurs...:rolleyes:
hahahahha.. helaas was daar geen ruimte voor... man wat was het groot en druk.

_____________________________________________________________________________

Wel sterke bench hier.
Vandaag weer een sessie op het programma neem ik aan ?
Ow.. vind je? Ik kon ooit 5x45 kg.. maar dat is voor mijn gevoel wel heel lang geleden...

Heb woensdag nog even kort wat rug gedaan. Nu even denken waar ik zo zin in heb.. benen of schouders/armen. :D
 
Voor incline is 35 kg echt wel sterk marina!

Tja dat lijkt me ook
Thanks. :)

***
gisteren even kort wat benen gedaan.. licht gewicht. Wat squat, SLDL, lying leg curl, kuiten. Niet echt logwaardig.

Nu net even wat gefreewheeled. Licht gewicht. Ging gewoon lekker. Volgorde sloeg nergens op maar so be it. Wel wat veel volume maar hoefde ook nergens op te wachten dus het ging snel. :)

opwarmen DB side raise 3x10x3 kg
Arnold press 3x10x6 kg
straight arm push down 3x15x10kg
Overhead tri ext, rope 3x15x10kg :fire:
tri push down V-bar 3x10x15 kg
pull down wijd (gewoon even zin in) 3x10x30 kg licht en goed MMC
incline BP (ook zomaar zin in en was vrij) 10x25 kg 10x30 kg 10x25 kg (laatste set paused)
EZ bar biceps curl 3x15x15kg
face pulls 3x12x10kg
 
Lekker hoor. Gaat de bench wel goed met je rare sleutelbeen?
 
Laatst bewerkt:
Lekker volume, stroom je lekker vol van :heart:
 
Freewheelen is wel je ding de laatste tijd. Hou die flow er lekker in! Lekker volume zo alles bij elkaar :) Dit weekend even relaxen?
 
Lekker hoor. Gaat de bench wel goed met je rare sleutelbeen?
Yep. Dat is het rare. Die gaat prima. :)

Lekker volume, stroom je lekker vol van :heart:
Echt volstromen niet. Maar merkte wel dat het lekker strak stond. :)

Freewheelen is wel je ding de laatste tijd. Hou die flow er lekker in! Lekker volume zo alles bij elkaar :) Dit weekend even relaxen?
Ik zal wel moeten. Gezien hoe ik in elkaar zit op dit moment is het even pas op de plaats. Doen wat goed voelt. Dus freewheelen. Ik kijk per training waar ik zin in heb. Voor nu moet het even zo. Al kan ik niet wachten tot de kracht terug komt en ik weer wat op kan bouwen.
Morgen weer Yoga. :) inderdaad relaxen. :)

Update
Van de week na 4 maanden weer een afspraak gehad bij degene die me helpt met voeding. Na het overlijden van mijn vader moest ik eerst weer tot rust komen. Dat ik binnenkwam zag hij al dat het niet lekker ging en dat ik wat afgevallen was. In ieder geval een goed gesprek gehad en wat aanpassingen in voeding. Mijn darmen functioneren echt bagger... ik gebruik niets meer om naar de wc te gaan maar het is of racen of verstoppen... meer eten = diarree... dus opname van voeding wil ook niet zo lekker... dus we richten ons nu even meer op herstel van mijn darmen. Ben benieuwd wat het voor me doet. Ik ga er in ieder geval vol voor zoals altijd. Hopelijk komt er nu wat gewicht bij.
 
Alles is beter dan niets doen
Bloed door de spieren pompen zonder kracht is ook goed.
Misschien mentaal minder omdat je meer wil maar beter als op de bank liggen
 
Succes met herstellen, opname vn voeding blijft natuurlijk het belangrijkste. Nog bepaalde voeding die dit gaat bevorderen?
 
Klinkt wel heel herkenbaar dat of racen naar de wc of verstopt zitten... Heb ik ook. Ik heb nu allerlei onderzoeken naar schimmels parasieten allergie. De arts van vrijdag voelde wel dat de darmen behoorlijk aan het vervelen waren nu nog afwachten wat er uitkomt. Ik val alleen niet af, gewicht schommelt wat maar dat is meer omdat ik vocht vast hou
 
Alles is beter dan niets doen
Bloed door de spieren pompen zonder kracht is ook goed.
Misschien mentaal minder omdat je meer wil maar beter als op de bank liggen
Yep. Het voelt op zich voor nu goed zo. Als ik weer wat met mijn gewicht omhoog ga zal ik vast ook weer wat meer gewicht kunnen pakken.
Ik en op de bank liggen. :roflol: mij niet gezien.

Succes met herstellen, opname vn voeding blijft natuurlijk het belangrijkste. Nog bepaalde voeding die dit gaat bevorderen?
Thanks. Belangrijkste is nu herstellen van de darmen. Dus niet teveel prikkelen. Soort voeding blijft redelijk gelijk. Vooral met kruiden en specerijen kan je veel doen. Waarschijnlijk heb ik ook te weinig maagzuur waardoor de opname zo slecht is. Er zijn dingen die je echt niet moet nemen dan.. zoals frisdrank (wat ik toch al niet nam). Door de CO2 wordt er veel basisch gevormd in de maag wat het zuur teniet doet. Zo heb je ook voeding om je maagzuur aan te maken.

Klinkt wel heel herkenbaar dat of racen naar de wc of verstopt zitten... Heb ik ook. Ik heb nu allerlei onderzoeken naar schimmels parasieten allergie. De arts van vrijdag voelde wel dat de darmen behoorlijk aan het vervelen waren nu nog afwachten wat er uitkomt. Ik val alleen niet af, gewicht schommelt wat maar dat is meer omdat ik vocht vast hou
Het is lastig precies te achterhalen waar het aan ligt. Ik was al zo gewend aan elke dag buikkrampen... tot de lactose en gluten eruit gingen. Wat een verademing dat al was... Ik hoop dat ze er bij jou ook snel achterkomen wat het is.
 
Bij mij dacht hij dat het niet aan de gluten lag.. al controleert hij er wel op. Maar hij zei ook als er niets uit komt uit dat onderzoek betekent het niet dat je het ook niet heb. het is gewoon moeilijk vast te stellen, daarna gaat hij net zo lang aan me voeding sleutelen tot we resultaat hebben.
 
Pff, lastige situatie zeg! Hopelijk hebben jullie gezamelijk wat aanpassingen kunnen doen waardoor het beter gaat!

Ook aan de pro-biotica of is dat onzin?
 
Juist door dat freewheelen hou je het leuk voor jezelf als je qua gewichten niet kan pakken wat je graag wil:)
Klinkt als weer een heftig weekje Marina, ik weet niet hoeveel je aan medicijnen gebruikt maar hebben die ook niet een grote invloed op je buik/darmen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven