AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gisteren ook naar Carnaval geweest. Ging als chinees. Vier keer in mn kont geknepen; 3 keer door oudere dames en 1 keer door een hele vage gast die niet snapte dat ik het niet zo waardeerde.
    That's lacist man.
     
    dat is altijd als je verkleed gaat als iets wat je buffheid benadrukt. 90% van de interesse komt van kerels, hoeft niet eens homo te zijn maar vaak ook gewoon gasten die beginnen over trainen of anabolen :roflol:
     
    AH geen plofkip meer.. 2x700 dure grammen ipv 1kg

    Plofkip is veel beter
     
    AH geen plofkip meer.. 2x700 dure grammen ipv 1kg

    Plofkip is veel beter
    Waardelose supermarkten die die biologische troep verkopen, geef mij maar het goedkope kippetje die precies hetzelfde is als die biologische onzin....
    Deka hebben ze wel goedkope kip :) 5/6 euro voor een kilo
     
    dat is altijd als je verkleed gaat als iets wat je buffheid benadrukt. 90% van de interesse komt van kerels, hoeft niet eens homo te zijn maar vaak ook gewoon gasten die beginnen over trainen of anabolen :roflol:
    Vrijdag kneep ook een mongool in mijn arm, ik zat volgens hem op de rand van anabooltje, 38cm armen bitch pls:roflol::roflol::roflol:
     
    Why not, heb al een kleine gekregen (of is van de melkboer:()
    Moeite waard om er een DNA testje tegenaan te gooien, scheelt weer alimentatie.
     
    Gisteren ook naar Carnaval geweest. Ging als chinees. Vier keer in mn kont geknepen; 3 keer door oudere dames en 1 keer door een hele vage gast die niet snapte dat ik het niet zo waardeerde.
    ik had sjans van 35 jarige milf vrijdag die neuqsex wilde

    maar ik was al te bezopen

    dat is altijd als je verkleed gaat als iets wat je buffheid benadrukt. 90% van de interesse komt van kerels, hoeft niet eens homo te zijn maar vaak ook gewoon gasten die beginnen over trainen of anabolen :roflol:
    true story
     
    matchingsformulier invullen
    'vul je cijfers in'
    tfw zesjescultuur
    i cri everytiem
     
    OT:

    1.5 uur squats + 1 uur cardio (+ 2 x 15min naar huis fietsen :heart:)
     
    ligt het aan mij of regent het dit jaar srs veel meer dan vorig jaar
     
    ligt het aan mij of regent het dit jaar srs veel meer dan vorig jaar
    Jep.
    rhdr260_201601.png
     
    ligt het aan mij of regent het dit jaar srs veel meer dan vorig jaar

    Had vandaag werk en school en mijn sokken waren van 04-17 doorweekt/nat. Nu ik binnen zit vind ik de regen wel ontspannend.
     
    gister met mijn dronken kop 's nachts bijna een uur door de regen en wind gelopen met alleen een tanktop aan.

    fuck regen
     
    Pakket met supps naar mn oude adres laten sturen gvd
     
    Back
    Naar boven