AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Ik ben normaal bleek van mezelf, zie nu na iets minder dan 10mg wel beetje resultaat maar niet dat je zegt wauw, ben wel gewoon zonnebank geweest ondertussen. op hoeveel Mg zou ik dan bijvoorbeeld moeten zitten? Nog 10 of 20mg erbij?

Ik ben blond met blauwe ogen en huidtype 2. Ik heb 30mg gebruikt. Na 10mg ben ik 1x wezen zonnebanken. Nu pas zeggen mensen tegen mij van goh, wat een gezonde kleur heb je, heb je een zonnetje gezien? Ik zou nog zeker 10mg erbij doen.

Ben overigens heel tevreden nu. Ziet er heel natuurlijk uit anders dan wanneer ik veel zou zonnebanken.

Je hebt wel snel gedaan over die 10mg, je bent begonnen op 16 januari aan je bericht af te lezen. Dosis is te hoog joh, spuit minder en gun het wat tijd, dan is het resultaat veel mooier. Ik spreek uit ervaring.
 
Ik ben blond met blauwe ogen en huidtype 2. Ik heb 30mg gebruikt. Na 10mg ben ik 1x wezen zonnebanken. Nu pas zeggen mensen tegen mij van goh, wat een gezonde kleur heb je, heb je een zonnetje gezien? Ik zou nog zeker 10mg erbij doen.

Ben overigens heel tevreden nu. Ziet er heel natuurlijk uit anders dan wanneer ik veel zou zonnebanken.

Je hebt wel snel gedaan over die 10mg, je bent begonnen op 16 januari aan je bericht af te lezen. Dosis is te hoog joh, spuit minder en gun het wat tijd, dan is het resultaat veel mooier. Ik spreek uit ervaring.
Duidelijk! Bedankt voor de reactie
 
Ik heb tot nu toe twee maal Melanotan 2 gebruikt, dit in een tijdsbestek van zes maanden. In deze tijd heb naar schatting 30mg gespoten, hieraan heb ik een redelijke tint over gehouden. Het is nu al enkele weken geleden dat ik voor het laatst een zonnebank heb gepakt. Als ik me lichaam zie hoe bruin die nog is, heerlijk! Ik ben van plan om komende week weer van start te gaan om net die extra tan te krijgen. Wat ik me afvraag is als je dadelijk een bepaalde hoeveelheid MT2 hebt gespoten, zeg 40mg in totaal. Is het dan nodig om telkens weer opnieuw te beginnen? Zonder het gebruik van MT2 verbrand ik namelijk nog steeds vrij snel, hoe bruin ik ook ben....?
 
Ik ben blond met blauwe ogen en huidtype 2. Ik heb 30mg gebruikt. Na 10mg ben ik 1x wezen zonnebanken. Nu pas zeggen mensen tegen mij van goh, wat een gezonde kleur heb je, heb je een zonnetje gezien? Ik zou nog zeker 10mg erbij doen.

Ben overigens heel tevreden nu. Ziet er heel natuurlijk uit anders dan wanneer ik veel zou zonnebanken.

Je hebt wel snel gedaan over die 10mg, je bent begonnen op 16 januari aan je bericht af te lezen. Dosis is te hoog joh, spuit minder en gun het wat tijd, dan is het resultaat veel mooier. Ik spreek uit ervaring.
En stel ik doe er nog 10 of 20mg bij, bij de 10 die ik nu al heb gezet. Moet ik die dan ook elke dag zetten tot gewenste resultaat? En vanaf dan pas 1x per week voor onderhoud?
 
En stel ik doe er nog 10 of 20mg bij, bij de 10 die ik nu al heb gezet. Moet ik die dan ook elke dag zetten tot gewenste resultaat? En vanaf dan pas 1x per week voor onderhoud?

Ik zou doorgaan totdat je het gewensten resultaat hebt bereikt. Je kunt beter elke dag een dosis van 0,2mg spuiten, hierdoor zijn de bijwerkingen (misselijkheid, warmte) stukken minder dan wanneer je het om x aantal dagen doet. Onderhoud spuiten heb ik ook tijd gedaan maar na mijn mening is het zonde van de vial, omdat deze maar een houdbaarheid heeft van 1-2 maanden waarna je hem half vol weer weg kunt gooien.

Zelf heb ik nu naar schatting 30mg gebruikt. Naarmate me huidskleur weer minder wordt open ik een nieuwe vial en spuit ik weer voor een week. 1 a 2 keer zonnebanken en ik heb mijn gewenste huidkleur weer voor de komende maand bereikt.
 
En stel ik doe er nog 10 of 20mg bij, bij de 10 die ik nu al heb gezet. Moet ik die dan ook elke dag zetten tot gewenste resultaat? En vanaf dan pas 1x per week voor onderhoud?

Ja gewoon verder gaan met dagelijks spuiten. Met wat JagV zegt ben ik het ook helemaal eens. Doorgaan tot je tevreden bent en pas weer beginnen als je weer bleek wordt.
 
Zijn hier meer mensen die gewricht/spierpijn hebben na het gebruik van Melanotan 2. Ik had voorheen al het vermoeden dat het hier aan kon liggen. Op het internet is hier ook het een en ander over te vinden. Spuit het nu een paar dagen en merk dat het nu alweer op komt zetten? Wat is jullie ervaring hiermee?
 
Zijn hier meer mensen die gewricht/spierpijn hebben na het gebruik van Melanotan 2. Ik had voorheen al het vermoeden dat het hier aan kon liggen. Op het internet is hier ook het een en ander over te vinden. Spuit het nu een paar dagen en merk dat het nu alweer op komt zetten? Wat is jullie ervaring hiermee?

Wat is je dosering? Zou voor mij trouwens rede genoeg zijn om het niet te gebruiken.
 
Heb inmiddels mijn melanotan binnen en had nog een aantal vragen;
  1. Hoelang kan melanotan buiten de koelkast bewaard worden in poeder vorm?
  2. Hoelang kan melanotan buiten de koelkast bewaard worden in vloeibare vorm (met bacterieel water?
  3. Kan melanotan ook ergens anders geinjecteerd worden in plaats van buikvet? Bijvoorbeeld in been of kont?
  4. Kan ik ook 5 ml bacteriostatic water bij 10mg doen om zo beter te doseren?
Greetz Prorw
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er in ieder geval nooit bacterieel water bij doen!
 
Heb inmiddels mijn melanotan binnen en had nog een aantal vragen;
  1. Hoelang kan melanotan buiten de koelkast bewaard worden in poeder vorm?
  2. Hoelang kan melanotan buiten de koelkast bewaard worden in vloeibare vorm (met bacterieel water?
  3. Kan melanotan ook ergens anders geinjecteerd worden in plaats van buikvet? Bijvoorbeeld in been of kont?
  4. Kan ik ook 5 ml bacteriostatic water bij 10mg doen om zo beter te doseren?
Greetz Prorw

1. Jaar of 2
2. Paar maanden (3 ofzo)
3. Waarom zou je?
4. Ja dat kan
 
Wat is je dosering? Zou voor mij trouwens rede genoeg zijn om het niet te gebruiken.
Mijn dosering is 0,2-0,3mg per dag. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het hier aan ligt, het kan natuurlijk ook een heel andere oorzaak hebben. Maar als ik op internet lees dat het spierafbraak kan veroorzaken, dan begin ik wel mijn twijfels te krijgen. Bij gebruik heb ik ook erg last van erectie waardoor mijn ballen na een tijd zo strak staan dat ze gewoon zeer gaan doen.. Ook de spieren langs me ballen zit heel veel constanten spanning??

Misschien overdrijf ik maar dit is mede gekomen omdat ik de laatste maanden veel last van spierspanningen had in me linkerschouder. Heb het idee dat Melanotan 2 hier niet echt een goede invloed op heeft gehad.
 
Heb inmiddels mijn melanotan binnen en had nog een aantal vragen;
  1. Hoelang kan melanotan buiten de koelkast bewaard worden in poeder vorm?
  2. Hoelang kan melanotan buiten de koelkast bewaard worden in vloeibare vorm (met bacterieel water?
  3. Kan melanotan ook ergens anders geinjecteerd worden in plaats van buikvet? Bijvoorbeeld in been of kont?
  4. Kan ik ook 5 ml bacteriostatic water bij 10mg doen om zo beter te doseren?
Greetz Prorw
3. Ja been, doe ik nagenoeg altijd.
 
Bepaalde reden hiervoor?
Ja zet af en toe ook nog andere peptides meer maal daags, dan word de buik een beetje gevoellig, benen heb ik wat meer ruimte om te zetten.
 
Mijn dosering is 0,2-0,3mg per dag. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het hier aan ligt, het kan natuurlijk ook een heel andere oorzaak hebben. Maar als ik op internet lees dat het spierafbraak kan veroorzaken, dan begin ik wel mijn twijfels te krijgen. Bij gebruik heb ik ook erg last van erectie waardoor mijn ballen na een tijd zo strak staan dat ze gewoon zeer gaan doen.. Ook de spieren langs me ballen zit heel veel constanten spanning??

Misschien overdrijf ik maar dit is mede gekomen omdat ik de laatste maanden veel last van spierspanningen had in me linkerschouder. Heb het idee dat Melanotan 2 hier niet echt een goede invloed op heeft gehad.

Wel heftige bijwerkingen voor die dosering man. Heb van erecties vrijwel geen last en dat andere komt me ook niet bekend voor. Als het zo heftig blijft zou ik die zooi wegpleuren en nooit meer gebruiken. Je gezondheid is je hopelijk meer waard dan een kleurtje.
 
Wel heftige bijwerkingen voor die dosering man. Heb van erecties vrijwel geen last en dat andere komt me ook niet bekend voor. Als het zo heftig blijft zou ik die zooi wegpleuren en nooit meer gebruiken. Je gezondheid is je hopelijk meer waard dan een kleurtje.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik stop er komende maanden ook mee, zodat alles weer normaal functioneert. Maar MT2 is niet de oorzaak maar ik denk wel dat het mijn klachten verergerd.
 
Tijd voor binnenkort nog eens mela II te gebruiken.
De site waar ik de laatste keer heb gekocht is terug offline, aanraders? Sunatura of zijn er andere goedkopere oplossingen?
 
Back
Naar boven