Fitness Seller

Hcg/Hmg

Bezoekers in dit topic

Ano_43562

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2007
Berichten
9.431
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Hallo.

even een vraag wie heeft hier ervaring met hmg als pct in combinatie met hcg?

en wat is het voordeel van Hmg tov hcg.

Zou Hmg echt zoveel beter zijn dan hcg voor een pct ?

En alsje lange tijd on bent hoe stel ik mijn pct best op met hcg hmg en clomid?

grtz
 
Kan je net zoals hcg tijdens je kuur gebruiken of net voor de nakuur als blast gedurende 2 a 3 weken.

Voordeel is dat hmg (bevat fsh waar het om gaat) de sertoli cellen stimuleert. Dit is goed voor de sperma kwaliteit, maar het onderdrukt dus ook je hypofyse. Nadeel is ook meer oestrogeen. Dus is eigenlijk alleen bruikbaar voor de kwaliteit van je sperma, verder gaat het geen voordeel hebben in de productie van test of sneller herstel. Hcg kan in lage dosis de LH receptoren gevoeliger maken, maar hmg (fsh) niet en kan zelfs ongevoeliger maken in principe.
 
hoe ziet een goed hcg hmg protocol er dan uit? iemand die lang on is en off wil gaan...

laatste week test . hcg en hmg dan hcg en hmg 3keer per week zetten en erna direct clomid??@cools
 
hoe ziet een goed hcg hmg protocol er dan uit? iemand die lang on is en off wil gaan...

laatste week test . hcg en hmg dan hcg en hmg 3keer per week zetten en erna direct clomid??@cools

Bij elke hcg inject 25-35iu hmg 2x/week (e3d of e4d). Dit 2 weken en dan 3 a 4 dagen na laatste hcg en hmg inject met nakuur clomid beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij elke hcg inject 25-35iu hmg 2x/week (e3d of e4d). Dit 2 weken en dan 3 a 4 dagen na laatste hcg en hmg inject met nakuur clomid beginnen.


alsje echt lang on geweest bent is dit voldoende?


bv:

2weken voor test shot doen:

3keer p week

hcg 1000iu
hmg 75iu

en dat dan tot 2weken na laatste test shot en dan 4weken clomid 50mg pd?
 
in

Is het eigenlijk wel mogelijk om laten we zeggen na 4 jaar blast cruise nog off te gaan en goed te herstellen met goede kwaliteit van leven?
 
alsje echt lang on geweest bent is dit voldoende?


bv:

2weken voor test shot doen:

3keer p week

hcg 1000iu
hmg 75iu

en dat dan tot 2weken na laatste test shot en dan 4weken clomid 50mg pd?

75iu hmg icm 1000iu is wat veel. Max 35iu hmg is al voldoende. Als je lang on bent geweest is een hcg blast van min 1500iu per shot wel nodig. 4 weken clomid op 50mg zou ik dan niet doen, 25mg is voldoende omdat het opbouwt door halfwaardetijd bij dagelijkse inname.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in! ook ik moet helaas ooit off.
 
75iu hmg icm 1000iu is wat veel. Max 35iu hmg is al voldoende. Als je lang on bent geweest is een hcg blast van min 1500iu per shot wel nodig. 4 weken clomid op 50mg zou ik dan niet doen, 25mg is voldoende omdat het opbouwt door halfwaardetijd bij dagelijkse inname.


zal protocol proberen zoals je zegt. hopelijk werkt het en herstelt mijn hpta.
 
zal protocol proberen zoals je zegt. hopelijk werkt het en herstelt mijn hpta.

Hcg gevolgd door clomid is daar voldoende voor (en goedkoper). Hmg (fsh) heeft weinig toegevoegde waarde behalve voor de kwaliteit van je sperma. Dit verbeterd sowieso tijdens en na de nakuur door stimulatie hypofyse en dan hypothalamus.

Maar zonder hcg tijdens de (lange) kuur heb je dus een hogere dosis hcg nodig om alle gaande te krijgen. 1500iu per shot is voldoende voor meesten e4d. 3 tot max 6 injecties (mag meer maar heeft weinig meerwaarde) gevolgd door 25mg clomid voor 1 maand.

Je kan ook 3 hoge dosis gevolgd door 3x lagere dosis (750iu bv) doen bv. Dit zou positief kunnen uitpakken voor je LH receptor gevoeligheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hcg gevolgd door clomid is daar voldoende voor (en goedkoper). Hmg (fsh) heeft weinig toegevoegde waarde behalve voor de kwaliteit van je sperma. Dit verbeterd sowieso tijdens en na de nakuur door stimulatie hypofyse en dan hypothalamus.

Maar zonder hcg tijdens de (lange) kuur heb je dus een hogere dosis hcg nodig om alle gaande te krijgen. 1500iu per shot is voldoende voor meesten e4d. 3 tot max 6 injecties (mag meer maar heeft weinig meerwaarde) gevolgd door 25mg clomid voor 1 maand.

Je kan ook 3 hoge dosis gevolgd door 3x lagere dosis (750iu bv) doen bv. Dit zou positief kunnen uitpakken voor je LH receptor gevoeligheid.


waar kiezen mensen dan eigenlijk voor hmg?
Als het enkel zorgt voor betere spermakwaliteit?

Bedoel heeft het enige toegevoegde waarde dan buiten dat of gaat het het herstel niet sneller bevorderen? want hmg stimuleert lh en hcg omgekeerde toch dus samen hebje een cocktail?
 
waar kiezen mensen dan eigenlijk voor hmg?
Als het enkel zorgt voor betere spermakwaliteit?

Bedoel heeft het enige toegevoegde waarde dan buiten dat of gaat het het herstel niet sneller bevorderen? want hmg stimuleert lh en hcg omgekeerde toch dus samen hebje een cocktail?

HMG wordt voornamelijk gebruikt door AAS gebruikers die graag kinderen willen. Verder is het een duur middel om in een nakuur zomaar toe te voegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven