MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

USApep heeft geen melanotan meer in het assortiment
 
Daarnaast.. Google... :rolleyes:
 
Excuus ik wist niet dat AC-nal 101 melanotan is
 
Ac-nal 101 is wel melanotan 1 he.. Ik heb die laatst ook besteld bij usapep.
 
ze noemen het soms op de site anders maar krijg gewoon iedere keer flesjes waar mt2 op staat en ze werken nog steeds prima :)
 
Ik word misselijk van dat spul. Dacht laat ik ook eens proberen en had 7 vials mee laten komen tezamen met testosteron tbv van trt, beetje voorbarig want zoveel heb je niet nodig zag ik na me even ingelezen te hebben. Ben nu met 2e vial bezig en ben rete bruin. Zet nu maar 0,2 om de dag en dan ben ik niet misselijk.
 
MT 1 heeft veel minder bijwerkingen (bij mij helemaal geen) en is ook veel beter getest. Enige nadeel is dat het langer duurt en misschien dat je haar niet meekleurt (vind ik juist een voordeel).
 
Ik word misselijk van dat spul. Dacht laat ik ook eens proberen en had 7 vials mee laten komen tezamen met testosteron tbv van trt, beetje voorbarig want zoveel heb je niet nodig zag ik na me even ingelezen te hebben. Ben nu met 2e vial bezig en ben rete bruin. Zet nu maar 0,2 om de dag en dan ben ik niet misselijk.
0,2eod is prima te doen en meer als genoeg, doe dit nu all year round
 
Hmm spul klinkt toch best interessant, misschien ook maar een poging wagen. Schijnt safer te zijn dan bakken in de zon(nebank), al zijn daar de meningen over verdeeld.

Maar, zorgt het ook gewoon voor goede bescherming tegen UV licht?(lijkt me van wel, maar toch even vragen) En is het kleurtje goed vast te houden als je er mee stopt en bijvoorbeeld om de 2 weken onder de zonnebank gaat ter onderhoud?
 
De meningen over Melanotan zijn inderdaad verdeeld, maar de zonnebank is in ieder geval heel slecht voor je huid en qua risico op huidkanker. MT1 is in sommige landen toegelaten en heeft geen serieuze bijwerkingen. De tests met MT2 zijn gestopt, dat zou dus ernstige bijwerkingen kunnen hebben op lange termijn.

Het effect is hetzelfde als 'normaal' bruin worden, je verbrand dus ook minder snel en het blijft net zo lang als een kleurtje door de zon.
 
De meningen over Melanotan zijn inderdaad verdeeld, maar de zonnebank is in ieder geval heel slecht voor je huid en qua risico op huidkanker. MT1 is in sommige landen toegelaten en heeft geen serieuze bijwerkingen. De tests met MT2 zijn gestopt, dat zou dus ernstige bijwerkingen kunnen hebben op lange termijn.

Het effect is hetzelfde als 'normaal' bruin worden, je verbrand dus ook minder snel en het blijft net zo lang als een kleurtje door de zon.
Hmm dan zou mijn voorkeur toch naar MT1 gaan, wel jammer dat ze bijna overal alleen MT2 hebben.
 
Yup, MT2 is goedkoper, geeft sneller resultaat en kleurt ook je haar mee. Voor de meesten kennelijk genoeg reden daarvoor te kiezen. Heb alleen MT1 kunnen vinden bij USApep, maar daar ben ik wel tevreden over.
 
Laatst bewerkt:
Yup, MT1 is goedkoper, geeft sneller resultaat en kleurt ook je haar mee. Voor de meesten kennelijk genoeg reden daarvoor te kiezen. Heb alleen MT1 kunnen vinden bij USApep, maar daar ben ik wel tevreden over.
http://www.usapep.com/ac-nal-101.html Dit is gewoon zo'n 10mg vial neem ik aan? Hoeveel zou je ongeveer nodig hebben van MT1?
 
Inderdaad. Ik (lichte huid, geen ginger) heb ongeveer 30 dagen 1mg gezet voor een mooi kleurtje (maar niet overdreven bruin). Doe nu 0.5mg per dag om het resultaat te behouden. Heb met die dosis 0 bijwerkingen gehad.
 
Inderdaad. Ik (lichte huid, geen ginger) heb ongeveer 30 dagen 1mg gezet voor een mooi kleurtje (maar niet overdreven bruin). Doe nu 0.5mg per dag om het resultaat te behouden. Heb met die dosis 0 bijwerkingen gehad.
Thanks! Miss in de toekomst maar eens proberen. Eerst uitpuzzelen hoe ik het gekoeld ga bewaren thuis:o.
 
Back
Naar boven