Fitness Seller

YouTube kanaal om te checken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Incline

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
91
Waardering
83
Lengte
1m88
Massa
85kg
Hey mensen,

Ik ben sinds kort flink bezig met het uitbrengen van videos op mijn YouTube kanaal, waar ik workouts laat zien met af en toe de nodige uitleg, trainings advies/informatie geef en zo nu en dan wat vlogs waarin ik ''de lifestyle'' laat zien.

Mijn doel is om mensen die nog niet veel van bodybuilding/fitness gerelateerde dingen afweten, een steuntje in de rug te geven door te laten zien hoe makkelijk het vaak kan zijn (voor degene die denken dat het alleen maar struggelen is) om deze levenstijl op te pakken, en een mooi lichaam te krijgen terwijl je gewoon geniet van je leven.

[Link niet meer beschikbaar]

Het is engels, dat wel, maar ik kijk zelf vaak ook naar Nederlandse fitness youtubers (die engelse videos maken overigens) en vind het zelf wel vet om naar mede nederlanders te kijken hoe ze het laten zien.

Neem een kijkje als je wilt! :)
 
Leuk! je engels is erg goed, ik heb ook een youtubekanaal ben nu ook begonnen in het engels.. maar ik ondervind nog erg veel moeite LOL
 
iheartfitlife: thumbs up voor je zeer diepe squats , goed bezig !
 
Meerdere praatjes en titels over hoe je full natural bent..

OUT

toch wel respect voor fysiek! :)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er gelukkig nog niet genoeg
 
Hey mensen,

Ik ben sinds kort flink bezig met het uitbrengen van videos op mijn YouTube kanaal, waar ik workouts laat zien met af en toe de nodige uitleg, trainings advies/informatie geef en zo nu en dan wat vlogs waarin ik ''de lifestyle'' laat zien.

Mijn doel is om mensen die nog niet veel van bodybuilding/fitness gerelateerde dingen afweten, een steuntje in de rug te geven door te laten zien hoe makkelijk het vaak kan zijn (voor degene die denken dat het alleen maar struggelen is) om deze levenstijl op te pakken, en een mooi lichaam te krijgen terwijl je gewoon geniet van je leven.

[Link niet meer beschikbaar]

Het is engels, dat wel, maar ik kijk zelf vaak ook naar Nederlandse fitness youtubers (die engelse videos maken overigens) en vind het zelf wel vet om naar mede nederlanders te kijken hoe ze het laten zien.

Neem een kijkje als je wilt! :)

Vet kanaal man! Ik ben zelf nu 3 maanden geleden ook begonnen met mijn kanaal alleen dan in het nederlands.
 
Ik ga als ik thuis ben even kijken.
 
Back
Naar boven