MuscleMeat

Calorie behoefte per dag bereken

Bezoekers in dit topic

Kornuit

Novice
Lid geworden
4 mei 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
118kg
Vetpercentage
24%
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, speciaal een account aangemaakt voor deze vraag.
Sinds een maand of 2 ben ik aan het afvallen, ik begon op 126 kg, vetpercentage hoger dan een kleuter kan tellen. Ik weeg nu 118 kg en ik ben beland op een dood punt. Ik ben bang dat ik te veel in een deficit ben gegaan, ik eet namelijk rond de 2700 kcal per dag, train 4-5 keer per week en doe daarnaast semi-fysiek werk. Wat moet ik nu doen om alsnog af te kunnen vallen, let wel zoveel mogelijk vet. Beginnen met cardio of minder consumeren?

Alvast bedankt!!
 
Besef net dat de titel van mijn topic nogal slecht overeenkomt met mijn vraag. Het is zelfs grammaticaal incorrect. Mijn fout
 
Bereken je kcal zo goed als je kan (zie de sticky's op dit forum), doe wat cardio en ga 300-500 Kcal onder je onderhoud zitten.

Lees je in over de 'cut' (dat is afvallen en zoveel mogelijk kracht/spiermassa behouden als je het goed doet)
 
Bereken opnieuw je onderhoud uit en ga hier 300-500kcal onder zitten. Je onderhoud kun je hier berekenen:

[Link niet meer beschikbaar]

Zorg dat je echt alle kcal telt en niks vergeet bij te houden! Daarnaast veel water drinken. Helpt je vol te zitten en bevat geen kcal :rocknana:
 
Of een tijdje op onderhoud eten en vanaf daar weer gaan cutten?
 
Back
Naar boven