XXL Nutrition

Win only. Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Benjamin1986

Novice
Lid geworden
18 dec 2015
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Ik ga als het meezit binnekort men eerste kuur beginnen. Win only. Hierna wil ik nog wel wat ander soorten kuren doen. Maar moet me daar eerst wat verder in verdiepen. Als iemand tips voor me heeft graag. Gr ben
 
Succes,

Ook mijn eerste keer was op winny, lekkere explosieve kracht en leuke harde gains voor eerste keer :cool:

Ga je orals gebruiken of winny inject...? if so niet langer dan 6 weken als je lever je lief is en had zelf een behoorlijk pittige temperament erop :p
 
Thx!! Ja orals. Ok, ik had gehoord dat het 8 weken kon. Maar dat raad jij dus niet aan.
 
Thx!! Ja orals. Ok, ik had gehoord dat het 8 weken kon. Maar dat raad jij dus niet aan.

Ja 8 weken is tog wel max... ligt er ook aan hoeveel je gaat doseren die keuze is geheel aan jou :cool:

Gewoon knallen geen alcohol en ook hiermee denk aan je nakuur

Succes :thumbs:
 
Licht toe aub
Door de snelle opname van 17AAS begon de androgene werking van de winny zeer rap aan te slaan bij mij... ook misschien omdat het mijn alle eerste keer snoepen was

Korter lontje, agressie, etc
 
Door de snelle opname van 17AAS begon de androgene werking van de winny zeer rap aan te slaan bij mij... ook misschien omdat het mijn alle eerste keer snoepen was

Korter lontje, agressie, etc

Hmm vrij shit, was van plan dit als mn eerste kennismaking met AAS te gebruiken.. maar ik ben vanuit mn zelf al vrij agressief.. ben het meest bang daarvoor..
 
Door omstandigheden pas paar dagen bezig. Vandaar dat ik niks meer gepost had. totaal geen last van temperament ofzo. Heb wel wat minder goed geslapen. Neem het vanaf nu wat vroeger op de dag.
 
Back
Naar boven