AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Bezoekers in dit topic

50 is het nieuwe 30
 
Ik kijk uit naar zijn cumback. Echter ben ik het wel helemaal eens met Shawn Ray mbt deze kwestie:

 
Ik snap zijn comeback totaal niet.
 
Ik snap zijn comeback wel.
 
Ik snap zijn comeback wel.
Misschien vanuit commercieel oogpunt. Ik geloof gerust dat hij op zijn leeftijd nog in de top 6 zou kunnen komen, maar dit is simpelweg een te korte tijdspanne om je nog klaar te stomen voor de O.
 
Misschien vanuit commercieel oogpunt. Ik geloof gerust dat hij op zijn leeftijd nog in de top 6 zou kunnen komen, maar dit is simpelweg een te korte tijdspanne om je nog klaar te stomen voor de O.
Tja.. hij heeft het altijd in zo'n korte tijd gedaan toch? :p
50 lbs in 4 maanden er aan + lean wedstrijd klaar... absurd! Zou niet zo snel moeten mogen haha
 
Misschien vanuit commercieel oogpunt. Ik geloof gerust dat hij op zijn leeftijd nog in de top 6 zou kunnen komen, maar dit is simpelweg een te korte tijdspanne om je nog klaar te stomen voor de O.

Hij deed de voorbereiding na 1993 toen hij zijn pec had gescheurd altijd in 16 weken en trainde daarna niet en voeding ook slecht. Nu is hij zelf met trainen al veel eerder begonnen. 6 maanden geleden al volgens mij.
 
Hij deed de voorbereiding na 1993 toen hij zijn pec had gescheurd altijd in 16 weken en trainde daarna niet en voeding ook slecht. Nu is hij zelf met trainen al veel eerder begonnen. 6 maanden geleden al volgens mij.
Langer al geloof ik bijna een jaar ofzo rustig opgebouwt of meer zelfs
Als 1 iemand het kan doen op die korte tijd is het Kevin wel , misschien zet hij andere oude bodybuilders aan om terug mee te doen.
 
ja kan wel inderdaad langer zijn hij is al een paar jaar met die comeback bezig. Ik verwacht toch wel top 5, bij ieder ander zou ik zeggen no way veel te oud etc. maar niet bij Kevin.
 
Anyway, als Kevin's legs erbij staan zoals op z'n laatste mr O, dan is hij gegarandeerd laatste vrees ik.
 
Duidelijk verhaal van Shawn Ray trouwens, ben het wel met hem eens. Niets meer te bewijzen, Sandow gaat het niet worden, dus waarom doet hij dit zichzelf aan?
 
ach ja ik weet het ook niet, je ziet hem wel met de week verbeteren. dit is iemand met de beste genen, zelfs beter als Ronnie coleman(met genen bedoel ik in dit geval snelheid van progressie)
Daarnaast heeft hij zijn eigen kledinglijn en supplementenlijn, dus dit kan ook een motief zijn om weer relevant te zijn en in het nieuws etc.
 
Ook al wordt hij laatste, ik vind het superchill dat hij mee doet en laat zien wat er mogelijk is met goede genen. Ook op zijn leeftijd.
 
ach ja ik weet het ook niet, je ziet hem wel met de week verbeteren. dit is iemand met de beste genen, zelfs beter als Ronnie coleman(met genen bedoel ik in dit geval snelheid van progressie)
Daarnaast heeft hij zijn eigen kledinglijn en supplementenlijn, dus dit kan ook een motief zijn om weer relevant te zijn en in het nieuws etc.
Misschien is hem al op voorhand een 2de plaats belooft omdat hij veel toeschouwers lokt en kevin zal dan toch proberen voor de 1ste plek te gaan zoiets imo
 
Misschien is hem al op voorhand een 2de plaats belooft omdat hij veel toeschouwers lokt en kevin zal dan toch proberen voor de 1ste plek te gaan zoiets imo
2de nooit, top 10 mss, al zie ik nu al een gigantisch massaverschil
 
2de nooit, top 10 mss, al zie ik nu al een gigantisch massaverschil
Ik zei niet dat hij een verdiende 2de plaats gaat krijgen ;)

Zoveel scheelt.hij niet meer qua gewicht
 
Back
Naar boven