XXL Nutrition

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Bbboy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
253
Waardering
32
Lengte
1m72
Massa
80kg
over 1,5 maand mag ik weer beginnen als t bloedonderzoek goed is. Wil test/bold/mast runnen met wat tren A als kickstart heb nog twee vials staan, ook nog redelijk wat tren E maar ivm dr zomer twijfel ik (tips zijn welkom), niet heel de zomer tren vandaar niet gemeld omdat ik het zweten wil skippen. Wil t runnen met 2 (later 4) ghg iu. Maar over doseringen twijfel ik. Ik wil t runnen voor ong 20 weken.
Dacht zelf aan test 250, mast 400, tren a 50ed, maar bold?

Doel: (eventueel)verloren massa terug winnen en vetpercentage omlaag.
 
Groei Hormonen Groei
Is de kuur echt voor in de zomer? Dan zou ik met de tren a pas beginnen als het beachb..uhm zwem weer is. Ikzelf zou de tren-a bijna aan het einde van de kuur doen. Als je zo nodig een kickstart wil zou je het ook gewoon met een potje winstrol kunnen doen.
Bold minimaal op 600 maar aangezien je zo laag in test gaat zitten zou ik de bold op 800 doen
 
Zou liever kickstarten met winstrol ofzo en eindigen met tren-a, laatste 4-6 weken tren-a erbij knallen.
 
Dank je, heb nog wel wat winny liggen maar kan evt ook twee vials tren a gebruiken als kick en tren E twee weken later toevoegen? Wat denken jullie?

Test 250 of 500
Tren A 50 ed, twee weken later 400 tren E
Mast 400
Bold 600 evt later verhogen
 
Dank je, heb nog wel wat winny liggen maar kan evt ook twee vials tren a gebruiken als kick en tren E twee weken later toevoegen? Wat denken jullie?

Test 250 of 500
Tren A 50 ed, twee weken later 400 tren E
Mast 400
Bold 600 evt later verhogen

Test 500 vanaf het begin
Vanaf het begin tren e
Kickstarten met tren a of winny
 
Groei Hormonen Groei
Is de kuur echt voor in de zomer? Dan zou ik met de tren a pas beginnen als het beachb..uhm zwem weer is. Ikzelf zou de tren-a bijna aan het einde van de kuur doen. Als je zo nodig een kickstart wil zou je het ook gewoon met een potje winstrol kunnen doen.
Bold minimaal op 600 maar aangezien je zo laag in test gaat zitten zou ik de bold op 800 doen

Zou liever kickstarten met winstrol ofzo en eindigen met tren-a, laatste 4-6 weken tren-a erbij knallen.

Test 500 vanaf het begin
Vanaf het begin tren e
Kickstarten met tren a of winny
Sorry bro's plannen zijn geweizigd. Eerst even de test, tren E en tren A op maken die ik in huis heb, zonde om meer te kopen ipv rest op te maken toch.
1-6 test 500
1-6 tren 600
1-4 kickstart tren A 2 vials nog over
7-12 test 750
7-12 tren 800
Hgh 2-4iu
T3 50mg UP

Wat denken jullie? Heb nog wat winny liggen dus misschien dat ik dat tussendoor ergens gebruik, om droog te geraken.
 
Sorry bro's plannen zijn geweizigd. Eerst even de test, tren E en tren A op maken die ik in huis heb, zonde om meer te kopen ipv rest op te maken toch.
1-6 test 500
1-6 tren 600
1-4 kickstart tren A 2 vials nog over
7-12 test 750
7-12 tren 800
Hgh 2-4iu
T3 50mg UP

Wat denken jullie? Heb nog wat winny liggen dus misschien dat ik dat tussendoor ergens gebruik, om droog te geraken.

Waarom zou je in godsnaam ug t3 nemen als hg hetzelfde kost...
 
Sorry bro's plannen zijn geweizigd. Eerst even de test, tren E en tren A op maken die ik in huis heb, zonde om meer te kopen ipv rest op te maken toch.
1-6 test 500
1-6 tren 600
1-4 kickstart tren A 2 vials nog over
7-12 test 750
7-12 tren 800
Hgh 2-4iu
T3 50mg UP

Wat denken jullie? Heb nog wat winny liggen dus misschien dat ik dat tussendoor ergens gebruik, om droog te geraken.

Ziet er verder goed uit je kuur
Alleen word je droger dmv voeding/cardio/t3/hgh en niet dmv Winny
Dat is vooral een illusie, omdat het als dht vocht afdrijft
 
Hg hgh?

Kuur ziet er prima uit, wel wat stevig voor iemand van 80kg:trollface:maar hij zit goed in elkaar.
 
Thanks

Weeg ook 88, ben niet iemand die weekelijks het nodig vindt om statts te updaten ;)

Hg hgh?

Kuur ziet er prima uit, wel wat stevig voor iemand van 80kg:trollface:maar hij zit goed in elkaar.
 
Je HGH, is die UG of HG?
 
Back
Naar boven