Fitness Seller

L-Aspartic Acid in Assault

Bezoekers in dit topic

Canonberd

Cool Novice
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
171
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Op internet lees je overal verhalen van mensen die door D-aspartic acid oestrogene sides hebben gekregen zoals puffy nipples en gyno. Zelf door dat spul volgens mij ook een beetje last van gehad.

nu heb ik de pre workout Assault gekocht en zag dat er L-aspartic acid in zat. Op internet kwam ik het volgende tegen:

Roles of L-Aspartic Acid

All but one of the amino acids have D and L forms, but only L-amino acids are used to produce proteins, reports the Medical Biochemistry Page. This means that protein production is one of the jobs filled by L-aspartic acid. It’s also an essential part of a process in your body called the urea cycle, which is a series of chemical reactions that detoxify ammonia. Like most other amino acids, aspartic acid can be used to synthesize glucose for energy, and it's converted into oxaloacetic acid, which also has a role in energy production.

Duties of D-Aspartic Acid
D-aspartic acid works in the nervous and reproductive systems. It’s primarily found in the brain and testes, where it triggers the release of hormones, including growth hormone, and helps regulate the synthesis of testosterone. One study found that levels of testosterone were significantly increased when men took a daily dose of supplemental D-aspartic acid for 12 days, according to a report in “Reproductive Biology and Endocrinology” in October 2009. But another study published in the October 2013 issue of “Nutrition Research” reported that taking D-aspartic acid did not improve muscle strength in men participating in resistance training.

bron: [Link niet meer beschikbaar]

Wil toch even voor de zekerheid weten of L-aspartic acid daadwerkelijk anders is dan D-aspartic acid en ik dus geen risico loop op die oestrogene sides. Iemand enig idee misschien Galen?
 
what the actual fuck. Gyno van DAA XD
 
weekje nolva word ook aangeraden na een assault kuurtje
 
Endogenous testicular D-aspartic acid regulates gonadal aromatase activity in boar.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16610240

De kans is er inderdaad.

Enhancement of aromatase activity by D-aspartic acid in the ovary of the lizard Podarcis s. sicula.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11427169

Experimental treatment showed that administration of D-Asp induces a decrease in testosterone and an increase in oestradiol, and that treatment with other amino acids (L-Asp, D-Glu and D-Ala) instead of D-Asp has no effects.

L-asparatic acid heeft zo te zien niet het effect op aromatase. Bij vrouwelijke hagedissen dan.
 
Ik gebruik al jaren assault. Nergens last van.
 
Goed verhaal, misschien als je 10 gram per dag zou pakken evt.
Als heel veel mensen er last van hebben gehad, waaronder ik zelf en het wetenschappelijk bewezen is, waarom is het dan een mooi verhaal? Heb je de stof zelf weken bestudeerd dat je er zo zeker van bent dat het onzin is?
 
Ik laat er standaard aromasin bij lopen. Niet te doen anders..
 
als je nou even de link stuurt van het wetenschappelijk onderzoek, heb je meer kans dat mensen je geloven.
 
Als heel veel mensen er last van hebben gehad, waaronder ik zelf en het wetenschappelijk bewezen is, waarom is het dan een mooi verhaal? Heb je de stof zelf weken bestudeerd dat je er zo zeker van bent dat het onzin is?

En hoe weet jij zo zeker dat het DAA was waar jij last van hebt? ik raad je aan 20mg aromasin te nemen per 1 scoop assault
 
als je nou even de link stuurt van het wetenschappelijk onderzoek, heb je meer kans dat mensen je geloven.
Lees je wel? Is hier boven allang gepost.
 
waar? jou 3de rangs artikel en een studie op hagedissen?
 
waar? jou 3de rangs artikel en een studie op hagedissen?

Wow hoe kun je zo makkelijk doen over gyno bij hagedissen???

Jij dierenbeul jij.
 
Er zijn genoeg onderzoeken op mensen gedaan waaruit blijkt dat de testosteron productie en productie van het groeihormoon LH wordt gestimuleerd. Er wordt alleen niet echt gesproken over een flinke toename van aromatase. Dat dit zal toenemen zal vast mogelijk zijn, maar dat dit ook echt voor problemen gaat zorgen zoals gyno.. nee dat lijkt me erg sterk
 
Back
Naar boven