XXL Nutrition

Arkayne's new start

Bezoekers in dit topic

In! Zitten op een soortgelijk schema en met ongeveer hetzelfde doel, ik ga je zeker volgen dus! Goeie progressie trouwens in zo'n korte tijd!
 
In! Zitten op een soortgelijk schema en met ongeveer hetzelfde doel, ik ga je zeker volgen dus! Goeie progressie trouwens in zo'n korte tijd!

Thanks man :)
Nice, zal ook eens gaan kijken bij jou dan!
 
Maandag:

Wat een kut weer...
Maar een goede dag.

Squats: 67.5kg --> En ze waren easy. Had denk ik ook wel 72.5 - 75kg kunnen doen. Maar ik bouw gewoon weer rustig op.
Overhead press: 42.5kg --> Gelukt. Volgende keer 45kg gaat ook weer lukken denk
Deadlift: moest eigenlijk 100kg, maar had nog vrij veel energie en omdat ik al een keer 110 had gedaan, probeerde ik t weer. 1x5 110kg gelukt. Was lekker zwaar maar voelde goed.

Bicep curls gedaan 3 sets
Dips : 12xbw, 8xbw, 6xbw

Gewicht vanmorgen 70.1kg.
Ik verwacht deze week m'n doelgewicht 69kg! Dus dan clean bulken.

Je ziet al vrij veel verandering in de spiegel. Maar ben er nog lang niet.
 
Ook een beetje tevreden over hoe het er uit ziet na al dat cutten?
 
Ook een beetje tevreden over hoe het er uit ziet na al dat cutten?

Eigenlijk wel. 2 maanden geleden had ik 0 spieren, ik zag er gewoon normaal uit.
Nu als ik alles een beetje aanspan zie je een 4pack haha, en wat definitie bij alles.

Wat is nu het beste om te doen? Als ik verder ga cutten (onder de 69kg) word ik denk ik gewoon kipje right? Dus het beste is toch om heel clean te gaan bulken wat jij zei (0.3kg per week aimen), dan zet ik toch minimaal vet aan en ga je de definitie nog beter zien toch?
 
Eigenlijk wel. 2 maanden geleden had ik 0 spieren, ik zag er gewoon normaal uit.
Nu als ik alles een beetje aanspan zie je een 4pack haha, en wat definitie bij alles.

Wat is nu het beste om te doen? Als ik verder ga cutten (onder de 69kg) word ik denk ik gewoon kipje right? Dus het beste is toch om heel clean te gaan bulken wat jij zei (0.3kg per week aimen), dan zet ik toch minimaal vet aan en ga je de definitie nog beter zien toch?
Wat is je vetpercentage
 
Geen flauw idee :O Ik gok 13-14%

Heb zo'n simpele huidplooimeter, die geeft telkens 11% aan maar vgm klopt dat niet
 
Geen flauw idee :O Ik gok 13-14%

Heb zo'n simpele huidplooimeter, die geeft telkens 11% aan maar vgm klopt dat niet
Dan zou ik doorcutten tot 8-10% anders ben je zo weer dik. Ik zou deze video ff kijken:
 
Ik ben bang dat ik dan juist geen vorm meer heb, 6pack met wat definitie maar borsten plat etc.. dat vind ik niet mooi. Dan ben ik liever iets breder met wat vet
 
Maar je hebt gelijk. Ik ga doorcutten als ik nog niet tevreden ben op 69kg. Als ik me dan te mager vind worden dan ga ik gewoon weer meer eten haha . easy.
 
Eigenlijk wel. 2 maanden geleden had ik 0 spieren, ik zag er gewoon normaal uit.
Nu als ik alles een beetje aanspan zie je een 4pack haha, en wat definitie bij alles.

Wat is nu het beste om te doen? Als ik verder ga cutten (onder de 69kg) word ik denk ik gewoon kipje right? Dus het beste is toch om heel clean te gaan bulken wat jij zei (0.3kg per week aimen), dan zet ik toch minimaal vet aan en ga je de definitie nog beter zien toch?

Doen waar je je zelf goed bij voelt, ik zou zelf niet te lang door cutten omdat je gewoon weg de massa niet hebt om het er goed uit te laten zien op heel laag vet%. Dus tenzij je echt met ongelukkig wordt met je vetrollen zou ik een rustige bulk doen en over een kilo of 8 weer een beetje cutten. Dat zal ook een stuk beter zijn voor je progressie ;)
 
Heb inderdaad nog niet veel massa.. Ik cut gewoon nog even door totdat er een grens bij mij is dat ik niet magerder wil.. :)

Vandaag goeie dag, kon donderdag niet want zat in Leiden.

Squats wilde ik toch 70kg doen nu, maar we hadden niet veel tijd dus 3x5 gedaan..
Ging prima, wat moeite met laatste set, korte pauzes. Volgende keer 70kg 5x5

Bench,, goed op vorm gelet 62.5kg 5x5 net gelukt.. Was erg zwaar.

Row 60kg gedaan (krijg nog steeds een naar gevoel in mn pols) gewoon doorheen gezet en 5x5 gedaan.

Tricep extensions 3x35 kg

Pull ups paar

Muscle ups geprobeerd,, echt 15 keer geprobeerd en heb m bijna door.. Lukte voor geen meter hahaha.
Maar volgende keer gaat hij lukken. Was ook einde van mn sessie dus helemaal exhausted.
Was leuk om even te proberen.
 
Als je van die row echt last blijft houden kun je hem wel vervangen door wide grip pull ups, dat is ook een dijk van een oefening en misschien wel wat geschikter voor jou.

Lekker van die squats, en als het zwaar is gewoon meer rust nemen he ;) bij squats kost het nu eenmaal veel energie.

En muscle up is inderdaad erg lastig en zwaar, ik heb ze ook nog nooit voor elkaar gekregen ;) Misschien dat ik het ook maar weer eens ga proberen! Mooie inspiratie :D
 
Heb inderdaad nog niet veel massa.. Ik cut gewoon nog even door totdat er een grens bij mij is dat ik niet magerder wil.. :)

Vandaag goeie dag, kon donderdag niet want zat in Leiden.

Squats wilde ik toch 70kg doen nu, maar we hadden niet veel tijd dus 3x5 gedaan..
Ging prima, wat moeite met laatste set, korte pauzes. Volgende keer 70kg 5x5

Bench,, goed op vorm gelet 62.5kg 5x5 net gelukt.. Was erg zwaar.

Row 60kg gedaan (krijg nog steeds een naar gevoel in mn pols) gewoon doorheen gezet en 5x5 gedaan.

Tricep extensions 3x35 kg

Pull ups paar

Muscle ups geprobeerd,, echt 15 keer geprobeerd en heb m bijna door.. Lukte voor geen meter hahaha.
Maar volgende keer gaat hij lukken. Was ook einde van mn sessie dus helemaal exhausted.
Was leuk om even te proberen.
Muscle Ups ga ik maandag ook ff proberen haha
 
Als je van die row echt last blijft houden kun je hem wel vervangen door wide grip pull ups, dat is ook een dijk van een oefening en misschien wel wat geschikter voor jou.

Lekker van die squats, en als het zwaar is gewoon meer rust nemen he ;) bij squats kost het nu eenmaal veel energie.

En muscle up is inderdaad erg lastig en zwaar, ik heb ze ook nog nooit voor elkaar gekregen ;) Misschien dat ik het ook maar weer eens ga proberen! Mooie inspiratie :D

Maar ik doe eigenlijk altijd al pull ups, moet ik deze dan gaan uitbreiden of so? Hoe werkt dat?

Jaa muscle ups is best fun om te proberen :) laat maar weten of t gelukt is haha

Muscle Ups ga ik maandag ook ff proberen haha

En jij ook :) ben benieuwd.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Ik zou gewoon vier sets op maximale reps doen, en een open grip gebruiken (dus geen duim) hiermee spreek je je rug wat gemakkelijker aan, als je ze goed doet zou dit hetzelfde soort stimulus moeten geven als een row. Ik doe het al een paar maanden zo en voor mijn gevoel blijft mijn rug niet achter :)

Chin ups zijn ook een mooie ter afwisseling voor de pull ups, ik wissel die twee graag af.
 
Vandaag kneiter benauwd zoals jullie denk ook al hebben gevoeld haha, dus dacht dat t niet echt goed ging lukken,, maar heb goed gegeten laatste dagen en nog een banaan kwark genomen voor t sporten en toen ging t prima.

Squats 70kg 5x5 nu.. Was goed te doen.. Ik kom weer terug, geen pijn meer in lies.
1x 80kg geprobeerd want mn broertje zit daar op, zwaar maar lukte ook goed haha.

Overhead press, toch maar blijven staan op 42,5kg. 5x5. Was nu makkelijker.. Volgende keer 45kg.

Deadlift... 112.5kg. Deze was echt kapot zwaar, heel de grond trilde toen ik m op de grond legde,, echt voor schut maar ja boeie.
1x5 met veel moeite.. We blijven even op dit gewicht.

Biceps 10x10kg, 8x12.5kg, 6x10kg (dumbells)

Buikspieren
 
Lekker die squats
 
Met welke gewichten en reps doe je de opwarming voor deadlift?
 
Met welke gewichten en reps doe je de opwarming voor deadlift?

Momenteel warm ik niet echt op voor deafliften.. Na de squats en overhead preses ben je al wel aardig opgewarmd, maar ik pakte vandaag 60kg 3x opwarmen,, dit was meer voor de vorm.
Als ik hoger kom met deadliften zal ik zeker op warmen
Iets in deze richting :
60kg 5x
80kg 3x
100kg 2-1x
 
Back
Naar boven