XXL Nutrition

Gestopt Meaantje's bulk log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt dat is iets wat vaak veel stress voor mn darmen geeft vet. Komende tijd wellicht kijken wat er gebeurt als ik vet weer omhoog doe



wow dan maar veel vet eten :P[/QUOTE]
ook last als je noten enz eet ?
 
High Frequency Sheiko #30 W2D4

Sumo deadlift
122.5x3
145x3
165x3
180x3 rpe 7
185x3 pr rpe 8.5
vandaag met straps gedeadlift. Komende tijd dit blijven doen. Die 180 was echt goed te doen dus maar een extra setje. Die 185 was mischien net iets te zwaar achter af :o

Heupbuigen
50x5x5

Grip training
barbell hold 100kg
3x 18 seconden

CoC gripper
trainer x5x3



klopt dat is iets wat vaak veel stress voor mn darmen geeft vet. Komende tijd wellicht kijken wat er gebeurt als ik vet weer omhoog doe



wow dan maar veel vet eten :P
zonde om mt straps te trainen en erna je grip te trainen laat straps gewoon weg dan train je meten jegrip
 
Eddie hall dl ook met straps :cool:
 
Eddie hall dl ook met straps :cool:

tja ik vind zonde om met straps te trainen als je grip wilt verbeteren train dan tot dat niet meer lukt zonder straps en dan eventueel laatste sets nog met maar ieder heef er zo zijn mening over
 
ook last als je noten enz eet ?[/QUOTE]


nope nootjes gaat ook niet echt. Wellicht weer wat volle melk proberen.

zonde om mt straps te trainen en erna je grip te trainen laat straps gewoon weg dan train je meten jegrip

Eddie hall dl ook met straps :cool:

tja ik vind zonde om met straps te trainen als je grip wilt verbeteren train dan tot dat niet meer lukt zonder straps en dan eventueel laatste sets nog met maar ieder heef er zo zijn mening over

merk vooral dat ik scheef ga met mixed grip. Dus gebruik ik dan liever straps.
 
vandaag niet wezen trainen. Ga morgen weer.

Voeding blijft wel lastig. Gisteren wel uiteindelijk nog 3200 kcals op maar dat was nog voor het slapen gaan yoghurt + boterham eten. Gevolg is als ik zo laat nog eet om mn dagelijkse kcals te halen ik de volgende morgen echt totaal geen honger heb waar door ik dan weer laat eet :roflol: beetje vicieuze cirkel :P
 
Waarom begin je de dag dan niet gewoon met een simpele shake? Maak het jezelf niet te moeilijk man!
Ik word zelf vrijwel altijd wakker met trek, maar als dat niet het geval was geweest dan was ik zonder twijfel voor een flinke shake gegaan in de ochtend.
 
Waarom begin je de dag dan niet gewoon met een simpele shake? Maak het jezelf niet te moeilijk man!
Ik word zelf vrijwel altijd wakker met trek, maar als dat niet het geval was geweest dan was ik zonder twijfel voor een flinke shake gegaan in de ochtend.
 
Ik zou gewoon full retard gaan op de dingen die je wel kunt verdragen, maar dan ben ik altijd al een fan geweest van full retard gaan:o
 
HIgh Frequency sheiko #30 W2 D5

Kniebuigen
92.5x5
110x4
130x3
130x5
130x7
130x6
130x4
eindelijk ging buigen weer eens lekker. Soepel allemaal en form voelde ook weer strak

DB shoulder press
20x8x5
dit was wel heavy :o :o

Leg press
110x8x3

Heupbuigen zittend
45x5x5
dit voelde niet fijn.

Waarom begin je de dag dan niet gewoon met een simpele shake? Maak het jezelf niet te moeilijk man!
Ik word zelf vrijwel altijd wakker met trek, maar als dat niet het geval was geweest dan was ik zonder twijfel voor een flinke shake gegaan in de ochtend.

ja sochtends shake. Meteen die snelle eiwitten :o Maar was vandaag pas 1 uur eer ik die shake op had (laat wakker enzo)

Ik zou gewoon full retard gaan op de dingen die je wel kunt verdragen, maar dan ben ik altijd al een fan geweest van full retard gaan:o

er is niks waar ik zonder last veel van kan eten :(
 
Mooie ladder enzo
 
vandaag niet wezen trainen. Ga morgen weer.

Voeding blijft wel lastig. Gisteren wel uiteindelijk nog 3200 kcals op maar dat was nog voor het slapen gaan yoghurt + boterham eten. Gevolg is als ik zo laat nog eet om mn dagelijkse kcals te halen ik de volgende morgen echt totaal geen honger heb waar door ik dan weer laat eet :roflol: beetje vicieuze cirkel :P
Maakt toch niet uit als je savonds voor het slapen gaan nog wat kcal erin moet werken toch? Zoals je maar conseqeunt je targets haalt.

Of slaap je minder goed als je net flink gegeten hebt?
 
Mooie ladder enzo

tnx brah. Voelde eindelijk weer eens solid

Maakt toch niet uit als je savonds voor het slapen gaan nog wat kcal erin moet werken toch? Zoals je maar conseqeunt je targets haalt.

Of slaap je minder goed als je net flink gegeten hebt?

nee is verder ook niet erg behalve dat ik de volgende ochtend geen honger heb, het eten uitstel en weer zo laat eet. Dat fucked mn ritme.
 
Je hoeft toch geen honger te hebben om te eten?
 
Een yoghurt en een boterham, dat is echt 3-400 kcal max

Daar zit je toch niet de volgende ochtend nog vol van man
 
Voeding 29-5
3105 kcals 454/60/173

Je hoeft toch geen honger te hebben om te eten?

nope ik heb eigenlijk bijna nooit honger. Maar het eten staat me echt tegen dan.

Een yoghurt en een boterham, dat is echt 3-400 kcal max

Daar zit je toch niet de volgende ochtend nog vol van man

avond eten is ook vaak vrij laat, 10-11 uur savonds.
 
nope ik heb eigenlijk bijna nooit honger. Maar het eten staat me echt tegen dan.



avond eten is ook vaak vrij laat, 10-11 uur savonds.
Know your feel, door de mt2 heb ik helemaal geen honger meer. Heb sinds ik mela gebruik niet eens meer gekookt, vervang het steeds voor junk om toch m'n kcal te krijgen:o:o
 
It is what it is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven