XXL Nutrition

kuur logje! 1e ervaring tren 12 weeks.

Bezoekers in dit topic

Toch de beslissing gemaakt iets aan mn voeding te veranderen.

Ga 155kcall naar onder kom ik iets boven me onderhoudt uit hoop dat door de tren en test mn lichaam de boel wat droog trekt ga er wat cardio naast doen zowiezo elke maandag ochtend op een nuchtere maag voor de training 3 a 4km hard lopen.

Na mn kuur ga ik terug naar onderhoudt en hopen dat ik het meeste vast houdt.


Nu zat ik op 3709kcall
549.10 carbs
194.41 proteïne
72.73 fat

Ga naar:

3546kcall
530.99 carbs
234.02 proteïne
65.62 fat

Verschil van 155kcall deze moet ik er wel af krijgen met cardio.




Hoor graag jullie reactie
Onderhoudt_0.jpg
 
hoger eiwit is goed man
 
De stand van de maan :roflol:

Tenzij je superman bent en X-ray vision hebt blijft het altijd een hoop giswerk:D:D

Ik ben zo droog mogelijk begonnen kijk terug in me log.
Dus gewoon door zetten op deze manier
Ik volg je log al vanaf het begin en had gezien dat je eerst flink had gecut. Volgens mij heb ik hier zelfs nog over gepost.

Maar ik dacht dat je vroeg om advies over wel of niet te cutten.
Vandaar dat ik mijn mening met je deelde ,maar die had je achteraf helemaal niet nodig lees ik.
:rolleyes:
 
Lekker macaroni :)

Gaat goed man!
 
Tenzij je superman bent en X-ray vision hebt blijft het altijd een hoop giswerk:D:D


Ik volg je log al vanaf het begin en had gezien dat je eerst flink had gecut. Volgens mij heb ik hier zelfs nog over gepost.

Maar ik dacht dat je vroeg om advies over wel of niet te cutten.
Vandaar dat ik mijn mening met je deelde ,maar die had je achteraf helemaal niet nodig lees ik.
:rolleyes:
Dus gewoon der in knallen op deze manier?
 
Week 7:

Meer kracht.
Onwijs veel zweten ook door het weer pff.
Libido nog steeds hoog.
Iritatie niveau is wel weg.
Iets wat puistjes Denk dat vooral door het zweten komt.
En k denk dat ik iets wat vocht ga vast houden wat ik eigelijk niet snap zweet me letterlijk helemaal leeg.

Vandaag begonnen met mn voeding aanpassing ben benieuwd wat er gebeuren gaat.


PicsArt_07-23-10.51.27.jpg
 
Week 7:

Meer kracht.
Onwijs veel zweten ook door het weer pff.
Libido nog steeds hoog.
Iritatie niveau is wel weg.
Iets wat puistjes Denk dat vooral door het zweten komt.
En k denk dat ik iets wat vocht ga vast houden wat ik eigelijk niet snap zweet me letterlijk helemaal leeg.

Vandaag begonnen met mn voeding aanpassing ben benieuwd wat er gebeuren gaat.


Bekijk bijlage 77854

mooi fysiek man, goeie lats en chest shape.je armen en (benen?) nu nog wat groter en je hebt een streef.
P.s. die puistjes zijn kut he, doe je geen ROA ? Heb zelf hg ROA en doet wonderen voor je puistjes (en stiekem voor je vochtbalans) :eyebrow:
 
Nee geen roa zijn echt hele kleine puistjes geen acne dat had ik de vorige keer wel toen had ik hele bommen op me rug als je er naar keek klapte ze al.

Focus ligt inderdaad op armen en benen.
Rug borst en schouders traint het lekkerste weg.

Vanavond laat thuis morgen einde van de middag pas weg dus extra dag om te trainen morhen ochtend begin ik met cardio op zo goed als nuchtere maag:

1 scoop bca 750ml water
5x amino 7000 tabs
1x caffeine tab.

Edit voor de bijwerkingen is wel dat ik echt geen conditie meer over heb..kort ademend. Ben benieuwd hoe ik morgen 3 A 4km af leg..
 
Nummer 1: einde cut
Nummer 2:begin kuur week 1
Nummer 8:week 7 kuur.

Een overzichtje:

PicsArt_07-26-02.00.46.jpg
 
Goede progressie man! Stevige rug .... Je sides lijken mee te vallen. Veel succes met het verdere verloop van je tren- avontuur. Benieuwd waar je eindigen zal! We volgen ...
 
3.5km hardgelopen 194kcall verbrand gezond temp hardgelopen begin is er weer.

Ben ook zeker benieuwd nog 4 weken te gaan!
 
Nice!! Leuk om alles naast elkaar te zien.
Het zweten moet een ramp zijn in de zomer.
Succes bro.
 
Dat zweten zal ook wel komen omdat me behoorlijk hoog inje carbs zit. Ik merk nu met parabolan ook dat als ik carbs eet, een paar minuten later
Begin ik te zweten.
 
Dat zweten zal ook wel komen omdat me behoorlijk hoog inje carbs zit. Ik merk nu met parabolan ook dat als ik carbs eet, een paar minuten later
Begin ik te zweten.

Heb er eens opgelet en het klopt inderdaad na carbs inname begint het.
Had een maaltijd vlak voor het sporten 100gram oats genuttigd maar tijdens t sporten niet te doen alles zeik zeiknat.. ook warm geen airco maar als nog schouders gedaan en ga thuis benen doen was geen doen
 
Week 8.

Bijwerkingen het zelfde niks veranderd.
Begin me war relaxer te voelen.
Heb nog voor 1.5 week 50mg tabs winny''s
Nog 2 weken tren. En 4 weken test.
Totale aangekomen gewicht/massa
84.7 -93.7= 9kg. In 8 weken tijd.

Zodalijk een cardio workout en dan benen en nek doen, deze week redelijk veel tijd gehad om te trainen wat ook wel weer te zien is in de foto.

Even een betere foto zodat benen ook te zien zijn.



PicsArt_07-30-06.23.44.jpg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
die rug groeit ziek man :D
wat extra aandacht aan de benen maar dat weet je zelf vast ook wel
goeie progress!
 
En hoe voelt dat om 9kg aan te komen in 8 weken? :knipoog::clap:
 
die rug groeit ziek man :D
wat extra aandacht aan de benen maar dat weet je zelf vast ook wel
goeie progress!
Benen is gewoon de slechtste spiergroep die ik heb... heb t altijd goed meegenomen maar ze willen gewoon niet mee groeien in verhouding zelfs nu niet..
 
Back
Naar boven