XXL Nutrition

Bestellen bij powercage.nl vanuit BE

Bezoekers in dit topic

NathanSushi

Novice
Lid geworden
26 jan 2015
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
70kg
Ik ga een powercage bestellen bij powercage.nl.
Toevallig iemand uit de buurt van Leuven die ook iets wil bestellen ginds zodat we de leveringskosten kunnen delen?

€ 105 leveringskosten is nogal veel voor een cage van € 310 :rolleyes:
 
Hey Nathan,

Ik kan je jammer genoeg niet helpen met je vraag :-/ maar ik heb een vraag voor jou als het mag... ik woon ook in Leuven, train je enkel thuis of ook ergens in een club of fitness? en zo ja waar? want ik ben op zoek naar een goede plek waar ze je kunnen helpen/begeleiden. Alvast bedankt!
 
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij powercage. Ben van West-Vlaanderen. Geef me een seintje indien er nog verzonden moet worden.
 
heb je al besteld? ik ben ook op zoek naar 'een' powercage en woon in oost vlaanderen
 
Wat je ook kunt doen is een advertentie plaatsen op marktplaats of werkspot dat je een vervoerder zoekt die regelmatig in de buurt komt en dit tegen vergoeding wil doen...
Scheelt misschien weer een paar knaken ;)
 
Ik ga een powercage bestellen bij powercage.nl.
Toevallig iemand uit de buurt van Leuven die ook iets wil bestellen ginds zodat we de leveringskosten kunnen delen?

€ 105 leveringskosten is nogal veel voor een cage van € 310 :rolleyes:

hmm, ik ben wel geintereseerd om dit artiekel te kopen: http://powercage.nl/product.php?aan...&rangschikken=naam_az&productpagina=1#product

Ik woon in Overijse.

Zet jouw rack en mijn powercage is in je mandje, dan zien we hoe duur de shipping is. Voor mij is het nu € 80,00 met enkel mijn squat stand.
 
Back
Naar boven