XXL Nutrition

Kevin Levrone updates topic

Bezoekers in dit topic

:roflol: Nou het zal wel aan mij liggen, maar het blijft een rare subjectieve sport :D

Het is ook een subjectieve sport. Zoals er nog zijn.

En wat nu hoog scoort,scoort over paar jaar mss niet meer zo.

En wat nu aanvaard wordt kan dan mss bestraft worden,door minder goede scores te krijgen. (zwangere pensen)
 
denk dat ie nog wel een stuk groter word aankomende weken
 
komt wel nog een kilo of 10 bij denk ik,btw denk dat dit een legendarische Mr.O zal worden als je ziet wie er allemaal meedoet :-) anabolic chicken ftw
 
Er word nu ook op youtube al geroepen dat ze een 1992 versie verwachten.
Ik denk dat ook serieus. Iets minder plat maar wel zo scherp.
Gaat hoger scoren dan velen hier denken.
En Branch die scoort geen top 6 dit jaar. Achterlijk lichaam.
 
Verschil met vele anderen is dat ze naar een show toe cutten/vet verliezen en hard komen te staan met ongeveer evenveel massa, maar dat Kevin naar een show toe groeit en droger komt te staan.
Dus kan nog een hoop gebeuren imo, heeft Luimarco wel een interessant filmpje over gemaakt.
 
Verschil met vele anderen is dat ze naar een show toe cutten/vet verliezen en hard komen te staan met ongeveer evenveel massa, maar dat Kevin naar een show toe groeit en droger komt te staan.
Dus kan nog een hoop gebeuren imo, heeft Luimarco wel een interessant filmpje over gemaakt.
andere deelnemers verhogen the dose ook wel dus denk dat vvm van hun ook wel groeit
 
andere deelnemers verhogen the dose ook wel dus denk dat vvm van hun ook wel groeit
Ja natuurlijk. Maar al die gasten houden een hoop vocht vast en zitten hoger in bodyfat, ze vallen dan ook makkelijk ~20kg af richting een show, terwijl Kevin Levrone aankomt richting een show.
 
Kevin ziet nu alle 7-10 week out foto's van de andere kandidaten en denk: fuuuuaarrkkkk.

Hij gaat echt niet de komende 7 weken nog ff 20 kg spier er aan knallen, geloof er niets van.
 
Kevin ziet nu alle 7-10 week out foto's van de andere kandidaten en denk: fuuuuaarrkkkk.

Hij gaat echt niet de komende 7 weken nog ff 20 kg spier er aan knallen, geloof er niets van.
Waarom zou er 20 kg massa bij moeten? Mss wil hij wat anders brengen dan die massa
 
De grootste wint immo nooit kijk naar Ramy. Wedstrijd speelt ook niet af op de weegschaal.

We gaan het zien wat het word. Ik mis het helaad allemaal zit met me verjaardag in Parijs dusbook tijdens de O ...
 
De grootste wint immo nooit kijk naar Ramy. Wedstrijd speelt ook niet af op de weegschaal.

We gaan het zien wat het word. Ik mis het helaad allemaal zit met me verjaardag in Parijs dusbook tijdens de O ...

Maar de "kleinere" gasten winnen ook niet(behalve dat ene jaar dat Dexter won). De jury neigt toch meer naar massa dan naar het esthetische imo.
 
Er word nu ook op youtube al geroepen dat ze een 1992 versie verwachten.
.
Dat gaat hem nooit lukken.
Hier zo je hoeveel kevin nog in massa nog achterloopt vergeleken met khan.
Dat lukt hem niet in zo korte periode.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat gaat hem nooit lukken.
Hier zo je hoeveel kevin nog in massa nog achterloopt vergeleken met khan.
Dat lukt hem niet in zo korte periode.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vreemd heb recente fotos gezien waar hij meer massa heeft dan op deze foto.
 
Vreemd heb recente fotos gezien waar hij meer massa heeft dan op deze foto.
Komt omdat je hem dan alleen ziet of met iemand die minder of evenveel massa heeft, dan valt het niet op.

Geloof nu eindelijk eens dat die kut gaat eindigen.
 
Komt omdat je hem dan alleen ziet of met iemand die minder of evenveel massa heeft, dan valt het niet op.

Geloof nu eindelijk eens dat die kut gaat eindigen.

Dat hij met minder massa komt als de big boys ongetwijfeld. Winnen hoogst onwaarschijnlijk. Maar een goede plaats moet mogelijk zijn ookal is er minder massa. Dexter heeft kunnen winnen met minder massa dan them big boys,dus waarom zou een goede plek niet mogelijk zijn?

Wie weet vind de jury dit jaar dikke pensen niet o.k. je weet maar nooit.
 
Dat hij met minder massa komt als de big boys ongetwijfeld. Winnen hoogst onwaarschijnlijk. Maar een goede plaats moet mogelijk zijn ookal is er minder massa. Dexter heeft kunnen winnen met minder massa dan them big boys,dus waarom zou een goede plek niet mogelijk zijn?

Wie weet vind de jury dit jaar dikke pensen niet o.k. je weet maar nooit.
minder massa tja... dexter had nu ook niet zo veel minder massa dan de andere
 
die foto is niet recent ...
 
Het feit dat hij een gymshark broek draagt zegt eigenlijk al genoeg toch? Die gaan maar tot maat XL.
 
Back
Naar boven