Fitness Seller

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cools, je bedoelt dat er maar 1ml water aan de 5mg toegevoegd hoeft te worden? Ik dacht gewoon 10ml water aan het potje met 5000mcg BPC-157 toe te voegen. 0.1ml is dan 50mcg.
zit er nog verschil in houdbaarheid tussen NaCL steriel en dat Bacteriostatic Water?

Nee 1ml, meer dan voldoende voor de hoeveelheid gevriesdroogd poeder. Ook kunnen het wel eens pijnlijke injecties worden dan met BA water.

BA water is een paar weken langer houdbaar. 4-6 weken voor NaCL en 8-10 voor BA
 
inmiddels bpc 157 binnen van zowel UK-peptides en USAPEP. gebruik nu die van UK en erna zal ik de USAPEP gaan gebruiken en kijken naar evt verschillen indien merkbaar
 
Ben ook benieuwd! Ik overweeg ook om bpc 157 te bestellen ivm aanhoudende rugklachten (tendinitis) na herniaoperatie. Hou ons maar op de hoogte
 
Ben ook benieuwd! Ik overweeg ook om bpc 157 te bestellen ivm aanhoudende rugklachten (tendinitis) na herniaoperatie. Hou ons maar op de hoogte

Is goed spul, check het BPC 157 log van ijzer.
 
Welke betrouwbare online shop heeft dit en waar er dus echt bpc inzit? Mag in pm.
 
Toevallig geen coupon?

Voor 10% korting gebruik code SPECIAL. Je krijgt een kaartje bij je bestelling waarop staat dat je 17.5% korting krijgt op je volgende bestelling als je een review achterlaat op eroids.
 
Nee 1ml, meer dan voldoende voor de hoeveelheid gevriesdroogd poeder. Ook kunnen het wel eens pijnlijke injecties worden dan met BA water.

BA water is een paar weken langer houdbaar. 4-6 weken voor NaCL en 8-10 voor BA

Het is binnen, goede service.
er zit 5mg in a vial, dus:
mcg ml
5000 1
100 0,02
200 0,04
dus dat betekend dat ik 0.02ml in mijn insuline spuitje moet doen?
dat is niet veel ;-)
 
250 mcg zou ik mee beginnen.
 
Het is binnen, goede service.
er zit 5mg in a vial, dus:
mcg ml
5000 1
100 0,02
200 0,04
dus dat betekend dat ik 0.02ml in mijn insuline spuitje moet doen?
dat is niet veel ;-)

250mcg kan ook, 2 vials per mnd

klopt 2streepjes = 0,01ml=100mcg simpel toch is een muggeprikje ;)
3 wkn per vial
 
Ik doe er 1 ml (2x 0,5 ml spuitje) BA water bij die 5000mcg BPC157, net zoals Cools aangaf. Vervolgens 2x per dag 0,05 ml (is dus 2x 250mcg=500mcg per dag), is handig want op de 0,5 ml spuitjes staat een mooie streep bij 0,05ml ;)
 
Dosis zwaar overdreven is wat jezelf wil natuurlijk = 4 vials/mnd
Advies is 100-150mcg = 1 vial/3wkn
 
Het is binnen, goede service.
er zit 5mg in a vial, dus:
mcg ml
5000 1
100 0,02
200 0,04
dus dat betekend dat ik 0.02ml in mijn insuline spuitje moet doen?
dat is niet veel ;-)

Klopt, bij een 0,5ml insulinespuit is dat 2 kleine streepjes en bij een van 1ml is dat 1 streepje.
 
Cools

Denk je dat anavar een klein beetje je test verhoogt, misschien 10-20mg ed, en kun je dit bv 1 jaar toepassen, of misschien toch teveel en te lang onderdrukking?
Zoals je weet heeft test ook een bijdrage met botaanmaak
Samen met BPC 157 natuurlijk
 
Anavar verhoogt je test niet.
 
Cools

Denk je dat anavar een klein beetje je test verhoogt, misschien 10-20mg ed, en kun je dit bv 1 jaar toepassen, of misschien toch teveel en te lang onderdrukking?
Zoals je weet heeft test ook een bijdrage met botaanmaak
Samen met BPC 157 natuurlijk

Gaat je test verlagen spijtig genoeg :p Alsook oestrogeen en kan nadelig voor de gewrichten zijn. Op termijn zit je dan ook zonder eigen aanmaak (ook op lage dosis) en ga je moeten nakuren wat weer slecht is voor je botten.
 
Back
Naar boven