XXL Nutrition

post matrix van body en fit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mireile

Cool Novice
Lid geworden
24 jul 2016
Berichten
98
Waardering
5
Lengte
1m63
Massa
57kg
Vetpercentage
17%
Ik drink na elke training post matrix maar vind het slecht van smaak vooral heel zoet en ik voel overal tintelingen ook aan lippen ,zou ik allergisch zijn
 
Ik drink na elke training post matrix maar vind het slecht van smaak vooral heel zoet en ik voel overal tintelingen ook aan lippen ,zou ik allergisch zijn

Dat komt door de beta alanine die er in zit.
 
Wat doe dit dan precies
 
is dit goed dan ,dat gevoel blijft toch even hoor
 
Een bijwerking van bèta-alanine is neurasthenie: een prikkelend gevoel in je gezicht en bovenlichaam. Na verloop van tijd verminderd dit, als je er niet gewent aan kunt raken moet je een lagere dosis nemen.
 
Ik vraag me bij TS af of ze uberhaupt wel weet waarom ze die (B&F) supps gebruikt, wat de meerwaarde ervan is, of dat ze gewoon blind die supps gebruikt "omdat het goed voor je is", zoals zovelen shakes drinken "omdat je daar meer gains van gaat maken"
 
Een bijwerking van bèta-alanine is neurasthenie: een prikkelend gevoel in je gezicht en bovenlichaam. Na verloop van tijd verminderd dit, als je er niet gewent aan kunt raken moet je een lagere dosis nemen.

Als ik een dosis neem die ook daadwerkelijk wat doet voor mij dan blijven die tintelingen :)
 
Als ik een dosis neem die ook daadwerkelijk wat doet voor mij dan blijven die tintelingen :)

Ik las net dat ze dan ook wel eens aanraden om de dosissen te verdelen :)
 
Ik las net dat ze dan ook wel eens aanraden om de dosissen te verdelen :)

Doe ik ook. 4 x per dag. Als ik ze op 2x per dag doe dan ben ik 30 minuten op de kop aant kotsen :)

Tintelingen blijven :)
 
Ik neem 1 schep na mijn training,vandaag weer tetug een half uur tintelingen
ik neem het omdat ze mij dat zo zeggennik fitness ik train erg zwaar
 
Ik neem 1 schep na mijn training,vandaag weer tetug een half uur tintelingen
ik neem het omdat ze mij dat zo zeggennik fitness ik train erg zwaar

Hoezo doe je niet eerst een beetje research naar supplementen die ze je aanraden ? Gebruik je buiten deze post workout nog supplementen ?
 
de tintelingen zijn normaal
 
tuurlijk zoek ik het zelf op ook
daarnaast juist shake whey perfection en voor slapen shake met trage eiwit,en ok drink heelde dag Door groene thee
 
labtesten al gezien van die whey suiker perfection?
 
ik neem het omdat ze mij dat zo zeggennik fitness ik train erg zwaar

Wordt je het aangeraden door de dezelfde " coach " als waar je het eerder over had ? ( 1200 kcal per dag enz )

Wat is zwaar ? Je weegt zelf erg licht , eet 1200 kcal op een dag , voornamelijk shakes of vloeibaar voedsel en je zit in een cut
 
Laatst bewerkt:
Wordt je het aangeraden door de dezelfde " coach " als waar je het eerder over had ? ( 1200 kcal per dag enz )

Wat is zwaar ? Je weegt zelf erg licht , eet 1200 kcal op een dag , voornamelijk shakes of vloeibaar voedsel en je zit in een cut
inderdaad
 
Back
Naar boven