Fitness Seller

Sanne's log

Bezoekers in dit topic

Lekker getraind en gegeten!
Food power en gainzzzzzzzzzzz moet je morgen maar denken! Komt vast helemaal goed!
 
Gewoon lekker eten en alles daarvan in je trainingen stoppen. Ookal is het placebo, het gaat je denk ik wel mentaal goed doen.

Kokosmakroonijs, u wanna kill me? :eek!::grinny:
 
.. werd Bazaar in Rotterdam gevolgd door Italiaans ijs (Skatermarvin, had BASTOGNE-ijs, kokos-makroon-ijs en Kinder Bueno-ijs.., ze hadden er ook Snickers-ijs, Oreo-ijs etc., bizar!).
* Marvin rent naar de auto...op naar Rotterdam!!:eating::eating:*
 
Lekker getraind en gegeten!
Food power en gainzzzzzzzzzzz moet je morgen maar denken! Komt vast helemaal goed!
Kom maar door met die compounds, vind een toename van fatgains alleen acceptabel als mijn kracht (en het liefst ook spiermassa) toeneemt :rolleyes:

Gewoon lekker eten en alles daarvan in je trainingen stoppen. Ookal is het placebo, het gaat je denk ik wel mentaal goed doen.

Kokosmakroonijs, u wanna kill me?
Precies, zie hierboven bij Marina: vind het vaak nog lastig, maar als ik dan lekker door mijn compounds heen kan beuken weet ik weer precies waar ik het voor doe!

Enne.. Ken maar weinig mensen die kokos kunnen waarderen, maar als ik het goed begrijp heb jij dus in tegenstelling tot al die mensen wel een goede smaak? ;)

* Marvin rent naar de auto...op naar Rotterdam!!*
Niets ervan, auto.. Tssk.. Fietsend natuurlijk, directe strafcardio! :p

Ga voortaan alles wat na mijn compound(s) volgt onder een spoiler zetten, aangezien ik de focus geheel op compounds ben gaan leggen.
Daarnaast pak ik de rest van de oefeningen voortaan in 3 sets: licht – middel – zwaar/repout waarbij ik de eerste 2 setjes voornamelijk slow negatives, squeezes en holds etc doe. Niet echt interessant voor de log en dus prima voor onder een spoiler ;).

Training van zondag

Paused speed BP @ 65 %
10 x 20
8 x 25
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
Lichte bench kwam goed uit vandaag in verband met pijnlijke peck vorige week. Pijn is geheel weggetrokken, dus moet tot mijn schaamte bekennen zodanige spierpijn gehad te hebben dat ik er gewoon echt niet door kon benchen :o.

OHP
5 x 20
5 x 20
5 x 20
5 x 22.5
5 x 22.5

Close grip lat pulldown
12 x 25
12 x 29.6
12 x 34.3 Zwaar, des te lekkerder <3

Incline BP
10 x 24
8 x 28
7 x 28

One arm cable rows
12 x 14
12 x 16.3
12 x 18

Cable front raises
12 x 4.5
12 x 6.8
13 x 6.8

Cable tricep pushdown
15 x 20.3
12 x 23
13 x 27

Cable hammer curls
15 x 9
12 x 11.3
14 x 14
Oef, killing om beweging bovenin vast te houden!

Training van dinsdag

Paused SQ @ 65 %
10 x 20 ATG
8 x 30
3 x 40
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
Merk duidelijk bij paused dat ik bij het naar boven komen als het ware met mijn knieën naar binnen wil klappen. Echter heb ik nu eindelijk de techniek om dit niet meer te laten gebeuren. Hip circle bewijst dus nog altijd zijn dienst.
Vandaag vooral gewerkt aan het feit dat ik explosiviteit mis plus dat ik mijn gewicht regelmatig naar voren verplaats waardoor mijn hielen als het ware soms lichtjes omhoog komen.
Practice makes perfect ^^.


SLDL
15 x 20
15 x 30
12 x 40

Reversed lunges
16 x 12
16 x 16
16 x 24
Rechtuit naar achter stappen in plaats van schuin, voelt voor de variatie wel fijn.

Vertical leg press in Smith
12 x 50
12 x 60
18 x 65 Heerlijk, het laatste stukje energie in benen eruit pressen :whip:

Lying leg curls
10 x 5 single leg
10 x 12.5
6 x 20 dropset 6 x 15 Hammies leeg van SLDL :o

Leg extension
12 x 10 single leg
15 (30) x 17.5 single leg, om en om
16 x 22.5
Begin eindelijk te merken dat quads vooruit gaan, fijn!

Wekelijkse update
Week 0: 67 kg
Week 1: 67 kg gelijk gebleven

Wederom geen verandering, ondanks opnieuw een rommelige week. Had me voorgenomen netjes 2200 kcal te gaan eten, maar er is inmiddels alweer roet in het eten gegooid.

Weet dat het zo ongelofelijk stom is, maar heb me gisteren compleet laten gaan in opnieuw een cheatday, was duidelijk emotie-eten maar had echt zoiets van 'fuck dit allemaal'.
Mijn vader heeft al eerder prostaat- en huidkanker gehad. Afgelopen maandag te horen gekregen dat hij darmkanker heeft. Heb al langer een heel naar voorgevoel en het zit me dan ook totaal niet lekker. Morgen weten we of het uitgezaaid is (voornamelijk longen en lever worden bekeken) en wat het behandelplan wordt. Slapen is rampzalig op het moment, concentratie is ver te zoeken en tsja, ik heb mijn heil in eten gezocht. Zo ontzettend fout, maar voor gisteren voelde het heerlijk. Trek mijn conclusie en weet dat het eigenlijk flink zwak is. Komende dagen maar weer wat compenseren though, beperkt hopelijk de schade wat.
Komende dagen dus wat compenseren. Vrijdag lekker vrije dag opgenomen om even bij te komen.
 
Jeetje meid, wat heftig.

Dan is dat eten maar fout, soms heb je dat gewoon nodig en dat mag.. zeker in zulke omstandigheden.. Probeer je focus daar niet op te leggen en je daar rot over te voelen, er is zoveel belangrijker dan dat!

Heel veel sterkte en ik hoop dat de uitslagen (voor zover mogelijk) goed zijn.. Sterkte!!! :kiss:
 
Sterkte!

Even wat rustiger aan kan geen kwaad. Zijn meer belangrijkere dingen in het leven;)
 
Wat een vreselijk nieuws Sanne :(. Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden.
Dat je jezelf even kwijt bent op het gebied van voeding is natuurlijk alleszins begrijpelijk. Reken jezelf dit niet aan en focus jezelf vooral op de steun naar je vader toe zou ik zeggen!
 
Wat blijft het toch een klote ziekte zeg bah! :mad:

Niet te druk maken idd over je eten, dat trekt wel weer bij.

Heel veel sterkte meid :kiss:
 
ohjee meid, wat een nieuws, veel sterkte!
Focus je nu maar op er zijn voor je papa en dat eten dat komt wel weer. Wees niet zo hard voor jezelf door het meteen als falen te bestempelen!
 
Das echt kut meid.. :( ik ben er inmiddels zelf al vaak mee geconfronteerd en het is gewoon een kutziekte..
Hou je taai met alles en pas vooral goed op jezelf. Sporten is een goede uitlaatklep maar denk ook aan jezelf. Soms kunnen dingen even niet gaan zoals je zou willen maar onthou dat dat er ook bijhoort. :kiss:
 
Dat is even schrikken. Laten we hopen dat het de goeie variant wordt....
 
Jeetje meid, wat heftig.

Dan is dat eten maar fout, soms heb je dat gewoon nodig en dat mag.. zeker in zulke omstandigheden.. Probeer je focus daar niet op te leggen en je daar rot over te voelen, er is zoveel belangrijker dan dat!

Heel veel sterkte en ik hoop dat de uitslagen (voor zover mogelijk) goed zijn.. Sterkte!!!
Komt nogal rauw op het dak.. We waren juist erg opgelucht omdat mijn moeder onrustige plekken op haar huid heeft laten verwijderen, dus we hadden zoiets van 'gelukkig is alles in orde'. Krijgt vervolgens mijn vader dit op zijn bord geschoven.. De schrik zit er goed in.

Sterkte!

Even wat rustiger aan kan geen kwaad. Zijn meer belangrijkere dingen in het leven
Dankjewel Natty. Heb mezelf even flink laten gaan, nu probeer ik vooral me lekker uit te leven op het ijzer, wat gezonder voor mijn lijf denk ik ook ;).

Wat een vreselijk nieuws Sanne . Heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden.
Dat je jezelf even kwijt bent op het gebied van voeding is natuurlijk alleszins begrijpelijk. Reken jezelf dit niet aan en focus jezelf vooral op de steun naar je vader toe zou ik zeggen!
Dankjewel Bas, het is zenuwslopend om te blijven wachten. Gelukkig is het inmiddels al donderdag, vanmiddag weten we meer.

Tsja, van dat eten.. Terwijl ik het kocht wist ik dat het eten om de verkeerde redenen is, bevestigt wel opnieuw dat het een van de redenen is geweest waarom ik zoveel overgewicht kweekt. Maar.. Heb even een dagje 'sorry' voor mezelf gevoeld, nu alles op het ijzer botvieren, een gezondere manier!

Wat blijft het toch een klote ziekte zeg bah!
Niet te druk maken idd over je eten, dat trekt wel weer bij.

Heel veel sterkte meid
Vroeger ging je al dood van een griepje, moeilijk te bevatten dat kanker wellicht over enkele decennia ook gewoon iets is om niet dood van te gaan. Heb je nu alleen natuurlijk niets aan..

Dankjewel Rambo, eerst vanmiddag maar eens afwachten en dan weer verder kijken.

ohjee meid, wat een nieuws, veel sterkte!
Focus je nu maar op er zijn voor je papa en dat eten dat komt wel weer. Wees niet zo hard voor jezelf door het meteen als falen te bestempelen!
Dankjewel meid, het valt flink rauw op ons dak, anderzijds ontzettend blij met dat soort periodieke onderzoeken, wie weet wanneer het dan boven water was gekomen..
Heb nu zoiets van dat ik afgelopen dinsdag de boel de boel liet, maar dat was maar eenmalig. Nu weer kop omhoog, neus vooruit, en alles wat ik kwijt moet in het ijzer stoppen.

Das echt kut meid.. ik ben er inmiddels zelf al vaak mee geconfronteerd en het is gewoon een kutziekte..
Hou je taai met alles en pas vooral goed op jezelf. Sporten is een goede uitlaatklep maar denk ook aan jezelf. Soms kunnen dingen even niet gaan zoals je zou willen maar onthou dat dat er ook bijhoort.
Het is een grote bak narigheid, maar laten we hopen dat het alleen in zijn darm zit.. Als het toch uitgezaaid blijkt te zijn is het natuurlijk wel een heel ander verhaal..
Probeer nu inderdaad het sporten als uitlaapklep te zien en verder gewoon zo goed mogelijk mijn vader en moeder ondersteunen. Het zit heel de dag in mijn kop, kan me niet voorstellen hoe het dan wel niet voor mijn vader moet zijn :/.

Dat is even schrikken. Laten we hopen dat het de goeie variant wordt....
We zijn al 'blij' als het alleen in zijn darmen zit, de behandeling en prognose ziet er dan gelijk een stuk beter uit.. De duimen draaien!

Training van gisteren: UB 1

BP @ 77.5%
10 x 20
5 x 30
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
Ene rep ging wat beter dan de andere. In ieder geval geen 'zwabberarm' meer en setjes zien er meer solide uit dan voorheen. Toch maar door naar 80% in plaats van opnieuw opbouwen, aangezien ik alles met (redelijk) goede techniek heb kunnen pakken.

BOR
12 x 25
8 x 32.5
8 x 32.5
8 x 32.5
8 x 35
Voelde stevig, dus lekker doorgaan met opbouwen.

Lat pulldown
15 x 20.3 hold & slow negatives
15 x 25 slow negatives
15 x 29.6

Straight arm lat pulldown
12 x 13.3
12 x 13.3
14 x 13.3

Db shoulder press
12 x 7
12 x 9
12 x 10 Eindelijk 12 reps!
Tsja, uitbouwen gaat beetje lastiger worden, er zijn geen 11 kg db's :/


Machine side raises
12 x 5 hold
12 x 5 hold
16 x 5

Triceps reversed pushdown, hold
15 x 15
15 x 20
18 x 20

Bb curl
12 x 12
12 x 14.5
12 x 14.5
Fijn dat het lukte me even helemaal op de training te storten, ging lekker!
 
'Het ijzer' is inderdaad een fijne uitlaatklep in moeilijke tijden. Even de knop omzetten en alles om je heen vergeten. Vaak zijn het ook nog eens de trainingen waarin je het beste presteert btw.
Ik duim met je mee!
 
Heel veel sterkte! Duimen maar dat het 'meevalt'. Dat je je nu 1 dag laat gaan en dan weer normaal kan gaan eten, laat wel zien dat je een stuk sterker bent dan vroeger. Je weegt echt niet ineens weer 120 kilo! Kop op en nu gewoon weer lekker met gewichten smijten!
 
'Het ijzer' is inderdaad een fijne uitlaatklep in moeilijke tijden. Even de knop omzetten en alles om je heen vergeten. Vaak zijn het ook nog eens de trainingen waarin je het beste presteert btw.

Ik duim met je mee!
Precies, even concentreren op iets anders. Vooral bij compounds heb ik mijn aandacht hard nodig, dus dan word ik min of meer 'gedwongen'.

Heel veel sterkte! Duimen maar dat het 'meevalt'. Dat je je nu 1 dag laat gaan en dan weer normaal kan gaan eten, laat wel zien dat je een stuk sterker bent dan vroeger. Je weegt echt niet ineens weer 120 kilo! Kop op en nu gewoon weer lekker met gewichten smijten!
Dankjewel meid, we gaan nogal een heftig traject in, maar we gaan ervoor!
En true.. Het blijft gelukkig wel bij een dagje waarna ik het geen enkele moeite vind om terug in het 'regime' te gaan, dat scheelt!

Training zaterdag

Max DL
10 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 75
3 x 80 T & G
1 x 85 Hmm, kut.. Moet toch te doen zijn.. *doet even wat agressie opladen*
3 x 85 T & G VPR, wist dat het erin zat, ook al was laatste rep niet echt om naar huis over te schrijven..
5 x 60
5 x 60
5 x 60
En heb aan deze sessie achteraf gezien dus 3 volle dagen flinke spierpijn in mijn onderrug gehad.

Volume SQ
10 x 30
8 x 40
8 x 40
8 x 40
8 x 40
Voelde flink zwaar na DL.

Plate loaded leg press
12 x 30
12 x 50
12 x 75 Oef.. Ging maar net

Leg extension
12 x 15
12 x 20
12 x 25

Seated leg curl
12 x 15
12 x 20
12 x 30

Glute hyperextensions
12 x bw
12 x bw
12 x bw

Best tevreden. De single rep op 85 kg was duidelijk weer zo irritante mindfuck. Moet maar eens leren als het ware meer spanning op te bouwen en gewoon te gaan knallen.

Training zondag

Max BP was geen goed idee om na max DL te doen, dat gaan we in het vervolg anders inplannen
10 x 20
5 x 24
5 x 28
3 x 30.5
3 x 34
3 x 38
2 x 40 Kak, weer die verdomde derde rep die er niet inzit
2 x 40
2 x 40
2 x 40 Uiteindelijk wel meer doubles dan ik enkele maanden geleden kon
8 x 30
8 x 30
Techniek verbetert nog steeds. Is nog steeds een kwestie van zeer lange adem hebben wat betreft progressie in bench..

OHP
5 x 20
5 x 20
5 x 22.5
5 x 22.5
6 x 22.5
Nog steeds aan het uitbouwen. Begint al steviger te worden.

Close grip lat pulldown
12 x 22.6 hold & slow negatives
12 x 29.6 hold
12 x 36.6

Cable flyes
12 x 4.5
12 x 6.8
12 x 9

One arm cable row
12 x 11.3 hold
12 x 16.3 hold
12 x 20.3

Cable front raises
12 x 4.5 hold
12 x 6.8 hold
12 x 9

Cable tricep pushdown
12 x 20.3 hold
12 x 25.3 hold
12 x 29.3

Cable hammer curls
12 x 6.8 hold
12 x 11.3 hold
10 x 16.3

Was eerst wederom best teleurgesteld over bench, tot Tdawg me er op wees dat het nu in ieder geval wel lukt meer doubles te draaien dan voorheen. Dus.. Toch wellicht een heel klein beetje tevreden.
OHP gaat nog steeds goed vooruit.

Training dinsdag

Nogal huiverig voor deze training aangezien ik nog steeds restje spierpijn in onderrug had.

SQ @ 80%
10 x 20 ATG
5 x 30 paused
5 x 40
3 x 45
3 x 52.5 Duidelijk veel moeite doen om knieen naar buiten te blijven drukken, wat nu overigens wel eindelijk lukt
3 x 52.5
3 x 52.5
3 x 52.5
3 x 52.5
3 x 52.5 Explosiviteit begint eindelijk beetje te komen
3 x 52.5
3 x 52.5 Vermoeidheid begint ineens erin te hakken: veel moeite om knieen naar buiten te blijven drukken
Juiste mindset begint eindelijk te komen. Moest mezelf een beetje opfokken om met goede vorm de laatste setjes te kunnen draaien, maar.. It worked. Vorm was nog goed, maar op een hoger percentage vermoed ik dat het niet meer goed lukt een mooie vorm te behouden. Nu dus weer terug opbouwen vanaf 70%.

DL @ 75%
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 65
5 x 65
5 x 65
5 x 65
Hallelujah, voelde nogal zwaar na SQ, maar heerlijk om restje energie kwijt te kunnen.

Reversed lunges
16 x 12
16 x 16
16 x 20

Leg extensions
12 x 15 single leg
15 (3) x 17.5 single leg, om en om
12 x 25 double legs

Cable pullthrough
12 x 10
12 x 20
12 x 30

Compounds gaan best lekker, op bench na. Techniek gaat nog steeds vooruit en vind het bouwen naar een nieuwe PR toe toch wel erg fijn en lekker. Het duurt bij mij wellicht wat langer, maar ach.. Het is uiteindelijk toch een wedstrijdje tegen mezelf en niet tegen een ander.

Wekelijkse update

Week 0: 67 kg
Week 1: 67 kg gelijk gebleven
Week 2: 67.25 + 0.25 kg

Niet noemenswaardig, nog steeds probeer ik te maintainen.

Geniet nu toch wel gemiddeld een dag per week onbeperkt 'van het leven' (als in: fooooood) waarbij ik de overige dagen weer strict op regime overschakel (soort vorm van Marvinnen.. Om het begrip toch maar weer eens te noemen).

Gezien de situatie met mijn vader niet altijd evenveel zin om eruit te gaan om te trainen, weet ook van mezelf dat ik de neiging heb me terug te trekken wanneer er iets is wat mijn gemoederen bezighoudt. Echter heb ik nog steeds veel plezier in de compounds en geef ik mezelf gewoon af en toe een schop onder mijn hol.

Oja, en ik heb zo'n assorti-pakket Bolero gekocht, wat is dat spul episch zeg! :D
 
Aardig aan het maxen geweest zeg! Goed dat je toch lekker aan het trainen bent ondanks de situatie.
 
Jemig, je gaat wel echt lekker nu hoor!! :D Echt leuk om te lezen dat je nu zo goed vooruit gaat, omdat de focus op basics ligt ipv jezelf afmatten, dan wel 'pompen'.
Ik heb mijn vriendin, die net 3 maand bezig is, meteen aan een soortgelijk schema laten beginnen en dat werpt zijn vruchten af. In het begin was zij ook wat sceptisch, maar het is gewoon bewezen de meest effectieve manier ;).

Sterkte met je vader. Wat waren de resultaten van het onderzoek?
 
Lekker getraind!

Dat je er af en toe geen zin in hebt om te gaan trainen snap ik wel gezien de situatie met je vader.
Maar echt top dat je jezelf er wel toe zet! En het is ook gewoon even een uitlaatklep ook!
Qua je voeding doe je het super. Je weet echt wel wat je doet en je bent er zelf bij.
Je blijft een topper!
 
Situatie met je pa is kut.

Iedereen kent wel iemand die aan die vreselijke ziekte lijdt.

Enige wat je kan doen is positief/sterk blijven.

Sterkte
 
Back
Naar boven