MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb 5 jaar geleden een hersenbeschadiging opgelopen en heb daardoor oa links verlammingsverschijnselen gekregen. Benen zijn ook niet mijn sterke punt
    Das klote voor je. :(
    Maar wat ik zo van jou zie heb je zeker flinke quads. Mijn vriendin haalt het daar echt niet bij....
     
    Godver die armen, lopen wel 'tikkeltje' voor of ook deels door de pose?

    Ja beetje van beiden. Armen hebben altijd voorgelopen terwijl ik er eigenlijk relatief weinig aan doe. Borst en rug pak ik nu 2 keer in de week en die trekken langzaam maar zeker mooi bij!

    De tering! Die armen:eek:

    Mooi droog ook wel! Wedstrijd in het vooruitzicht?

    Thanks :D 3 weken geleden nog een fotoshoot gehad woog toen 85 haha maar nog steeds redelijk droog.
    Nee geen wedstrijden in het vooruitzicht. Als ik mee doe wil ik winnen alleen prikken heb ik er niet voor over.
     
    Toch leuk om zo je eigen progressie te zien :P Ik dacht zelfs dat ik nu even zwaar was als toen. +- 92 kg. :D
    damnnn nice. wat meten je armen?
     
    Thanks :D 3 weken geleden nog een fotoshoot gehad woog toen 85 haha maar nog steeds redelijk droog.
    Nee geen wedstrijden in het vooruitzicht. Als ik mee doe wil ik winnen alleen prikken heb ik er niet voor over.
    Naturel?? :eek!:
     
    Ennnn... daar gaan we inderdaad weer
     
    image.jpeg
    Haters, kom er maar in!
     
    Haat aan de pleuriszooi voor je spiegel..

    Nice fysiek tho :thumbs:
     
    Train jij altijd met een pet op of is dit enkel voor de foto? Ik snap niet dat mensen dit gemakkelijk vinden. Plus dat ik mijn pet na elke training zou moeten weggeven omdat deze stinkt van het zweten :p
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Train jij altijd met een pet op of is dit enkel voor de foto? Ik snap niet dat mensen dit gemakkelijk vinden. Plus dat ik mijn pet na elke training zou moeten weggeven omdat deze stinkt van het zweten :p

    Ik persoonlijk vind trainen met een pet echt marginaal :gek:
     
    Net zoals die scampi's in de gym die meer in de spiegel kijken of effectief aan het trainen zijn.
     
    Ik persoonlijk vind trainen met een pet echt marginaal :gek:
    Ik ken wel een iemand die het gebruikt om zijn haar uit zijn ogen te houden (heeft langer haar) maar dat is dan niet zo een 'show'petje maar een brakke truckerscap. Zo'n baseballcap zijn volgens mij veel te warm. Iig moet ik elk jaar een nieuwe pet halen omdat deze gewoon 'verslijt' van het zweet. Niet dat deze uit elkaar hangt door immens zuur zweet maar zo'n pet kan je niet gemakkelijk dagelijks in de was gooien en verwachten dat deze nog goed past.
     
    Back
    Naar boven