AndroidHealthClinic

Erg koud na het trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vincent81

Novice
Lid geworden
2 sep 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Hi Allemaal,

Ik ben nu ongeveer een maand of 2 aan het bulken. Vreemd genoeg merk ik sinds een paar weken dat ik ongeveer 1 a 2 uur na het trainen het ineens superkoud krijg. Dan zit ik echt te rillen op de bank en moet ik uiteindelijk nog een extra badjas over mijn toch al warme joggingstrui aantrekken.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Enig idee waar het door kan komen, en belangrijker, hoe ik dit kan voorkomen?

Je zou zeggen dat het iets met je voeding te maken zou moeten hebben maar ik verwacht niet dat dit het probleem is. Ter referentie wat ik gisteren bijvoorbeeld op heb:

7:15 Schaal met magere yoghurt, cruesli, aarbeien, blauwe bessen, anderhalve maatschep whey
10:00 Weightgainer shake, zo'n 1000 calorieen
12.30 Bord aardappelpuree met rundvlees en groente
16.30 Bord rijst met kip en groente
16:45 Banaan
17:45 Trainen
19.30 Bord pasta, zalm en broccoli + 6 amino capsules
20.30 Mini tortilla met kip en groente erin
21:00 3 theelepels pindakaas

Alvast bedankt voor jullie tips en feedback!
 
Kijken naar je slaap/genoeg water drinken?
 
Ik kan uit je voeding niet opmaken hoe veel kcal je precies bninenkrijgt, hoe veel je nodig hebt om op onderhoud te blijven enz. Dus echt een advies kan ik niet geven.

Ik denk wel dat het echt in je voeding zit. Tijdens mijn cut heb ik het in de avond ook altijd koud, voornamelijk omdat ik geen / niet veel carbs binnenkrijg.
 
Wat een trieste reacties, ik zou ook denken dat het inderdaad iets met je voeding moet zijn, probeer meer te eten en kijk dan of het over gaat.
Maar het kan aan heel veel dingen liggen bv aan een je schildklier.


Groetjes marc
 
Ik heb t juist altijd heel erg warm na het sporten.. Tegenovergesteld dus. Heeft het niet te maken met bloedsuikerspiegel?
 
Ja tijdens en na sporten heb ik het ook warm lolz
 
Gebruik je een PWO met DMAA of iets dergelijks?
 
Domme reacties weer...

ALs je genoeg kcal's binnenkrijgt, misschien een dokter raadplegen ? :|
 
Back
Naar boven