Fitness Seller

Joel Beukers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tipperoe

Cool Novice
Lid geworden
15 okt 2015
Berichten
118
Waardering
122
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Wie van jullie volgt er allemaal de filmpjes van Joel Beukers op facebook, en wat vinden jullie ervan? Joel Beukers

Ik vind het echt geweldig. Lig standaard dubbel om zijn 'ga voor goud' 'groei lekker' 'groeimaatje' shit. Gast is een complete gekkie natuurlijk, maar wat hij vertelt is in elk geval een stuk minder debiel dan wat je van de gemiddelde bodybuilder moet aanhoren. Zitten best goede tips tussen :)

Hier 1 van mijn favoriete filmpjes van Joel


P.s.
Groeilekker!
 
Ik vind deze dude wel grappig. Hij spuwt geen broscience zoals andere nederlandse fitness/bb youtubers en hij lijkt t wel naar zn zin te hebben in zn filmpjes.
Maarja veel bodybuilders zullen hem wel haten omdat hij zn kop boven het maaiveld uit steekt en anders is dan de rest.
Op zich wel ironisch aangezien dat soort lui zichzelf nogal unieke legendes vinden als ik zo de engelse quotes en hashtags moet geloven.
Joel Beukers gaat tenminste voor goud. Mensen die hem niet mogen zijn gewoon niet getagt door hun groeimaatje
 
Buiten het feit dat ik hem na een uur uit mijn orbit zou bitchslappen als ie irl te lang in mijn buurt zou bivakkeren, kan ik dit idd veel beter hebben dan de klassieke guru's waar elke meathead bij zweert.
 
Ik volg hem ook op facebook en kan er wel om lachen met zijn (eigen?) preworkout de hemel in te prijzen en de ga voor goud uitspraken, ook erg goed fysiek
 
ik vind hem echt een blije flapdrol die elke keer tussen mijn facebookfeed banjert.
 
treejnt ie ook? Aan zn fysiek te zien niet.
 
Wat zijn precies die 'goede tips'?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In het begin dacht ik wat een irritant ventje, maar langzamerhand mag ik die kerel wel, hij doet lekker zijn eigen ding en komt niet met die standaard bullshit praatjes zoals zo veel.
 
Vind build mind build muscle wel beter
 
Hij is een stuk groter dan jij zo te zien en geeft wss geen licht in het donker :D

Langer wel. de rest laat ik in het midden. met zn kippebenen. zn kuiten zijn nog erger.

En onder de zonnebank liggen gelijk ene homo kan iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Onzintopic, moved.
 
Moet je voor zulke fysiek eigenlijk wel trainen? Haal je volgens mij ook door wat op je voeding te letten en niets te doen.
 
Back
Naar boven