AndroidHealthClinic

Emielos Road to the Enercup

Bezoekers in dit topic

Je gaat er steeds beter uitzien Emiel!
Succes de laatste weekjes.

Neem wel echt goed je poses door,want als ik bv de laatste foto neem zijn ze niet correct en het zou jammer zijn als je daar punten op laat liggen.
 
Je gaat er steeds beter uitzien Emiel!
Succes de laatste weekjes.

Neem wel echt goed je poses door,want als ik bv de laatste foto neem zijn ze niet correct en het zou jammer zijn als je daar punten op laat liggen.
Dankje M. Komende weekjes zullen wel goed komen wel even bikkelen maar zal hoe dan ook goed komen!

Ja met dit soort foto's vergeet in de echte poses even. Eigenlijk is het best als ik altijd gewoon de goede poses doe, foto wedstrijd of wat dan ook. Bedankt voor je kritiek punt.
[Link niet meer beschikbaar] Zo zijn de correct of heb ik hem zo fout?

Misschien spreken we elkaar nog @ enercup lijkt me wel lachen.
 
Dankje M. Komende weekjes zullen wel goed komen wel even bikkelen maar zal hoe dan ook goed komen!

Ja met dit soort foto's vergeet in de echte poses even. Eigenlijk is het best als ik altijd gewoon de goede poses doe, foto wedstrijd of wat dan ook. Bedankt voor je kritiek punt.
[Link niet meer beschikbaar] Zo zijn de correct of heb ik hem zo fout?

Misschien spreken we elkaar nog @ enercup lijkt me wel lachen.

Ja op die pagina zijn ze wel goed,maar ook niet echt top.
kijk even op de NBBF FB pagina daar staan ze een stuk beter op!

zeker ff kletsen bij de Enercup!
 
Vandaag training 2. rug armen waren aan de beurt.

Fijne training en door de giant sets/supersets krijg je ook wel fijne pomp in de spieren. Toch nog een beetje pomp zover in mijn prep.

Met bepaalde trainingen word het ook steeds leuker om in een hempje te trainen. Nu je de shredz duidelijker ziet is het gewoon nice trainen zo. Tijdens mijn training zag ik ook her en der wel wat mensen richting mij kijken haha. Tijdens dumbel curls zie je bijvoorbeeld dikke strepen op mijn schouders haha.

Deze training ook weer zoveel mogelijk giant sets gepakt en indien het niet lukte supersets.

Afsluitend met 30 min cardio. Eerste 5-6 minuten ging ik door een mini hel. Benen waren echt lood en kwam echt moeilijk vooruit. Benen waren lichtelijk moe en gewoon zwaar.. Na die begin periode verdween het en kon ik redelijk vrolijk door stampen.

pullover/onderhandse row/lat pull
3x8x 41/ 73 / 52. Vooral die lat pull was zo zwaar als wat de tering...

Lat machine ( plate loaded) ss/onderhandse greep lat pul
3x8 55kg per kant/ 59

machine row
3x8x73

Rug goed vol. Trok een mooie v met front pose

Dumbel curl ss ez bar curl
3x8x14 / 25 zwaar maar goed uitgevoerd. Goeie shreds op de schouders!

Machine curl aanhechting van schouders naar bicep begonnen zich goed te laten zien, fockign nice!
3x8x41

cable curl ss single hand curl
3x8x 32/ 9

pushdown/frenchpress/rope pushown
3x8x32 / 23/ 18 Damn focking zwaar! triceps al goed vol

reversed grip puushdown
3x8x18

Reversed grip bench press
3x8x40 Fijne oefening wel! Pakte hem eerst wat te breed en kreeg wat last van schouder. Toen minder breed gepakt en voelde triceps veel beter en geen last van schouder.
 
mooie shape al! Veel succes!
 
mooie shape al! Veel succes!
dankjewel man! Vond het zelf allemaal nog wel beter kunnen maarja grootste verandering komt laatste weekje nu denk ik,


poeh vandaag mijn 40min cardio gehad.. Ging al met ontzettend veel energie die kant op.. NOT! Ging er echt naartoe met mijn ziel onder de arm.

Liep ook in 1 rechte lijn naar de crosstrainer voor de cardio echt geen oog voor andere dingen. Vervolgens was het begin opzich wel chill, is wel eens anders geweest. Alleen die laatste 12 minuten.. Damn wat gingen die langzaam en werd het zwaar. Dat laatste stukje trok ook echt al het energie wat ik nog had uit mijn lichaam. Ondertussen vlogen de krentenbollen met kaas ook door mijn hoofd om maar een voorbeeld te noemen.

Was echt zielsblij toen het er op zat! lichaam was echt op en moe. Nog 1 cardio sessie te gaan voor deze week. Volgende week maar even iets anders inplannen denk ik. 2 aan het begin van de week incl mijn 40min en 2 keer aan het einde van de week. Mocht cardio natuurlijk hetzelfde blijven!
 
We hebben overlegd en cardio wordt 80 minuten per dag, 7 dagen per week :p
 
We hebben overlegd en cardio wordt 80 minuten per dag, 7 dagen per week :p
Dan mag ik wel drastisch meer gaan eten. Ben nu al als alles goed gaat met 3 Weeks out klaar:p
 
Dan mag ik wel drastisch meer gaan eten. Ben nu al als alles goed gaat met 3 Weeks out klaar:p
tof log om te lezen en heel goed bezig en hele goede shape/look! flink doorzetten, vooral de taaie dagen en nog droger worden. de tanning gaat ook veel doen straks! (meer dan die laatste week waar jij zo op hoopt vermoed ik) 50% van posing is lachen en met je armen wapperen haha.
keep up the good work!
 
tof log om te lezen en heel goed bezig en hele goede shape/look! flink doorzetten, vooral de taaie dagen en nog droger worden. de tanning gaat ook veel doen straks! (meer dan die laatste week waar jij zo op hoopt vermoed ik) 50% van posing is lachen en met je armen wapperen haha.
keep up the good work!
Dankjewel voor het compliment! Dit soort berichten geeft mij altijd wel een motivatie boost omdat ik het zelf niet goed genoeg vind:p

Tanning gaat ook veel doen denk ik indd. Denk dat ik stijl achterover sla als de tanning er op zit en het verschil in eens zie.

Dat lachen zal wel automatisch gaan als ik dat podium op kom denk ik, blij dat het gelukt is + adrenaline. En dat wapperen; fly like a bird! Haha
 
Gister in de gym wou een gozer de sap(flexcup?) doen, ook map. 14 weeks out dacht ik. Beetje jouw start VP als voorbeeld genomen. Hij zei; Als ik evenveel progressie als hem kan maken, dan kom ik wel shredded on stage.
 
Gister in de gym wou een gozer de sap(flexcup?) doen, ook map. 14 weeks out dacht ik. Beetje jouw start VP als voorbeeld genomen. Hij zei; Als ik evenveel progressie als hem kan maken, dan kom ik wel shredded on stage.
Haha super vet om te horen! Doet je ego goed dit soort kleine dingetjes. Had je een foto van mij aan hem laten zien ofzo? Altijd mooi als andere mensen dit soort dingen te zeggen. motiveert mij alleen nog maar meer om nog meer shredded te worden en keihard te knallen op dat podium.
 
Vandaag tijd voor legs. Eerst hams en daarna quads en kuiten + buik. Als je van te voren naar de training kijkt is het mwa dit is weinig. Tijdens de training denk je: tering wat ben ik blij dat het niet veel is. Het is namelijk kapot zwaar en pijnlijk as fock!
Eventjes wennen zo weinig volume in principe.

Heb nu denk ik 4 trainingen de pre workout 5150 gehad. Krijg niet echt het PWO gevoel zoals bij unstoppable V1. Geeft wel iets van energie en focus maar komt totaal niet dichtbij van wat ik van unstoppabe V1 krijg, not even close! Weinig PWO's werken echt goed bij mij dusja. Gewoon accepteren dat beetje focus en energie en voor de rest gewoon hard pushen.

De training

Liggend ham curl ( plate loaded, dan kan ik hem tenminste easy supersetten met stiff dl)
eerst wat opwarm setjes
10x20
10x40
10x50
3x8x 60/ stiff dl 70/ leg curl 50. Brandde als ma lije. Allerlaastet set was ook heel moeilijk!

quads
hack squat ss legpress 45 graden
3x8x50 / 160 tering focking pijnlijk, pitttig en alles wat erbij hoort.

Leg ext
3x8x83

Staand kuiten ss zittend kuiten
3x10x40 / 40


leg raise
3x15

Kapot en naar de kleedkamer.

Benen zijn nu ook echt af!

foto genomen na hams en de hack squat/legpress. Omdat ik MAP ga doen hier een benen foto. Hams zal ik ook aan moeten werken straks in de bulk. Kleine krengen...

In het echt zie je diepere lijnen in de quads maarja op foto gaan dat soort dingen altijd een beetje verloren helaas.
2a9u154.jpg
 
Haha super vet om te horen! Doet je ego goed dit soort kleine dingetjes. Had je een foto van mij aan hem laten zien ofzo? Altijd mooi als andere mensen dit soort dingen te zeggen. motiveert mij alleen nog maar meer om nog meer shredded te worden en keihard te knallen op dat podium.
Zaten wat atleten te bekijken op ig, en toen liet ik jouw ig zien.
 
Vanochtend rond een uurtje of half 11 even een ronde gelopen. Heb de afgelopen weken minimaal 3 dagen gewerkt ( redelijk fysiek werk). Vanaf deze week ga ik alleen op zaterdag werken omdat de colleges bijna weer beginnen. Daarom als compensatie even 2x een uurtje gelopen en ook even zonnebankie gepakt. Weetnie of het veel verschil maakt of ik het nu wel of niet doe dat lopen maar mentaal voelt het beter dat ik wel iets van beweging houd naast het trainen. Het laatste wat ik wil is dat de boel nu stagneert zo kort voor de wedstrijd.

Merk wel echt dat die benen training van gisteren heavy was. Niet zozeer spierpijn maar hams zijn wel volledig af. Zijn gewoon rete moe en voelen nu zeker na dat uurtje wandelen erg branderig aan. Alsof ik er tijgerbalsem op het gesmeerd :o

Straks borst schouders cardio. Dat half uurtje cardio gaat leuk worden ben ik bang:rolleyes::angstig:
 
Goede lijnen man, blijven gaan. En die cardio is idd moordend met die zware benen, heb er ook mee te kampen.
 
Goede lijnen man, blijven gaan. En die cardio is idd moordend met die zware benen, heb er ook mee te kampen.
Thx man! We keep pushing harder & harder.

Ook bezig met een diepe cut?
 
shape gaat netjes man, gewicht is wel laag inderdaad maar zie je niet terug zo zie je maar gewicht zegt niet alles,
ben benieuwd hoe je het gaat doen op de wedstrijd,
 
Zieke lijnen in de benen zeg. :o
 
Back
Naar boven